(Gy4) Verbundsring reverse /1 5.85 km, Rajt: 2020. április 18. 09:25
Rallylive.hu - Média - Gy4 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Tóth Alex #1209 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
3:18.673 |
106.0
|
|
2.
|
Peremicki István #84 Ford Fiesta R5
|
Média |
3:20.541 | +1.868 +1.868 |
105.0
0.32
|
3.
|
Lénárt Péter #1066 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
3:21.803 | +3.130 +1.262 |
104.4
0.54
|
4.
|
Végh Krisztián #1319 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
3:24.728 | +6.055 +2.925 |
102.9
1.04
|
5.
|
Győrfi Dávid #1414 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
3:24.842 | +6.169 +0.114 |
102.8
1.05
|
6.
|
Nigel Stately #555 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
3:25.801 | +7.128 +0.959 |
102.3
1.22
|
7.
|
Áfra Martin #1332 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
3:26.408 | +7.735 +0.607 |
102.0
1.32
|
8.
|
Gulyás Bence #1172 Citroën C3 R5
|
Média |
3:30.090 | +11.417 +3.682 |
100.2
1.95
|
9.
|
André Lavadinho #22 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
3:30.290 | +11.617 +0.200 |
100.1
1.99
|
10.
|
Ferencz Dávid #201 Ford Fiesta R5
|
Média |
3:30.512 | +11.839 +0.222 |
100.0
2.02
|
11.
|
Makai Gergely #17 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
3:30.568 | +11.895 +0.056 |
100.0
2.03
|
12.
|
Csoma Marcell #50 Ford Fiesta R5
|
Média |
3:30.855 | +12.182 +0.287 |
99.9
2.08
|
13.
|
Sipos Martin #1624 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
3:33.736 | +15.063 +2.881 |
98.5
2.57
|
14.
|
Labancz Krisztián #1289 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
3:35.083 | +16.410 +1.347 |
97.9
2.81
|
15.
|
Kollár Gergő #222 Ford Fiesta R5
|
Média |
3:35.638 | +16.965 +0.555 |
97.7
2.90
|
16.
|
Vardanjan Tigran #48 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
3:36.144 | +17.471 +0.506 |
97.4
2.99
|
17.
|
Bebesi Zoltán #805 Ford Fiesta R5
|
Média |
3:42.035 | +23.362 +5.891 |
94.8
3.99
|
18.
|
Dudás Endre #69 Citroën C3 R5
|
Média |
3:44.819 | +26.146 +2.784 |
93.7
4.47
|
19.
|
Csatlós Norbert #911 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
3:46.000 | +27.327 +1.181 |
93.2
4.67
|
20.
|
Szabó Attila #1443 Ford Fiesta R5
|
Média |
3:51.386 | +32.713 +5.386 |
91.0
5.59
|
21.
|
Godány Attila #1064 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
3:53.330 | +34.657 +1.944 |
90.3
5.92
|
22.
|
Tóth Zoltán #1419 Ford Fiesta R5
|
Média |
3:58.035 | +39.362 +4.705 |
88.5
6.73
|
23.
|
Tóth Tibor #800 Ford Fiesta R5
|
Média |
4:00.132 | +41.459 +2.097 |
87.7
7.09
|
24.
|
Gál Péter #21 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
4:01.263 | +42.590 +1.131 |
87.3
7.28
|
25.
|
Báles László #1585 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
4:20.004 | +1:01.331 +18.741 |
81.0
10.48
|
26.
|
Dominik Autengruber #129 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
4:38.649 | +1:19.976 +18.645 |
75.6
13.67
|
27.
|
Bársony Péter #1491 Ford Fiesta R5
|
Média |
4:49.613 | +1:30.940 +10.964 |
72.7
15.55
|
28.
|
Strasser Gábor #808 Peugeot 208 T16 R5
|
Média |
5:07.635 | +1:48.962 +18.022 |
68.5
18.63
|
29.
|
Dominik Fessl #999 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
15:00.000 | +11:41.327 +9:52.365 |
23.4
119.88
|
=
|
Skuta Dávid #801 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
15:00.000 | +11:41.327 |
23.4
119.88
|
=
|
Pannuska Marcell #210 Citroën C3 R5
|
Média |
15:00.000 | +11:41.327 |
23.4
119.88
|
Rallylive.hu - Média - Gy4 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Tóth Alex
#1209 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
18:01.519
|
115.3
|
|
2.
|
Peremicki István
#84 Ford Fiesta R5
|
Média |
18:20.737
|
+19.218 +19.218 |
113.3
0.55
|
3.
5.
|
Lénárt Péter
#1066 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
18:40.358
|
+38.839 +19.621 |
111.3
1.12
|
4.
|
Áfra Martin
#1332 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
18:44.650
|
+43.131 +4.292 |
110.9
1.25
|
5.
3.
|
Vardanjan Tigran
#48 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
18:45.524
|
+44.005 +0.874 |
110.8
1.27
|
6.
|
Nigel Stately
#555 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
18:45.853
|
+44.334 +0.329 |
110.8
1.28
|
7.
|
Győrfi Dávid
#1414 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
18:49.574
|
+48.055 +3.721 |
110.4
1.39
|
8.
