20. Szilveszter Rallye - 2018 - Gy4

Rallylive.hu - Abszolút - Gy4 szakasz eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
#5 Skoda Fabia R5
H/9
7:59.2
83.4
2.
-
#3 Skoda Fabia R5
H/9
8:04.7 +5.5
+5.5
82.4
0.50
3.
-
#4 Ford Fiesta R5
H/9
8:17.6 +18.4
+12.9
80.3
1.66
4.
-
#6 Ford Fiesta R5
H/9
8:20.3 +21.1
+2.7
79.9
1.90
5.
-
#9 Skoda Fabia R5
H/9
8:25.1 +25.9
+4.8
79.1
2.33
6.
-
#7 Ford Fiesta R5
H/9
8:25.4 +26.2
+0.3
79.1
2.36
7.
-
#10 Skoda Fabia R5
H/9
8:26.9 +27.7
+1.5
78.8
2.50
8.
-
#15 Ford Fiesta R5
H/9
8:28.0 +28.8
+1.1
78.7
2.59
9.
-
#8 Skoda Fabia R5
H/9
8:28.8 +29.6
+0.8
78.5
2.67
10.
-
#1 Mitsubishi Lancer Evo IX
H/9
8:29.6 +30.4
+0.8
78.4
2.74
11.
-
#105 Ford Fiesta Proto
H/9
8:33.6 +34.4
+4.0
77.8
3.10
12.
-
#14 Skoda Fabia R5
H/9
8:35.7 +36.5
+2.1
77.5
3.29
13.
-
#16 Mitsubishi Lancer Evo IX RS
H/9
8:37.1 +37.9
+1.4
77.3
3.41
14.
-
#26 Mitsubishi Lancer Evo VI
H/9
8:38.2 +39.0
+1.1
77.1
3.51
15.
-
#18 Mitsubishi Lancer Evo IX
H/9
8:39.8 +40.6
+1.6
76.9
3.66
16.
-
#64 Peugeot 208 R2
H/7
8:43.0 +43.8
+3.2
76.4
3.95
17.
-
#22 Mitsubishi Lancer Evo IX
H/9
8:43.6 +44.4
+0.6
76.3
4.00
18.
-
#20 Mitsubishi Lancer Evo IX
H/9
8:45.1 +45.9
+1.5
76.1
4.14
19.
-
#11 Skoda Fabia R5
H/9
8:46.6 +47.4
+1.5
75.9
4.27
20.
-
#71 Skoda Felicia
H/7
8:48.7 +49.5
+2.1
75.6
4.46
21.
-
#68 Citroën C2 R2 Max
H/7
8:49.7 +50.5
+1.0
75.4
4.55
22.
-
#69 Peugeot 208 R2
H/7
8:50.2 +51.0
+0.5
75.4
4.59
23.
-
#97 Mitsubishi Lancer Evo IX
H/6
8:51.6 +52.4
+1.4
75.2
4.72
24.
-
#19 Mitsubishi Lancer Evo IX
H/9
8:54.6 +55.4
+3.0
74.7
4.99
25.
-
#25 Mitsubishi Lancer Evo VI
H/9
8:56.3 +57.1
+1.7
74.5
5.14
26.
-
#99 Mitsubishi Lancer Evo VI
H/6
8:57.4 +58.2
+1.1
74.4
5.24
27.
-
#66 Peugeot 208 R2
H/7
8:59.0 +59.8
+1.6
74.1
5.39
28.
-
#12 Skoda Fabia R5
H/9
9:00.6 +1:01.4
+1.6
73.9
5.53
29.
-
#101 Mitsubishi Lancer Evo IX
H/6
9:01.1 +1:01.9
+0.5
73.8
5.58
30.
-
#95 Toyota Celica ST 205 GT4
H/6
9:03.2 +1:04.0
+2.1
73.6
5.77
31.
-
#76 Honda Civic
H/7
9:03.8 +1:04.6
+0.6
73.5
5.82
32.
-
#201 Mitsubishi Lancer Evo IX
H/9
9:05.7 +1:06.5
+1.9
73.2
5.99
33.
-
#81 Lada 2101
H/7
9:05.8 +1:06.6
+0.1
73.2
6.00
34.
-
#107 Volkswagen Golf Mk5
H/6
9:06.5 +1:07.3
+0.7
73.1
6.06
35.
-
#111 BMW E30
H/5
9:06.6 +1:07.4
+0.1
73.1
6.07
36.
-
#135 Citroën C2R2 Max
H/3
9:07.9 +1:08.7
+1.3
72.9
6.19
37.
-
#73 Citroën C2R2 Max
H/7
9:08.7 +1:09.5
+0.8
72.8
6.26
=
-
#155 Lada VFTS
H/3
9:08.7 +1:09.5
72.8
6.26
39.
-
#57 Renault Clio
H/8
9:10.4 +1:11.2
+1.7
72.6
6.41
40.
-
#92 Lada 2101
H/7
9:10.6 +1:11.4
+0.2
72.6
6.43
41.
-
#133 Citroën C2R2 Max
H/3
9:11.9 +1:12.7
+1.3
72.4
6.55
42.
-
#17 Mitsubishi Lancer Evo IX
H/9
9:12.3 +1:13.1
+0.4
72.4
6.59
43.
-
#77 Honda Civic
H/7
9:13.2 +1:14.0
+0.9
72.2
6.67
44.
-
#40 BMW M3
H/8
9:13.9 +1:14.7
+0.7
72.1
6.73
45.
-
#113 BMW Z4
H/5
9:14.5 +1:15.3
+0.6
72.1
6.78
46.
-
#44 Honda Civic Type-R
H/8
9:16.3 +1:17.1
+1.8
71.8
6.95
=
-
#139 Opel Corsa A
H/3
9:16.3 +1:17.1
71.8
6.95
=
-
#118 Lada 2101
H/4
9:16.3 +1:17.1
71.8
6.95
49.
-
#65 Peugeot 207
H/7
9:19.5 +1:20.3
+3.2
71.4
7.23
50.
-
#109 BMW 3
H/5
9:20.7 +1:21.5
+1.2
71.3
7.34
51.
-
#24 Mitsubishi Lancer Evo VI
H/9
9:21.9 +1:22.7
+1.2
71.1
7.45
52.
-
#104 Toyota Celica GT4
H/6
9:23.5 +1:24.3
+1.6
70.9
7.59
53.
-
#21 Mitsubishi Lancer Evo IX
H/9
9:23.9 +1:24.7
+0.4
70.9
7.63
54.
-
#70 Skoda Felicia
H/7
9:24.0 +1:24.8
+0.1
70.9
7.64
55.
-
#100 Mitsubishi Lancer Evo VI
H/6
9:24.6 +1:25.4
+0.6
70.8
7.69
56.
-
#75 Honda Civic
H/7
9:25.9 +1:26.7
+1.3
70.6
7.81
57.
-
#42 BMW E46
H/8
9:26.5 +1:27.3
+0.6
70.5
7.86
58.
-
#200 Renault Megane Maxi
H/10
9:27.0 +1:27.8
+0.5
70.5
7.91
59.
-
#146 Lada 2107
H/3
9:27.2 +1:28.0
+0.2
70.5
7.93
60.
-
#34 BMW E46 M3
H/8
9:28.4 +1:29.2
+1.2
70.3
8.04
61.
-
#35 BMW Z4
H/8
9:29.3 +1:30.1
+0.9
70.2
8.12
62.
-
#185 Ford Sierra RS Cosworth
H/10
9:30.1 +1:30.9
+0.8
70.1
8.19
63.
-
#161 Lada 2105 VFTS
H/3
9:30.4 +1:31.2
+0.3
70.1
8.22
64.
-
#52 Opel Astra Gsi
H/8
9:31.1 +1:31.9
+0.7
70.0
8.28
65.
-
#178 Suzuki Swift Gti
H/2
9:32.3 +1:33.1
+1.2
69.8
8.39
66.
-
#48 Opel Astra
H/8
9:33.3 +1:34.1
+1.0
69.7
8.48
67.
-
#30 Mitsubishi Lancer Evo IX
H/9
9:34.5 +1:35.3
+1.2
69.6
8.59
68.
-
#59 Lada 2101
H/8
9:37.2 +1:38.0
+2.7
69.2
8.83
=
-
#150 Lada 2101
H/3
9:37.2 +1:38.0
69.2
8.83
70.
-
#115 BMW E36 325i
H/5
9:37.8 +1:38.6
+0.6
69.2
8.88
71.
-
#124 Lada VFTS
H/4
9:38.8 +1:39.6
+1.0
69.0
8.97
72.
-
#182 Audi Quattro A2
H/11
9:39.3 +1:40.1
+0.5
69.0
9.02
=
-
#106 Skoda Fabia R5
H/6
9:39.3 +1:40.1
69.0
9.02
74.
-
#54 Peugeot 206 GTi
H/8
9:43.6 +1:44.4
+4.3
68.5
9.41
75.
-
#117 Renault Clio
H/5
9:44.5 +1:45.3
+0.9
68.4
9.49
76.
-
#85 Lada 2107i
H/7
9:45.3 +1:46.1
+0.8
68.3
9.56
=
-
#47 Opel Astra G OPC
H/8
9:45.3 +1:46.1
68.3
9.56
78.
-
#37 Nissan 350Z
H/8
9:45.7 +1:46.5
+0.4
68.2
9.59
79.
-
#89 Lada VFTS
H/7
9:46.2 +1:47.0
+0.5
68.2
9.64
80.
-
#23 Subaru Impreza WRC S8
H/9
9:46.6 +1:47.4
+0.4
68.1
9.68
81.
-
#63 Lada VFTS
H/8
9:48.0 +1:48.8
+1.4
68.0
9.80
82.
-
#51 Citroën C2 R2 Max
H/8
9:48.1 +1:48.9
+0.1
67.9
9.81
=
-
#190 Lada VFTS
H/10
9:48.1 +1:48.9
67.9
9.81
84.
-
#164 Lada VFTS
H/3
9:50.7 +1:51.5
+2.6
67.6
10.05
85.
-
#130 Renault Clio Sport
H/4
9:51.8 +1:52.6
+1.1
67.5
10.14
86.
-
#108 BMW M3
H/5
9:52.0 +1:52.8
+0.2
67.5
10.16
87.
-
#55 Peugeot 306 S16
H/8
9:52.6 +1:53.4
+0.6
67.4
10.22
88.
-
#171 Lada 2107
H/3
9:52.8 +1:53.6
+0.2
67.4
10.23
89.
-
#159 Lada VFTS
H/3
9:52.9 +1:53.7
+0.1
67.4
10.24
90.
-
#165 Lada VFTS
H/3
9:54.4 +1:55.2
+1.5
67.2
10.38
91.
-
#116 Seat Ibiza
H/5
9:54.6 +1:55.4
+0.2
67.2
10.40
92.
-
#128 Opel Astra
H/4
9:55.5 +1:56.3
+0.9
67.1
10.48
93.
-
#43 Renault Clio R3
H/8
9:56.9 +1:57.7
+1.4
66.9
10.60
94.
-
#137 Peugeot 208 R2
H/3
9:58.3 +1:59.1
+1.4
66.8
10.73
95.
-
#177 Suzuki Swift Mk1 Gti
H/2
9:59.0 +1:59.8
+0.7
66.7
10.79
96.
-
#62 Lada 2101
H/8
9:59.9 +2:00.7
+0.9
66.6
10.87
97.
-
#84 Lada Kit Car
H/7
10:00.0 +2:00.8
+0.1
66.6
10.88
98.
-
#103 Subaru Impreza
H/6
10:00.4 +2:01.2
+0.4
66.6
10.92
99.
-
#80 Kia Picanto
H/7
10:00.5 +2:01.3
+0.1
66.5
10.93
100.
-
#114 BMW E30 325i Coupe
H/5
10:00.9 +2:01.7
+0.4
66.5
10.96
101.
-
#74 Honda Civic Vti
H/7
10:02.7 +2:03.5
+1.8
66.3
11.13
102.
-
#82 Lada 2107
H/8
10:04.6 +2:05.4
+1.9
66.1
11.30
103.
-
#78 Kia Picanto
H/7
10:05.2 +2:06.0
+0.6
66.0
11.35
104.
-
#123 Lada 2105
H/4
10:07.4 +2:08.2
+2.2
65.8
11.55
105.
-
#72 Suzuki Swift
H/7
10:07.8 +2:08.6
+0.4
65.7
11.59
106.
-
#126 Audi S3
H/5
10:09.3 +2:10.1
+1.5
65.6
11.72
107.
-
#157 Lada 21074
H/3
10:09.4 +2:10.2
+0.1
65.6
11.73
108.
-
#131 Renault Clio
H/4
10:10.5 +2:11.3
+1.1
65.5
11.83
109.
-
#173 Lada 2107
H/3
10:11.8 +2:12.6
+1.3
65.3
11.95
110.
-
#93 Lada 2105
H/7
10:13.8 +2:14.6
+2.0
65.1
12.13
111.
-
#60 Lada VFTS
H/8
10:14.9 +2:15.7
+1.1
65.0
12.23
112.
-
#86 Lada VFTS
H/7
10:16.8 +2:17.6
+1.9
64.8
12.40
113.
-
#32 BMW E36
H/8
10:18.4 +2:19.2
+1.6
64.6
12.54
114.
-
#31 Subaru Impreza
H/9
10:22.0 +2:22.8
+3.6
64.2
12.86
115.
-
#167 Lada VFTS
H/3
10:23.5 +2:24.3
+1.5
64.1
13.00
116.
-
#186 FSO Polonez 2000
H/10
10:23.9 +2:24.7
+0.4
64.0
13.04
117.
-
#33 BMW E36 318is
H/8
10:25.2 +2:26.0
+1.3
63.9
13.15
118.
-
#129 Renault Clio RS
H/4
10:25.3 +2:26.1
+0.1
63.9
13.16
119.
-
#79 Kia Picanto
H/7
10:27.9 +2:28.7
+2.6
63.6
13.40
120.
-
#87 Lada VFTS
H/7
10:28.9 +2:29.7
+1.0
63.5
13.49
121.
-
#188 Opel Kadett C Coupé
H/10
10:34.0 +2:34.8
+5.1
63.0
13.95
122.
-
#199 Suzuki Swift
H/3
10:35.7 +2:36.5
+1.7
62.9
14.10
123.
-
#183 Audi Quattro Sport
H/11
10:36.1 +2:36.9
+0.4
62.8
14.14
124.
-
#49 Honda Civic Type-R
H/8
10:38.4 +2:39.2
+2.3
62.6
14.34
125.
-
#192 Lada 2101
H/10
10:40.4 +2:41.2
+2.0
62.4
14.52
126.
-
#121 Lada VFTS
H/4
10:44.0 +2:44.8
+3.6
62.0
14.85
127.
-
#141 Skoda Felicia Maxi
H/3
10:44.8 +2:45.6
+0.8
62.0
14.92
128.
-
#187 Opel Kadett GSi
H/10
10:48.8 +2:49.6
+4.0
61.6
15.28
129.
-
#194 Lada 2107
H/10
10:49.7 +2:50.5
+0.9
61.5
15.36
130.
-
#196 Skoda 130 L/A
H/10
10:51.3 +2:52.1
+1.6
61.4
15.50
131.
-
#180 Volkswagen Polo 86C
H/2
10:54.4 +2:55.2
+3.1
61.1
15.78
132.
-
#41 BMW E36
H/8
10:54.8 +2:55.6
+0.4
61.0
15.82
133.
-
#151 Lada VFTS
H/3
10:54.9 +2:55.7
+0.1
61.0
15.83
134.
-
#142 Toyota Corolla AE82
H/3
10:57.1 +2:57.9
+2.2
60.8
16.03
135.
-
#147 Lada 2101
H/3
10:57.3 +2:58.1
+0.2
60.8
16.05
136.
-
#153 Lada 2107
H/3
10:57.4 +2:58.2
+0.1
60.8
16.05
137.
-
#172 Lada 2101
H/3
10:58.4 +2:59.2
+1.0
60.7
16.14
138.
-
#193 Lada VFTS
H/10
10:59.2 +3:00.0
+0.8
60.6
16.22
139.
-
#148 Lada 2105
H/3
11:01.8 +3:02.6
+2.6
60.4
16.45
140.
-
#127 BMW E36 318is
H/4
11:04.1 +3:04.9
+2.3
60.2
16.66
141.
-
#162 Lada 2107
H/3
11:07.5 +3:08.3
+3.4
59.9
16.96
142.
-
#166 Lada 2101
H/3
11:09.6 +3:10.4
+2.1
59.7
17.15
143.
-
#175 Lada 2107
H/3
11:12.2 +3:13.0
+2.6
59.4
17.39
144.
-
#90 Lada 2107
H/7
11:19.4 +3:20.2
+7.2
58.8
18.04
145.
-
#145 Lada 2101
H/3
11:21.7 +3:22.5
+2.3
58.6
18.24
146.
-
#154 Lada 2101
H/3
11:21.8 +3:22.6
+0.1
58.6
18.25
147.
-
#149 Lada 2107
H/3
11:25.2 +3:26.0
+3.4
58.3
18.56
148.
-
#191 Lada 2107
H/10
11:26.6 +3:27.4
+1.4
58.2
18.68
149.
-
#143 Lada VFTS
H/3
11:31.6 +3:32.4
+5.0
57.8
19.14
150.
-
#169 Lada 2107
H/3
11:33.2 +3:34.0
+1.6
57.6
19.28
151.
-
#158 Lada VFTS
H/3
11:45.6 +3:46.4
+12.4
56.6
20.40
152.
-
#125 Lada 2107
H/4
11:52.4 +3:53.2
+6.8
56.1
21.01
153.
-
#197 Moszkvics 403 Rallye
H/7
11:54.6 +3:55.4
+2.2
55.9
21.21
154.
-
#144 Lada 2107
H/3
11:54.7 +3:55.5
+0.1
55.9
21.22
155.
-
#122 Lada 2107
H/4
11:59.0 +3:59.8
+4.3
55.6
21.60
156.
-
#36 BMW E46
H/8
12:08.1 +4:08.9
+9.1
54.9
22.42
157.
-
#179 Suzuki Swift Gti
H/2
12:09.1 +4:09.9
+1.0
54.8
22.51
158.
-
#181 Trabant 601
H/1
12:09.7 +4:10.5
+0.6
54.8
22.57
159.
-
#174 Lada 2107
H/3
12:31.3 +4:32.1
+21.6
53.2
24.51
160.
-
#138 Honda Civic VTi
H/3
13:32.5 +5:33.3
+1:01.2
49.2
30.03
161.
-
#168 Lada 21011
H/3
15:18.8 +7:19.6
+1:46.3
43.5
39.60
162.
-
#58 Lada VFTS
H/8
36:06.1 +28:06.9
+20:47.3
18.4
151.97
Rallylive.hu - Abszolút - Gy4 összetett eredmény
# Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó

Kat.
Idő Kül. km/h
1.
-
H/9
25:15.5

85.6
2.
3.
-
H/9
25:55.7
30.0
+40.2
+40.2
83.4
1.12
3.
2.
-
H/9
26:01.4
+45.9
+5.7
83.1
1.27
4.
7.
-
H/9
26:29.6
+1:14.1
+28.2
81.6
2.06
5.
4.
-
H/9
26:30.4
+1:14.9
+0.8
81.6
2.08
6.
-
H/9
26:32.4
+1:16.9
+2.0
81.5
2.13
7.
8.
-
H/9
26:36.0
+1:20.5
+3.6
81.3
2.23
8.
5.
-
H/9
26:38.2
+1:22.7
+2.2
81.2
2.29
9.
-
H/9
26:43.3
+1:27.8
+5.1
80.9
2.44
10.
11.
-
H/9
27:01.2
+1:45.7
+17.9
80.1
2.93
11.
10.
-
H/9
27:11.9
15.0
+1:56.4
+10.7
79.5
3.23
12.
13.
-
H/9
27:42.4
+2:26.9
+30.5
78.1
4.07
13.
16.
-
H/9
27:48.4
+2:32.9
+6.0
77.8
4.24
14.
15.
-
H/9
27:48.9
+2:33.4
+0.5
77.8
4.26
15.
14.
-
H/7
27:49.1
+2:33.6
+0.2
77.8
4.26
16.
12.
-
H/7
27:59.9
15.0
+2:44.4
+10.8
77.3
4.56
17.
18.
-
H/9
28:04.6
+2:49.1
+4.7
77.0
4.69
18.
20.
-
H/9
28:12.6
+2:57.1
+8.0
76.7
4.91
19.
17.
-
H/9
28:14.8
+2:59.3
+2.2
76.6
4.97
20.
19.
-
H/9
28:20.5
+3:05.0
+5.7
76.3
5.13
21.
22.
-
H/7
28:23.6
+3:08.1
+3.1
76.2
5.22
22.
24.
-
H/7
28:25.8
+3:10.3
+2.2
76.1
5.28
23.
-
H/6
28:27.3
+3:11.8
+1.5
76.0
5.32
24.
21.
-
H/9
28:28.1
+3:12.6
+0.8
76.0
5.34
25.
40.
-
H/9
28:50.0
+3:34.5
+21.9
75.0
5.95
26.
25.
-
H/7
28:51.6
+3:36.1
+1.6
74.9
5.99
27.
28.
-
H/6
28:58.2
+3:42.7
+6.6
74.7
6.18
28.
26.
-
H/3
28:58.8
+3:43.3
+0.6
74.6
6.19
29.
30.
-
H/7
29:04.5
+3:49.0
+5.7
74.4
6.35
30.
34.
-
H/6
29:05.8
+3:50.3
+1.3
74.3
6.39
31.
-
H/3
29:08.5
+3:53.0
+2.7
74.2
6.46
32.
29.
-
H/8
29:12.1
+3:56.6
+3.6
74.1
6.56
33.
32.
-
H/7
29:16.9
+4:01.4
+4.8
73.9
6.70
34.
33.
-
H/4
29:22.9
+4:07.4
+6.0
73.6
6.86
35.
52.
-
H/9
29:24.4
+4:08.9
+1.5
73.6
6.90
36.
37.
-
H/8
29:24.7
+4:09.2
+0.3
73.5
6.91
37.
27.
-
H/11
29:35.1
+4:19.6
+10.4
73.1
7.20
38.
36.
-
H/6
29:37.6
+4:22.1
+2.5
73.0
7.27
39.
-
H/3
29:38.1
+4:22.6
+0.5
73.0
7.28
40.
48.
-
H/7
29:39.9
+4:24.4
+1.8
72.9
7.33
41.
43.
-
H/9
29:40.2
+4:24.7
+0.3
72.9
7.34
42.
46.
-
H/7
29:41.6
+4:26.1
+1.4
72.8
7.38
43.
38.
-
H/7
29:42.7
+4:27.2
+1.1
72.8
7.41
44.
51.
-
H/6
29:44.4
+4:28.9
+1.7
72.7
7.46
45.
56.
-
H/6
29:51.0
+4:35.5
+6.6
72.5
7.64
46.
47.
-
H/6
29:54.8
+4:39.3
+3.8
72.3
7.75
47.
58.
-
H/9
29:55.1
+4:39.6
+0.3
72.3
7.76
48.
53.
-
H/5
30:00.1
+4:44.6
+5.0
72.1
7.89
49.
35.
-
H/8
30:06.1
+4:50.6
+6.0
71.9
8.06
50.
-
H/10
30:07.0
+4:51.5
+0.9
71.8
8.09
=
44.
-
H/4
30:07.0
+4:51.5
71.8
8.09
52.
54.
-
H/8
30:10.3
+4:54.8
+3.3
71.7
8.18
53.
67.
-
H/5
30:10.5
+4:55.0
+0.2
71.7
8.18
54.
49.
-
H/9
30:10.8
+4:55.3
+0.3
71.7
8.19
55.
42.
-
H/10
30:15.6
+5:00.1
+4.8
71.5
8.32
56.
59.
-
H/8
30:17.1
10.0
+5:01.6
+1.5
71.4
8.37
57.
62.
-
H/8
30:20.5
15.0
+5:05.0
+3.4
71.3
8.46
58.
61.
-
H/3
30:21.0
+5:05.5
+0.5
71.3
8.47
59.
57.
-
H/8
30:22.2
+5:06.7
+1.2
71.2
8.51
60.
69.
-
H/3
30:23.0
+5:07.5
+0.8
71.2
8.53
=
55.
-
H/6
30:23.0
+5:07.5
71.2
8.53
=
63.
-
H/8
30:23.0
+5:07.5
71.2
8.53
63.
64.
-
H/2
30:28.9
+5:13.4
+5.9
71.0
8.69
64.
73.
-
H/8
30:52.0
+5:36.5
+23.1
70.1
9.33
65.
68.
-
H/9
30:54.6
+5:39.1
+2.6
70.0
9.41
66.
65.
-
H/7
30:57.2
+5:41.7
+2.6
69.9
9.48
67.
81.
-
H/10
30:59.4
+5:43.9
+2.2
69.8
9.54
68.
74.
-
H/3
30:59.8
+5:44.3
+0.4
69.8
9.55
69.
83.
-
H/9
31:05.0
+5:49.5
+5.2
69.6
9.69
70.
72.
-
H/7
31:05.7
+5:50.2
+0.7
69.6
9.71
71.
79.
-
H/5
31:05.8
10.0
+5:50.3
+0.1
69.6
9.72
72.
70.
-
H/5
31:07.3
+5:51.8
+1.5
69.5
9.76
73.
76.
-
H/8
31:08.1
+5:52.6
+0.8
69.5
9.78
74.
78.
-
H/8
31:13.2
+5:57.7
+5.1
69.3
9.92
75.
94.
-
H/7
31:16.1
+6:00.6
+2.9
69.2
10.00
76.
75.
-
H/8
31:16.5
+6:01.0
+0.4
69.2
10.01
77.
86.
-
H/5
31:31.1
+6:15.6
+14.6
68.6
10.42
78.
71.
-
H/8
31:34.0
+6:18.5
+2.9
68.5
10.50
79.
91.
-
H/7
31:35.6
+6:20.1
+1.6
68.5
10.54
80.
82.
-
H/3
31:36.3
+6:20.8
+0.7
68.4
10.56
81.
80.
-
H/8
31:36.8
+6:21.3
+0.5
68.4
10.58
82.
92.
-
H/3
31:47.4
+6:31.9
+10.6
68.0
10.87
83.
93.
-
H/3
31:48.3
+6:32.8
+0.9
68.0
10.90
84.
96.
-
H/5
31:55.5
10.0
+6:40.0
+7.2
67.8
11.10
85.
95.
-
H/7
31:57.9
+6:42.4
+2.4
67.7
11.16
86.
117.
-
H/9
32:00.5
1:30.0
+6:45.0
+2.6
67.6
11.23
87.
98.
-
H/4
32:04.8
10.0
+6:49.3
+4.3
67.4
11.35
88.
97.
-
H/5
32:12.1
+6:56.6
+7.3
67.2
11.56
89.
101.
-
H/2
32:13.1
+6:57.6
+1.0
67.1
11.58
90.
100.
-
H/8
32:13.9
+6:58.4
+0.8
67.1
11.61
91.
99.
-
H/7
32:16.5
+7:01.0
+2.6
67.0
11.68
92.
66.
-
H/3
32:19.3
+7:03.8
+2.8
66.9
11.76
93.
115.
-
H/8
32:21.4
+7:05.9
+2.1
66.8
11.81
94.
105.
-
H/6
32:21.9
+7:06.4
+0.5
66.8
11.83
=
116.
-
H/8
32:21.9
+7:06.4
66.8
11.83
96.
102.
-
H/7
32:22.0
+7:06.5
+0.1
66.8
11.83
97.
85.
-
H/10
32:32.3
+7:16.8
+10.3
66.5
12.12
98.
113.
-
H/5
32:33.1
+7:17.6
+0.8
66.4
12.14
99.
121.
-
H/3
32:33.9
2:10.0
+7:18.4
+0.8
66.4
12.16
100.
107.
-
H/3
32:36.0
+7:20.5
+2.1
66.3
12.22
101.
87.
-
H/3
32:43.0
+7:27.5
+7.0
66.1
12.41
102.
106.
-
H/8
32:46.8
+7:31.3
+3.8
66.0
12.52
103.
109.
-
H/7
32:57.2
+7:41.7
+10.4
65.6
12.81
104.
-
H/10
33:01.3
+7:45.8
+4.1
65.5
12.92
105.
111.
-
H/10
33:03.3
+7:47.8
+2.0
65.4
12.98
106.
119.
-
H/7
33:07.3
+7:51.8
+4.0
65.3
13.09
107.
103.
-
H/10
33:09.9
+7:54.4
+2.6
65.2
13.16
108.
118.
-
H/3
33:14.3
10.0
+7:58.8
+4.4
65.1
13.28
109.
122.
-
H/7
33:20.6
+8:05.1
+6.3
64.9
13.46
110.
125.
-
H/4
33:21.2
+8:05.7
+0.6
64.9
13.47
111.
133.
-
H/3
33:22.8
+8:07.3
+1.6
64.8
13.52
112.
114.
-
H/10
33:31.8
+8:16.3
+9.0
64.5
13.77
113.
127.
-
H/10
33:38.6
1:00.0
+8:23.1
+6.8
64.3
13.96
114.
131.
-
H/8
33:40.8
+8:25.3
+2.2
64.2
14.02
115.
129.
-
H/4
33:45.3
10.0
+8:29.8
+4.5
64.1
14.14
116.
119.
-
H/8
33:48.3
+8:32.8
+3.0
64.0
14.22
117.
123.
-
H/3
34:05.5
+8:50.0
+17.2
63.4
14.70
118.
126.
-
H/3
34:09.0
+8:53.5
+3.5
63.3
14.80
119.
124.
-
H/4
34:12.5
+8:57.0
+3.5
63.2
14.90
120.
130.
-
H/10
34:15.9
+9:00.4
+3.4
63.1
14.99
121.
138.
-
H/7
34:20.1
+9:04.6
+4.2
63.0
15.11
122.
132.
-
H/3
34:24.2
+9:08.7
+4.1
62.9
15.22
123.
120.
-
H/3
34:26.5
+9:11.0
+2.3
62.8
15.28
124.
136.
-
H/8
34:27.2
+9:11.7
+0.7
62.8
15.30
125.
134.
-
H/7
34:55.6
+9:40.1
+28.4
61.9
16.09
126.
77.
-
H/3
34:57.6
+9:42.1
+2.0
61.9
16.15
127.
139.
-
H/2
35:00.6
+9:45.1
+3.0
61.8
16.23
128.
150.
-
H/9
35:16.6
20.0
+10:01.1
+16.0
61.3
16.67
129.
128.
-
H/8
35:23.1
+10:07.6
+6.5
61.1
16.85
130.
145.
-
H/3
35:24.4
40.0
+10:08.9
+1.3
61.1
16.89
131.
146.
-
H/3
35:30.3
+10:14.8
+5.9
60.9
17.05
132.
142.
-
H/3
35:33.8
40.0
+10:18.3
+3.5
60.8
17.15
133.
156.
-
H/4
35:36.8
+10:21.3
+3.0
60.7
17.23
134.
140.
-
H/3
35:41.5
+10:26.0
+4.7
60.6
17.36
135.
144.
-
H/3
35:46.8
+10:31.3
+5.3
60.5
17.51
136.
160.
-
H/8
35:50.1
+10:34.6
+3.3
60.4
17.60
137.
157.
-
H/4
35:59.1
20.0
+10:43.6
+9.0
60.1
17.85
138.
154.
-
H/11
36:04.5
2:40.0
+10:49.0
+5.4
60.0
18.00
139.
148.
-
H/3
36:04.6
+10:49.1
+0.1
60.0
18.01
140.
163.
-
H/3
36:14.1
+10:58.6
+9.5
59.7
18.27
141.
152.
-
H/3
36:17.2
+11:01.7
+3.1
59.6
18.36
142.
153.
-
H/3
36:26.8
+11:11.3
+9.6
59.3
18.62
143.
147.
-
H/4
36:28.4
+11:12.9
+1.6
59.3
18.67
144.
151.
-
H/3
36:50.9
+11:35.4
+22.5
58.7
19.29
145.
143.
-
H/3
36:54.7
+11:39.2
+3.8
58.6
19.40
146.
149.
-
H/2
37:02.7
1:10.0
+11:47.2
+8.0
58.4
19.62
147.
89.
-
H/3
37:08.8
+11:53.3
+6.1
58.2
19.79
148.
158.
-
H/10
37:26.1
+12:10.6
+17.3
57.8
20.27
149.
155.
-
H/4
37:27.7
+12:12.2
+1.6
57.7
20.31
150.
159.
-
H/7
37:54.7
+12:39.2
+27.0
57.1
21.06
151.
162.
-
H/3
38:05.9
15.0
+12:50.4
+11.2
56.8
21.37
152.
161.
-
H/1
38:18.3
50.0
+13:02.8
+12.4
56.5
21.71
153.
164.
-
H/3
38:52.9
4:10.0
+13:37.4
+34.6
55.6
22.67
154.
165.
-
H/7
41:12.4
+15:56.9
+2:19.5
52.5
26.54
155.
167.
-
H/5
51:17.6
16:50.0
+26:02.1
+10:05.2
42.2
43.33
156.
168.
-
H/3
54:06.9
15:00.0
+28:51.4
+2:49.3
40.0
48.03
157.
169.
-
H/4
56:29.6
15:00.0
+31:14.1
+2:22.7
38.3
51.99
158.
170.
-
H/7
59:38.2
20:00.0
+34:22.7
+3:08.6
36.3
57.22
159.
141.
-
H/8
1:00:20.4
1:00.0
+35:04.9
+42.2
35.8
58.39
160.
171.
-
H/3
1:02:47.0
25:00.0
+37:31.5
+2:26.6
34.5
62.45
161.
172.
-
H/8
1:04:36.8
25:00.0
+39:21.3
+1:49.8
33.5
65.50
162.
173.
-
H/7
1:42:47.6
+1:17:32.1
+38:10.8
21.0
129.05
Információ (89)
Gy4 13:14 #181 Sipos Csaba - Leéb István : Az első gyors nagyon jó volt, nagyon élveztük, a második gyors háromnegyedénél csúnya hangokat kezdett el kiadni magából az autó.
Gy4 13:13 #179 Békési Lajos - Mészáros Gyula : Defekttel kellett mennünk.
Gy4 13:12 #199 Schiller Zsolt - Kelemen Júlia : Most már nagyon jó, felszáradt, végre tudtunk menni. :)
Gy4 13:11 #177 Mátyás Zsolt - Nagy Péter : Fogjuk rá, élveztük is, meg nem is. Nem úgy csúszott, ahogy kellett volna.
Gy4 13:11 #174 Kovács Roland - Siska Richárd : Forogtunk, a nézők megőrültek, majdnem széttéptek. :)
Gy4 13:09 #168 Janovich Roland - Busa Andrea : Minden rendben. Tiltáson ment az autó a kanyarban.
Gy4 12:50 #178 Kerék Norbert Puli - Schrey Róbert Shrek : Élveztük, utol értünk megint valakit. Megint volt csatánk. :)
Gy4 12:50 #150 Gaál Ferenc - Gyenge Szandra : Nagyon jó! :)
Gy4 12:49 #148 Handa Dénes - Jobbágy Krisztián : Igyekeztem a nézőket kiszolgálni. :)
Gy4 12:48 #147 Dudás István Márton - Krähling Roland : Jobban ment, mint tegnap. Reméljük, hogy a nézők is élvezik. :)
Gy4 12:48 #145 Nagy Norbert - Karmanóczki Csaba : Egyre jobban élvezzük most már. :)
Gy4 12:47 #144 Márton Ferenc - Csák Alex : Nagyon élvezzük, kicsit már kezd elborulni az agyam. :D
Gy4 12:47 #146 Szabó Zsolt - Szabó Alexandra : Nagyon élvezzük, brutál jó! :)
Gy4 12:42 #143 Foczkó Ákos - Szabados Szimonetta : Vegyes érzéseim vannak, de összességében nem volt rossz.
Gy4 12:41 #139 Geng Bence - Geng Ferenc : Nagyon jó az autó, örök darab lesz, nagyon szeretjük. :)
Gy4 12:38 #137 Tóth József - Borsfai Dávid : Nagyon jó, élvezetem az autóval menni! :)
Gy4 12:37 #133 Pócs Gábor - Bagó László : Nagyon tetszett, kiadtuk magunkból, ami bennünk van. :)
Gy4 12:35 #131 Ronyecz Zoltán - Varga Zoltán : Tegnap volt három megforgásunk, ma egy se. Jól esik, tök jó! :)
Gy4 12:34 #130 Jacsó János - Kondor Lajos : Minden rendben, összhang is megvolt. :)
Gy4 12:33 #129 Bognár Lajos - Bognár Gábriel : Minden jó, közel egy percre meg kellett állnunk.
Gy4 12:33 #127 Mácsai Martin - Fazekas Péter : Jó volt, egy bálát elvittünk, remélem, hogy nem lett baja a kocsinak.
Gy4 12:26 #123 Mihalik Dániel - László Csaba : Mi jobban szerettük volna, mint az autó.
Gy4 12:26 #118 Fancsik (Cicás) Gergely - Zólyomi (Frenky) Ferenc : Jó volt, nagyon élveztük.
Gy4 12:23 #116 Szlovák Ferenc - Vasgyúró Joci : Siettünk, elfáradtam. :)
Gy4 12:20 #109 Tajmel Tibor - Laosz : Minden rendben. Nem nagyon van olajnyomás.
Gy4 12:19 #108 Csendes Zsolt - Kopacz Gyula : Minden jó volt, tetszett.
Gy4 12:18 #106 Bacigál Igor - Kajcsa Zsolt : Még mindig furcsa a bal 1, szerintem életem végéig az lesz.
Gy4 12:15 #103 Szabó György - Brumbauer Angelika : Csúszik, ahogy kell.
Gy4 12:13 #100 Szaniszló Mátyás - Szaniszló Attila : Tetszeni tetszik, de nem tudunk jó időt jönni. