1.
|
 Wirtmann Ferenc -  Kerekes József
#325 Ford Escort MK 2
|
D3
 |
44:17.6
|
|
91.6
|
2.
|
 Mekler László -  Mekler-Mikó Edit
#309 Alfa Romeo 1750 GTAm
|
C3
 |
45:07.7
|
+50.1 +50.1 |
89.9
0.74
|
3.
|
 Spindler Jenő -  Csizmadia Csaba
#327 Opel Corsa Gsi
|
E2
 |
46:26.6
|
+2:09.0 +1:18.9 |
87.4
1.91
|
4.
|
 Kalapács Zsolt -  Kalapács Kornél
#315 Opel Kadett GT/E
|
D3
 |
47:42.2
|
+3:24.6 +1:15.6 |
85.1
3.02
|
5.
|
 Rácz Tibor -  Hetesi Viktor
#332 Lada 21011 GR2
|
D2
 |
49:08.7
|
+4:51.1 +1:26.5 |
82.6
4.30
|
6.
|
 Fehérvári Csaba -  Aczél András
#326 Toyota Corolla AE92 Gti
|
E2
 |
49:16.3
|
+4:58.7 +7.6 |
82.4
4.42
|
7.
|
 Magos Péter -  Rónay László
#317 Alfa Romeo 1750 GTAm
|
C3
 |
49:57.7
|
+5:40.1 +41.4 |
81.2
5.03
|
8.
|
 Szőnyi Péter -  Váradi Zoltán
#331 Suzuki Swift Gti
|
E1
 |
51:07.5
30.0
|
+6:49.9 +1:09.8 |
79.4
6.06
|
9.
|
 Zsíros Imre -  Mészáros Sándor
#329 Lada VFTS
|
E2
 |
51:29.0
1:30.0
|
+7:11.4 +21.5 |
78.8
6.38
|
10.
|
 Orosházi Szabolcs -  Kispataki Gábor
#337 Suzuki Swift Gti
|
E1
 |
52:31.9
|
+8:14.3 +1:02.9 |
77.3
7.31
|
11.
|
 Mészáros József -  Mester Ferenc
#342 Trabant 601 R
|
E1
 |
52:39.7
10.0
|
+8:22.1 +7.8 |
77.1
7.42
|
12.
|
 Trexler Zoltán -  Gyurcsik Tibor
#336 Volkswagen Golf Gti
|
E3
 |
52:55.1
|
+8:37.5 +15.4 |
76.7
7.65
|
13.
|
 Üveges Gábor -  Világi Tamás
#338 Lada 2108 Samara
|
E2
 |
53:15.1
|
+8:57.5 +20.0 |
76.2
7.95
|
14.
|
 Auszmann Gyula -  Szabó János
#341 Moszkvics 412
|
E2
 |
53:55.3
|
+9:37.7 +40.2 |
75.3
8.54
|
15.
|
 Tóth István -  Bruckner Viktor
#339 Skoda S120S
|
C1
 |
53:56.9
|
+9:39.3 +1.6 |
75.2
8.56
|
16.
|
 Gyenes András -  Horváth Levente György
#328 VAZ 2101 Lada
|
D2
 |
54:08.7
4:55.2
|
+9:51.1 +11.8 |
75.0
8.74
|
17.
|
 Hoffer Zsolt -  Bunkoczi László
#334 Opel Kadett E Gsi
|
E3
 |
55:55.3
6:17.8
|
+11:37.7 +1:46.6 |
72.6
10.31
|
18.
|
 Nagy Tamás -  Halász-Szabó Anetta
#343 Moszkvics 402 Rallye
|
B3
 |
57:05.7
|
+12:48.1 +1:10.4 |
71.1
11.36
|
19.
|
 Lukács Zsolt -  Borsfai Dávid
#340 Skoda 110 Rally
|
C1
 |
59:22.6
|
+15:05.0 +2:16.9 |
68.4
13.38
|