(Gy12) Verbundsring reverse /3 5.85 km, Rajt: 2020. április 18. 20:16
Rallylive.hu - Média - Gy12 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Peremicki István #84 Ford Fiesta R5
|
Média |
3:18.885 |
105.9
|
|
2.
|
Végh Krisztián #1319 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
3:20.529 | +1.644 +1.644 |
105.0
0.28
|
3.
|
Lénárt Péter #1066 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
3:22.237 | +3.352 +1.708 |
104.1
0.57
|
4.
|
Áfra Martin #1332 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
3:23.137 | +4.252 +0.900 |
103.7
0.73
|
5.
|
Győrfi Dávid #1414 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
3:23.354 | +4.469 +0.217 |
103.6
0.76
|
6.
|
Makai Gergely #17 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
3:25.077 | +6.192 +1.723 |
102.7
1.06
|
7.
|
Nigel Stately #555 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
3:26.567 | +7.682 +1.490 |
102.0
1.31
|
8.
|
Csoma Marcell #50 Ford Fiesta R5
|
Média |
3:35.893 | +17.008 +9.326 |
97.5
2.91
|
9.
|
Kollár Gergő #222 Ford Fiesta R5
|
Média |
3:37.094 | +18.209 +1.201 |
97.0
3.11
|
10.
|
Labancz Krisztián #1289 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
3:38.158 | +19.273 +1.064 |
96.5
3.29
|
11.
|
Sipos Martin #1624 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
3:39.916 | +21.031 +1.758 |
95.8
3.60
|
12.
|
Dudás Endre #69 Citroën C3 R5
|
Média |
3:41.397 | +22.512 +1.481 |
95.1
3.85
|
13.
|
Godány Attila #1064 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
3:42.515 | +23.630 +1.118 |
94.6
4.04
|
14.
|
Ferencz Dávid #201 Ford Fiesta R5
|
Média |
3:44.821 | +25.936 +2.306 |
93.7
4.43
|
15.
|
Csatlós Norbert #911 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
3:50.691 | +31.806 +5.870 |
91.3
5.44
|
16.
|
Gulyás Bence #1172 Citroën C3 R5
|
Média |
3:53.596 | +34.711 +2.905 |
90.2
5.93
|
17.
|
Szabó Attila #1443 Ford Fiesta R5
|
Média |
3:55.176 | +36.291 +1.580 |
89.5
6.20
|
18.
|
André Lavadinho #22 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
3:57.928 | +39.043 +2.752 |
88.5
6.67
|
19.
|
Gál Péter #21 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
4:12.271 | +53.386 +14.343 |
83.5
9.13
|
20.
|
Strasser Gábor #808 Peugeot 208 T16 R5
|
Média |
4:19.375 | +1:00.490 +7.104 |
81.2
10.34
|
21.
|
Tóth Tibor #800 Ford Fiesta R5
|
Média |
4:20.063 | +1:01.178 +0.688 |
81.0
10.46
|
22.
|
Vardanjan Tigran #48 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
4:28.412 | +1:09.527 +8.349 |
78.5
11.88
|
23.
|
Tóth Zoltán #1419 Ford Fiesta R5
|
Média |
4:37.037 | +1:18.152 +8.625 |
76.0
13.36
|
24.
|
Bebesi Zoltán #805 Ford Fiesta R5
|
Média |
4:42.591 | +1:23.706 +5.554 |
74.5
14.31
|
25.
|
Báles László #1585 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
15:00.000 | +11:41.115 +10:17.409 |
23.4
119.85
|
=
|
Tóth Alex #1209 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
15:00.000 | +11:41.115 |
23.4
119.85
|
=
|
Dominik Fessl #999 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
15:00.000 | +11:41.115 |
23.4
119.85
|
=
|
Skuta Dávid #801 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
15:00.000 | +11:41.115 |
23.4
119.85
|
=
|
Pannuska Marcell #210 Citroën C3 R5
|
Média |
15:00.000 | +11:41.115 |
23.4
119.85
|
=
|
Dominik Autengruber #129 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
15:00.000 | +11:41.115 |
23.4
119.85
|
Rallylive.hu - Média - Gy12 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Peremicki István
#84 Ford Fiesta R5
|
Média |
55:43.563
|
111.9
|
|
2.