10.
|
Végh Krisztián
#1319 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
18:54.945
|
+53.426 +5.371 |
109.9
1.54
|
9.
8.
|
André Lavadinho
#22 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
18:56.578
|
+55.059 +1.633 |
109.7
1.59
|
10.
9.
|
Makai Gergely
#17 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
19:00.387
|
+58.868 +3.809 |
109.4
1.70
|
11.
|
Ferencz Dávid
#201 Ford Fiesta R5
|
Média |
19:23.953
|
+1:22.434 +23.566 |
107.1
2.38
|
12.
|
Kollár Gergő
#222 Ford Fiesta R5
|
Média |
19:36.177
|
+1:34.658 +12.224 |
106.0
2.73
|
13.
14.
|
Csoma Marcell
#50 Ford Fiesta R5
|
Média |
19:40.504
|
+1:38.985 +4.327 |
105.6
2.86
|
14.
13.
|
Godány Attila
#1064 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
19:54.531
|
+1:53.012 +14.027 |
104.4
3.26
|
15.
|
Sipos Martin
#1624 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
19:54.774
|
+1:53.255 +0.243 |
104.4
3.27
|
16.
|
Gulyás Bence
#1172 Citroën C3 R5
|
Média |
19:57.523
|
+1:56.004 +2.749 |
104.1
3.35
|
17.
|
Csatlós Norbert
#911 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
20:27.354
|
+2:25.835 +29.831 |
101.6
4.21
|
18.
|
Dudás Endre
#69 Citroën C3 R5
|
Média |
20:30.288
|
+2:28.769 +2.934 |
101.4
4.29
|
19.
21.
|
Labancz Krisztián
#1289 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
20:46.687
|
+2:45.168 +16.399 |
100.0
4.77
|
20.
19.
|
Tóth Zoltán
#1419 Ford Fiesta R5
|
Média |
20:47.851
|
+2:46.332 +1.164 |
99.9
4.80
|
21.
22.
|
Gál Péter
#21 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
21:18.743
|
+3:17.224 +30.892 |
97.5
5.69
|
22.
23.
|
Szabó Attila
#1443 Ford Fiesta R5
|
Média |
21:20.072
|
+3:18.553 +1.329 |
97.4
5.73
|
23.
24.
|
Bebesi Zoltán
#805 Ford Fiesta R5
|
Média |
21:30.257
|
+3:28.738 +10.185 |
96.7
6.03
|
24.
20.
|
Dominik Autengruber
#129 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
21:34.123
|
+3:32.604 +3.866 |
96.4
6.14
|
25.
27.
|
Tóth Tibor
#800 Ford Fiesta R5
|
Média |
23:04.903
|
+5:03.384 +1:30.780 |
90.0
8.76
|
26.
25.
|
Báles László
#1585 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
23:22.350
|
+5:20.831 +17.447 |
88.9
9.26
|
27.
26.
|
Bársony Péter
#1491 Ford Fiesta R5
|
Média |
23:52.294
|
+5:50.775 +29.944 |
87.1
10.13
|
28.
|
Pannuska Marcell
#210 Citroën C3 R5
|
Média |
1:18:08.121
|
+1:00:06.602 +54:15.827 |
26.6
104.12
|
29.
|
Skuta Dávid
#801 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
1:18:40.805
|
+1:00:39.286 +32.684 |
26.4
105.06
|
30.
|
Dominik Fessl
#999 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
1:30:00.000
|
+1:11:58.481 +11:19.195 |
23.1
124.67
|
Információ (8)
Gy4 10:47 | #911Csatlós Norbert : Nem szeretem a gumit, de ide jó lett volna.... |
Gy4 20:47 | #17Makai Gergely : Sok-sok apró hiba, de kezdésnek nem volt rossz első kör. Hatalmas élmény vezetni egy Skoda Fabia R5 EVO-t :) |
Gy4 18:44 | #48Vardanjan Tigran : Utolsó szektor defekt... Majdnem felrugtam magam... Vissza 56.ra autó is kapott, 15mpet buktam. Jön az eső... |
Gy4 18:37 | #1332Áfra Martin : Sokat hibáztam, de az időnk ettől függetlenül nem olyan rossz. |
Gy4 18:07 | #1209Tóth Alex : Az előző gyorson történt esés miatt, nehéz volt újra össze szedni magam, de ahhoz képest nem lett rossz. Bocsi mennem kell, mert jön az eső. |
Gy4 18:06 | #21Gál Péter : Cél előtt egy elágazásban nem sikerült befordulni. Az autó eleje erősen sérülhetett. Bocsi, de siettünk a szervizbe, melegszik a motor. |
Gy4 02:33 | #800Tóth Tibor : Hát a gumink egyre fogyóban van ez látszik is sajnos az időnkön. Pálya vége felé megütöttük a hűtőt. Ez nem az én hétvégém. |
Gy4 18:44 | #50Csoma Marcell : Végre minden jó volt, leszámítva egy késői fékezést, kategóriánkban Dávidot majdnem megcsíptük nem sok kellett. |