(Gy6) Bajna - Lábatlan /1 10.8 km, Rajt: 2023. április 30. 15:44
Rallylive.hu - Abszolút - Gy6 - szakasz eredmény
# versenyző - navigátor
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
HUN Érdi Tibor Junior
-
HUN Kerék István
#301 Ford Sierra Cosworth 4x4 Gr.A
E4
5:55.2
109.5
2.
HUN Wirtmann Ferenc
-
HUN Kerekes József
#302 Ford Escort RS
D3
5:56.7
+1.5
+1.5
109.0
0.14
3.
HUN Spindler Jenő
-
HUN Csizmadia Csaba
#305 Opel Kadett GSi
E3
6:03.6
+8.4
+6.9
106.9
0.78
4.
HUN Gerencsér Titi
-
HUN Gerencsér Bernadett
#312 Ford Sierra
E8
6:06.5
+11.3
+2.9
106.1
1.05
5.
HUN Müller Roland
-
HUN Müller Roland
#309 Lada VAZ 2101 Gr2
D2
6:09.5
+14.3
+3.0
105.2
1.32
6.
HUN Nagy Dávid
-
HUN Nagy János
#311 Lada 2105
E5
6:11.6
+16.4
+2.1
104.6
1.52
7.
HUN Csukovics István
-
HUN Kari
#307 Lada 21013
D2
6:12.5
+17.3
+0.9
104.4
1.60
8.
HUN Kalapács Zsolt
-
HUN Mohácsi László
#303 Opel Kadett C Coupe
D3
6:14.1
+18.9
+1.6
103.9
1.75
9.
HUN Dornai Tibor
-
HUN Csáki Zsuzsanna
#316 Lada 2101-1
D2
6:22.3
+27.1
+8.2
101.7
2.51
10.
HUN Hankó László
-
HUN Kelecsényi Csaba
#315 Lada 2107
E2
6:22.4
+27.2
+0.1
101.7
2.52
11.
HUN Plesz Márk László
-
HUN Dombai Szabolcs
#308 Lada 2105
E2
6:27.9
+32.7
+5.5
100.2
3.03
12.
HUN Szőnyi Péter
-
HUN Kulcsár Dániel
#310 Suzuki Swift GTi
E1
6:33.9
+38.7
+6.0
98.7
3.58
13.
HUN Gyenes András
-
HUN Horváth Levente György
#317 Lada 2101
D2
6:34.6
+39.4
+0.7
98.5
3.65
14.
HUN Kanyik Antal
-
HUN Szokol Péter
#319 Polonez 2000 Gr.B
E6
6:41.8
+46.6
+7.2
96.8
4.31
15.
HUN Zsolna József
-
HUN Zsolna Mercédesz
#318 Lada 2107
E2
6:42.0
+46.8
+0.2
96.7
4.33
16.
HUN Rakovszky Levente
-
HUN Réti Attila
#313 Lada VFTS
E5
6:42.5
+47.3
+0.5
96.6
4.38
17.
HUN dr.Megyaszai Gergő
-
HUN Bónácz János
#328 Škoda 120
E1
6:47.6
+52.4
+5.1
95.4
4.85
18.
HUN Togyer Imre
-
HUN Rónay László
#323 Toyota Corolla
E2
6:49.2
+54.0
+1.6
95.0
5.00
19.
HUN Schneer László
-
HUN Greffer Lajos
#320 Lada 2101
D1
6:52.0
+56.8
+2.8
94.4
5.26
20.
HUN Auszmann Gyula
-
HUN Szabó János
#321 Polski Fiat Polonez
D3
7:06.8
+1:11.6
+14.8
91.1
6.63
21.
HUN Tóth István
-
HUN Kopasz
#324 Opel Corsa
E1
7:13.8
+1:18.6
+7.0
89.6
7.28
22.
HUN Pesti Tamás
-
HUN Pallagi Bálint
#325 Suzuki Swift
E7
7:27.4
+1:32.2
+13.6
86.9
8.54
23.
HUN Dunavölgyi János
-
HUN Wébel Martin Zsolt
#326 Lada 2108 Samara
E1
7:30.6
+1:35.4
+3.2
86.3
8.83
Rallylive.hu - Abszolút - Gy6 - összetett eredmény
# versenyző - navigátor
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
HUN Érdi Tibor Junior
-
HUN Kerék István
#301 Ford Sierra Cosworth 4x4 Gr.A
E4
35:12.1
107.6
2.
HUN Wirtmann Ferenc
-
HUN Kerekes József
#302 Ford Escort RS
D3
36:45.8
+1:33.7
+1:33.7
103.0
1.48
3.
HUN Spindler Jenő
-
HUN Csizmadia Csaba
#305 Opel Kadett GSi
E3
37:39.4
+2:27.3
+53.6
100.5
2.33
4.
HUN Nagy Dávid
-
HUN Nagy János
#311 Lada 2105
E5
38:32.9
+3:20.8
+53.5
98.2
3.18
5.
HUN Csukovics István
-
HUN Kari
#307 Lada 21013
D2
38:37.8
+3:25.7
+4.9
98.0
3.26
6.
HUN Gerencsér Titi
-
HUN Gerencsér Bernadett
#312 Ford Sierra
E8
38:39.0
+3:26.9
+1.2
98.0
3.28
7.
HUN Müller Roland
-
HUN Müller Roland
#309 Lada VAZ 2101 Gr2
D2
38:51.0
+3:38.9
+12.0
97.5
3.47
8.
HUN Kalapács Zsolt
-
HUN Mohácsi László
#303 Opel Kadett C Coupe
D3
39:16.8
+4:04.7
+25.8
96.4
3.88
9.
10.
HUN Hankó László
-
HUN Kelecsényi Csaba
#315 Lada 2107
E2
39:40.1
+4:28.0
+23.3
95.4
4.25
10.
9.
HUN Rakovszky Levente
-
HUN Réti Attila
#313 Lada VFTS
E5
39:58.3
+4:46.2
+18.2
94.7
4.54
11.
12.
HUN Dornai Tibor
-
HUN Csáki Zsuzsanna
#316 Lada 2101-1
D2
40:27.5
10.0
+5:15.4
+29.2
93.6
5.00
12.
11.
HUN Szőnyi Péter
-
HUN Kulcsár Dániel
#310 Suzuki Swift GTi
E1
40:28.1
+5:16.0
+0.6
93.6
5.01
13.
HUN Plesz Márk László
-
HUN Dombai Szabolcs
#308 Lada 2105
E2
41:04.7
+5:52.6
+36.6
92.2
5.59
14.
HUN Gyenes András
-
HUN Horváth Levente György
#317 Lada 2101
D2
41:32.7
+6:20.6
+28.0
91.1
6.03
15.
HUN Zsolna József
-
HUN Zsolna Mercédesz
#318 Lada 2107
E2
42:09.8
+6:57.7
+37.1
89.8
6.62
16.
17.
HUN Kanyik Antal
-
HUN Szokol Péter
#319 Polonez 2000 Gr.B
E6
42:25.8
+7:13.7
+16.0
89.2
6.87
17.
16.
HUN Schneer László
-
HUN Greffer Lajos
#320 Lada 2101
D1
42:35.8
+7:23.7
+10.0
88.9
7.03
18.
HUN dr.Megyaszai Gergő
-
HUN Bónácz János
#328 Škoda 120
E1
42:41.3
10.0
+7:29.2
+5.5
88.7
7.12
19.
HUN Togyer Imre
-
HUN Rónay László
#323 Toyota Corolla
E2
43:20.5
+8:08.4
+39.2
87.4
7.74
20.
HUN Tóth István
-
HUN Kopasz
#324 Opel Corsa
E1
44:48.2
+9:36.1
+1:27.7
84.5
9.13
21.
22.
HUN Auszmann Gyula
-
HUN Szabó János
#321 Polski Fiat Polonez
D3
45:38.7
+10:26.6
+50.5
82.9
9.93
22.
21.
HUN Pesti Tamás
-
HUN Pallagi Bálint
#325 Suzuki Swift
E7
45:46.8
+10:34.7
+8.1
82.7
10.06
23.
HUN Dunavölgyi János
-
HUN Wébel Martin Zsolt
#326 Lada 2108 Samara
E1
46:40.6
+11:28.5
+53.8
81.1
10.91
Információ (26)
Gy6 16:37
#328 HUN dr.Megyaszai Gergő - HUN Bónácz János : Visszafele talán egy kicsit izgibb mint odafelé. Jó volt, nagyon jó. Még mindig sokan vannak, szóval isteni a buli, élvezzük.
Gy6 16:37
#326 HUN Dunavölgyi János - HUN Wébel Martin Zsolt : A nap végére kicsit elfáradtunk, kettes sebességi fokozatunk elfogyott. Kategória negyedik helyen vagyunk, most már csak élvezzük, meg a nézőknek integetünk.
Gy6 16:35
#325 HUN Pesti Tamás - HUN Pallagi Bálint : Alakul, de az a baj, hogy egy henger az csak ilyen félhenger, pedig rengeteg munkaóra van az autóban. Minden meg lett rajta csinálva és mégis. Veszel egy új dolgot, nem egy harminc éves van benne, és mégis a bejáratásnál megadja magát. Historicos autókat nagyon meg lehet becsülni, meg az öreg figurákat is. A másik az az, hogy az E7, azt jelenti széria, nem 2000köbcentis turbómotor van benne.
Gy6 16:34
#324 HUN Tóth István - HUN Kopasz : Gondolom, már sokan elmondták, hogy ez a gyors nagyon jó. Csak az autót kímélni kell, mert már csak egy gyorsasági van hátra.
Gy6 16:33
#323 HUN Togyer Imre - HUN Rónay László : Ahogyan fáradunk egyre mosolygósabb vagyok. Tetszett, élvezhető volt, sok hibával.
Gy6 16:32
#321 HUN Auszmann Gyula - HUN Szabó János : Egyre jobban élvezzük ahogy vége lesz, nagyon jó volt most.
Gy6 16:31
#320 HUN Schneer László - HUN Greffer Lajos : Piszok jó verseny a mai nap, a tegnap az valami gyalázatos :D
Gy6 16:29
#319 HUN Kanyik Antal - HUN Szokol Péter : Kezdünk jól menni, kezdünk összeszokni. Az autó az fenomenális, jött fel ötödikben, mint a szél. Tök jól érezzük magunkat, az egyéb gondokat leszámítva.
Gy6 16:28
#318 HUN Zsolna József - HUN Zsolna Mercédesz : Rugógyárnál állítottunk egy kis futóművet, a kormánynak nem így kéne állnia. De nem baj, megcsináljuk, nem adjuk fel, küzdünk.
Gy6 16:28
#317 HUN Gyenes András - HUN Horváth Levente György : Nekem ebbe az irányba jobban tetszik, mert most ebben jöttünk. Nincs annyi lassító, az jobban tetszik, olyan kis lendületes.
Gy6 16:27
#316 HUN Dornai Tibor - HUN Csáki Zsuzsanna : Most jöttünk egy bitangot. Nagyon jó volt, most kezdem élvezni.
Gy6 16:25
#315 HUN Hankó László - HUN Kelecsényi Csaba : Jó volt, tetszik. De az meglepett, hogy két lassítót kivettek. Meglátod mikor nincs ott, mert nincs előjelző, nem vettem el a gázról a lábam. Majd meglátjuk, hogy mi az időnk, vezetjük a kategóriát, már csak egy van hátra, csak kibírjuk.
Gy6 16:24
#313 HUN Rakovszky Levente - HUN Réti Attila : Folyik a víz a szemembe, és kell majd egy új ajtó a jobb oldalra. Már nagyon nem fognak a hátsó slickek, gondoltuk felteszünk egy komolyabbat, azért az a vasgumi lenyomja. :)
Gy6 16:23
#312 HUN Gerencsér Titi - HUN Gerencsér Bernadett : Érdekes; kettő lassító, amit beírtunk az nincs. Felvették a Csirkegyár utánit, és az azutánit is. De így is fogjuk tudni, és azért így is meg van a régi szponzor: ver a víz. :)
Gy6 16:23
#311 HUN Nagy Dávid - HUN Nagy János : Jól éreztük magunkat, egy kicsit kizökkentett a komfortzónából, hogy visszafelé jöttünk, de kellett, király volt. Másodjára remélem, hogy még egy kicsit jobb lesz, de egy pár helyen már menő volt.
Gy6 16:21
#310 HUN Szőnyi Péter - HUN Kulcsár Dániel : Másik az jobb. Ez nem ehhez a motorerőhöz való igazából, de nekem valahogy másik irányból jobban bejön.
Gy6 16:20
#309 HUN Müller Roland - HUN Müller Roland : Így kicsivel tempósabb, de nekem visszafelé jobban tetszik. De majd lehet, hogy ez is meg fog tetszeni a következő körre.
Gy6 16:19
#308 HUN Plesz Márk László - HUN Dombai Szabolcs : Erre jobb, valahogy sokkal jobban esik kézre, sokkal jobban kiadja a dolgokat. Most már kezd elkopni a télim hátul, most már csúszik lappal is. Az utolsó gyors lesz a legjobb.
Gy6 16:18
#307 HUN Csukovics István - HUN Kari : Ebben az irányban most jöttünk először, de a másik jobban tetszett.
Gy6 16:17
#305 HUN Spindler Jenő - HUN Csizmadia Csaba : ebben az irányban rosszabb, fékem elfogyott. Nem ennek a kocsinak való, ez így gyilkos, fék gyilkos. Amúgy ez a lassítók versenye, örülhetünk.
Gy6 16:16
#303 HUN Kalapács Zsolt - HUN Mohácsi László : Élveztük, jó volt. Elsőre jöttünk most így ezen, szerintem elég bátorra sikerült. A lassítókkal továbbra sem vagyok nagyon barát, mert egy kézzel kell rajta átvinni az autót, és ez nem jó.
Gy6 16:15
#302 HUN Wirtmann Ferenc - HUN Kerekes József : Valami elromlott, dobál, csúszik. Szét kell szedni az alját, vagy a fék vagy a stabilizátor, vagy a hátsó híd, valami nagyon mozog.
Gy6 16:07
#301 HUN Érdi Tibor Junior - HUN Kerék István : Több sebből is vérzünk már. Nincsen szervónk, ez van.
Gy6 16:06
#.0Tóth János - Begala Tamás : Nagyon szuper minden. Lefelé, ebben az irányban kakasabb sokkal, szuper volt.
Gy6 15:55
#.00Matyi : Kijavítottuk a hibát magamban, és az autóban is, megyünk, de biztonságosan. Már egyre kevesebb a néző, látszik, hogy már mennek haza az emberek.
Gy6 15:53
#.000Tóth József - Tóth Tímea : Most már leizzadtunk egy kicsit, jó meleg van a kocsiban. Elültük a hátsónkat a sok etapon, de amúgy hibátlan, nagyon jók a pályák.