|
Lénárt Péter
#1066 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
56:24.153
|
+40.590 +40.590 |
110.5
0.39
|
3.
|
Végh Krisztián
#1319 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
56:35.747
|
+52.184 +11.594 |
110.2
0.50
|
4.
|
Győrfi Dávid
#1414 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
56:59.796
|
+1:16.233 +24.049 |
109.4
0.73
|
5.
|
Nigel Stately
#555 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
57:21.131
|
+1:37.568 +21.335 |
108.7
0.94
|
6.
|
Makai Gergely
#17 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
58:11.886
|
+2:28.323 +50.755 |
107.1
1.43
|
7.
|
Áfra Martin
#1332 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
58:24.668
|
+2:41.105 +12.782 |
106.7
1.55
|
8.
10.
|
Kollár Gergő
#222 Ford Fiesta R5
|
Média |
59:32.930
|
+3:49.367 +1:08.262 |
104.7
2.21
|
9.
8.
|
André Lavadinho
#22 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
59:35.276
|
+3:51.713 +2.346 |
104.6
2.23
|
10.
9.
|
Vardanjan Tigran
#48 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
1:00:11.849
|
+4:28.286 +36.573 |
103.6
2.58
|
11.
|
Godány Attila
#1064 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
1:00:39.752
|
+4:56.189 +27.903 |
102.8
2.85
|
12.
|
Ferencz Dávid
#201 Ford Fiesta R5
|
Média |
1:00:45.438
|
+5:01.875 +5.686 |
102.6
2.90
|
13.
|
Sipos Martin
#1624 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
1:00:54.420
|
+5:10.857 +8.982 |
102.4
2.99
|
14.
|
Csoma Marcell
#50 Ford Fiesta R5
|
Média |
1:01:23.272
|
+5:39.709 +28.852 |
101.6
3.27
|
15.
|
Dudás Endre
#69 Citroën C3 R5
|
Média |
1:01:57.906
|
+6:14.343 +34.634 |
100.6
3.60
|
16.
|
Gulyás Bence
#1172 Citroën C3 R5
|
Média |
1:02:23.822
|
+6:40.259 +25.916 |
99.9
3.85
|
17.
|
Csatlós Norbert
#911 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
1:03:31.051
|
+7:47.488 +1:07.229 |
98.2
4.50
|
18.
20.
|
Labancz Krisztián
#1289 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
1:04:25.282
|
+8:41.719 +54.231 |
96.8
5.02
|
19.
|
Gál Péter
#21 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
1:04:35.520
|
+8:51.957 +10.238 |
96.5
5.12
|
20.
18.
|
Bebesi Zoltán
#805 Ford Fiesta R5
|
Média |
1:04:46.540
|
+9:02.977 +11.020 |
96.3
5.22
|
21.
|
Szabó Attila
#1443 Ford Fiesta R5
|
Média |
1:04:50.554
|
+9:06.991 +4.014 |
96.2
5.26
|
22.
|
Tóth Zoltán
#1419 Ford Fiesta R5
|
Média |
1:05:33.914
|
+9:50.351 +43.360 |
95.1
5.68
|
23.
|
Tóth Tibor
#800 Ford Fiesta R5
|
Média |
1:09:25.573
|
+13:42.010 +3:51.659 |
89.8
7.91
|
24.
|
Dominik Autengruber
#129 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
2:27:22.303
|
+1:31:38.740 +1:17:56.730 |
42.3
52.91
|
25.
|
Báles László
#1585 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
2:53:28.446
|
+1:57:44.883 +26:06.143 |
35.9
67.98
|
26.
|
Tóth Alex
#1209 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
3:06:00.357
|
+2:10:16.794 +12:31.911 |
33.5
75.22
|
27.
|
Pannuska Marcell
#210 Citroën C3 R5
|
Média |
4:18:08.121
|
+3:22:24.558 +1:12:07.764 |
24.2
116.86
|
28.
|
Skuta Dávid
#801 ŠKODA Fabia R5
|
Média |
4:18:40.805
|
+3:22:57.242 +32.684 |
24.1
117.18
|
29.
|
Dominik Fessl
#999 Volkswagen Polo GTI R5
|
Média |
4:30:00.000
|
+3:34:16.437 +11:19.195 |
23.1
123.71
|
Információ (10)
Gy12 17:27 | #50Csoma Marcell : Lámpasor nélkül kicsit nehéz volt, a motor az elején szépen duruzsolt, viszont a végén már haldoklott, de ahhoz képest jót jöttünk. Sajnos egy szerencsétlen hétvégén vagyunk túl, de a lényeg, hogy célba értünk. |
Gy12 11:28 | #805Bebesi Zoltán : Az előző gyorson hibáztunk, ezért csak jobb első lámpánk volt, ami sajnos a gyors közepére kontaktos is lett, így nem sokat láttunk a gyors második felénél már. Éppen ezért sikerült is elmérni egy féktávot, újabb defekt. De már lejöttünk vele. Célban vagyunk. Remek, izgalmas verseny volt végig. Köszönjük a szervezőknek. :) Gratulálok minden célbaérkezőnek, van miért. |
Gy12 11:27 | #17Makai Gergely : Célban vagyunk! Az eredményt a kisfiam egy éves szülinapjára ajánlom, és üzenem Neki: vigyázok magamra és lassan megyek, azért nem nyertem :) Köszi mindenkinek, szuper rendezvény volt! Vigyázzatok magatokra! MGR |
Gy12 22:23 | #911Csatlós Norbert : Köszi DuEn. Tegnap még ki akartam dobni az ablakon a szettet, sajnos 2 gyerek mellett napi 1 óra jut a mókára-kacagásra! |
Gy12 22:07 | #1319Végh Krisztián : Sajnos az első gyors előtt megpecsételtem a sorsomat, kemény gumin mentem ki. Szerencsére nem volt nagy esés csak forgások. Ez a vége már tetszett Soft-on :-) Köszi a szervezést, gratula a célba érőknek! |
Gy12 19:43 | #48Vardanjan Tigran : Összeségben jó volt. A 30-ba vártam magam, de 116. lettem sok idióta nevetséges saját hiba miatt. Ez van. Mindenkinek gratulálok!!! |
Gy12 19:42 | #1332Áfra Martin : Nagyon jó verseny volt! Nagy köszönet a szervezőknek! |
Gy12 18:48 | #21Gál Péter : Forgás, tolatással megúsztunk egy kalandot. Mennénk még egy versenynapot. Kevés idő jutott a pályabejárásra, de így szuper volt. Nagyobb kalamajka nélkül sikerült az "új" autót behozni a célban. Az elejének RESPECT. Szervezőknek köszönjük a hibátlan hétvégét. |
Gy12 08:11 | #800Tóth Tibor : Beértünk! Hát van hová fejlődni az első gyorstól látni lehetett, hogy mi a nagyok dolgába nem tudunk beleszólni, ettől függetlenül hatalmas az öröm és nagyon élveztük:) Köszönjük a szervezőknek ezt a remek versenyt! Nagy gratula a versenyzőtársaknak is nehéz egy verseny volt! :) |
Gy12 22:16 | #201Ferencz Dávid : Katasztrofális utolsó gyors volt. Előző gyorson volt egy kaland, oda lett a motor, hűtő,épphogy kibírta az autó. Lámpa nélkül abszolváltuk |