(Gy11) Frauenberg /3 11.67 km, Rajt: 2020. április 18. 18:29
Rallylive.hu - Média - Gy11 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Peremicki István #84 Ford Fiesta R5
|
Média |
5:50.083 |
120.0
|
|
2.
|
Végh Krisztián #1319 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
5:50.934 | +0.851 +0.851 |
119.7
0.07
|
3.
|
Lénárt Péter #1066 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
5:56.745 | +6.662 +5.811 |
117.8
0.57
|
4.
|
Áfra Martin #1332 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
5:57.823 | +7.740 +1.078 |
117.4
0.66
|
5.
|
Győrfi Dávid #1414 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
5:58.668 | +8.585 +0.845 |
117.1
0.74
|
6.
|
Nigel Stately #555 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
6:03.649 | +13.566 +4.981 |
115.5
1.16
|
7.
|
André Lavadinho #22 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
6:04.537 | +14.454 +0.888 |
115.2
1.24
|
8.
|
Makai Gergely #17 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
6:12.033 | +21.950 +7.496 |
112.9
1.88
|
9.
|
Kollár Gergő #222 Ford Fiesta R5
|
Média |
6:19.273 | +29.190 +7.240 |
110.8
2.50
|
10.
|
Csoma Marcell #50 Ford Fiesta R5
|
Média |
6:19.864 | +29.781 +0.591 |
110.6
2.55
|
11.
|
Godány Attila #1064 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
6:22.228 | +32.145 +2.364 |
109.9
2.75
|
12.
|
Vardanjan Tigran #48 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
6:23.734 | +33.651 +1.506 |
109.5
2.88
|
13.
|
Sipos Martin #1624 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
6:28.087 | +38.004 +4.353 |
108.3
3.26
|
14.
|
Labancz Krisztián #1289 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
6:31.037 | +40.954 +2.950 |
107.4
3.51
|
15.
|
Gulyás Bence #1172 Citroën C3 R5
|
Média |
6:33.112 | +43.029 +2.075 |
106.9
3.69
|
16.
|
Dudás Endre #69 Citroën C3 R5
|
Média |
6:41.854 | +51.771 +8.742 |
104.5
4.44
|
17.
|
Szabó Attila #1443 Ford Fiesta R5
|
Média |
6:45.018 | +54.935 +3.164 |
103.7
4.71
|
18.
|
Gál Péter #21 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
6:52.716 | +1:02.633 +7.698 |
101.8
5.37
|
19.
|
Strasser Gábor #808 Peugeot 208 T16 R5
|
Média |
7:11.728 | +1:21.645 +19.012 |
97.3
7.00
|
20.
|
Tóth Tibor #800 Ford Fiesta R5
|
Média |
7:30.908 | +1:40.825 +19.180 |
93.2
8.64
|
21.
|
Ferencz Dávid #201 Ford Fiesta R5
|
Média |
7:32.893 | +1:42.810 +1.985 |
92.8
8.81
|
22.
|
Tóth Zoltán #1419 Ford Fiesta R5
|
Média |
7:33.592 | +1:43.509 +0.699 |
92.6
8.87
|
23.
|
Bebesi Zoltán #805 Ford Fiesta R5
|
Média |
7:42.814 | +1:52.731 +9.222 |
90.8
9.66
|
24.
|
Csatlós Norbert #911 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
8:01.106 | +2:11.023 +18.292 |
87.3
11.23
|
25.
|
Báles László #1585 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
30:00.000 | +24:09.917 +21:58.894 |
23.3
124.24
|
=
|
Tóth Alex #1209 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
30:00.000 | +24:09.917 |
23.3
124.24
|
=
|
Dominik Fessl #999 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
30:00.000 | +24:09.917 |
23.3
124.24
|
=
|
Skuta Dávid #801 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
30:00.000 | +24:09.917 |
23.3
124.24
|
=
|
Pannuska Marcell #210 Citroën C3 R5
|
Média |
30:00.000 | +24:09.917 |
23.3
124.24
|
=
|
Dominik Autengruber #129 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
30:00.000 | +24:09.917 |
23.3
124.24
|
Rallylive.hu - Média - Gy11 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Peremicki István
#84 Ford Fiesta R5
|
Média |
52:24.678
|
112.3
|
|
2.
|
Lénárt Péter
#1066 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
53:01.916
|
+37.238 +37.238 |
111.0
0.38
|
3.
|
Végh Krisztián
#1319 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
53:15.218
|
+50.540 +13.302 |
110.5
0.52
|
4.
|
Győrfi Dávid
#1414 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
53:36.442
|
+1:11.764 +21.224 |
109.8
0.73
|
5.
|
Nigel Stately
#555 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
53:54.564
|
+1:29.886 +18.122 |
109.1
0.92
|
6.
|
Makai Gergely
#17 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
54:46.809
|
+2:22.131 +52.245 |
107.4
1.45
|
7.
|
Áfra Martin
#1332 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
55:01.531
|
+2:36.853 +14.722 |
106.9
1.60
|
8.
10.
|
André Lavadinho
#22 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
55:37.348
|
+3:12.670 +35.817 |
105.8
1.96
|
9.
8.
|
Vardanjan Tigran
#48 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
55:43.437
|
+3:18.759 +6.089 |
105.6
2.03
|
10.
11.
|
Kollár Gergő
#222 Ford Fiesta R5
|
Média |
55:55.836
|
+3:31.158 +12.399 |
105.2
2.15
|
11.
12.
|
Godány Attila
#1064 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
56:57.237
|
+4:32.559 +1:01.401 |
103.3
2.78
|
12.
9.
|
Ferencz Dávid
#201 Ford Fiesta R5
|
Média |
57:00.617
|
+4:35.939 +3.380 |
103.2
2.81
|
13.
|
Sipos Martin
#1624 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
57:14.504
|
+4:49.826 +13.887 |
102.8
2.96
|
14.
|
Csoma Marcell
#50 Ford Fiesta R5
|
Média |
57:47.379
|
+5:22.701 +32.875 |
101.8
3.29
|
15.
|
Dudás Endre
#69 Citroën C3 R5
|
Média |
58:16.509
|
+5:51.831 +29.130 |
101.0
3.59
|
16.
17.
|
Gulyás Bence
#1172 Citroën C3 R5
|
Média |
58:30.226
|
+6:05.548 +13.717 |
100.6
3.73
|
17.
16.
|
Csatlós Norbert
#911 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
59:40.360
|
+7:15.682 +1:10.134 |
98.6
4.44
|
18.
|
Bebesi Zoltán
#805 Ford Fiesta R5
|
Média |
1:00:03.949
|
+7:39.271 +23.589 |
98.0
4.68
|
19.
20.
|
Gál Péter
#21 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
1:00:23.249
|
+7:58.571 +19.300 |
97.4
4.88
|
20.
22.
|
Labancz Krisztián
#1289 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
1:00:47.124
|
+8:22.446 +23.875 |
96.8
5.12
|
21.
|
Szabó Attila
#1443 Ford Fiesta R5
|
Média |
1:00:55.378
|
+8:30.700 +8.254 |
96.6
5.21
|
22.
19.
|
Tóth Zoltán
#1419 Ford Fiesta R5
|
Média |
1:00:56.877
|
+8:32.199 +1.499 |
96.5
5.22
|
23.
|
Tóth Tibor
#800 Ford Fiesta R5
|
Média |
1:05:05.510
|
+12:40.832 +4:08.633 |
90.4
7.76
|
24.
|
Dominik Autengruber
#129 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
2:12:22.303
|
+1:19:57.625 +1:07:16.793 |
44.5
48.92
|
25.
|
Báles László
#1585 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
2:38:28.446
|
+1:46:03.768 +26:06.143 |
37.1
64.89
|
26.
|
Tóth Alex
#1209 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
2:51:00.357
|
+1:58:35.679 +12:31.911 |
34.4
72.56
|
27.
|
Pannuska Marcell
#210 Citroën C3 R5
|
Média |
4:03:08.121
|
+3:10:43.443 +1:12:07.764 |
24.2
116.69
|
28.
|
Skuta Dávid
#801 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
4:03:40.805
|
+3:11:16.127 +32.684 |
24.1
117.02
|
29.
|
Dominik Fessl
#999 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
4:15:00.000
|
+3:22:35.322 +11:19.195 |
23.1
123.95
|
Információ (8)
Gy11 17:26 | #50Csoma Marcell : A lassítóban levertük a lámpasorunkat, és a motor is újra elkezdett problémázni. |
Gy11 11:17 | #805Bebesi Zoltán : Gondoltuk, hogy a kezdeti problémákat sikeresen átvészelve, egész jól feljöttünk. Ezért arra jutottunk a csapattal, hogy kockáztatunk. Felraktuk a slickeket az utolsó két gyorsra. Nem kellett volna... egy tempós szakaszon becsúsztunk a fák közé. Defekt, plusz a kaszni is viseltes lett, és csak egy jobb első lámpával vágunk neki az utolsó gyorsnak. |
Gy11 11:15 | #17Makai Gergely : Óvatosan álltunk neki, és persze ilyenkor van a baj, ha picit lassabban akar menni az ember, megforogtunk, de semmi baj nem lett. Jöhet az utolsó szakasz! Fantasztikus verseny! :) |
Gy11 11:12 | #911Csatlós Norbert : Lámpasort vennénk, mert elmaradt valahol messzi-délen... |
Gy11 19:33 | #1332Áfra Martin : Nagyon feszített tempót mentünk, és sajnos megforogtunk. |
Gy11 18:44 | #21Gál Péter : Egyszer tolatni kellett. Szerencsére a lámpák egyben maradtak. |
Gy11 08:04 | #800Tóth Tibor : Felraktuk a szúrókat, de így se látok :D Jó lenne, ha már vége lenne :) |
Gy11 22:09 | #201Ferencz Dávid : Eltaláltuk egy tempós jobbosban a sziklát. Leminuszoltuk az autó jobb elejét. Kereket cseréltünk a gyorsasági közepén |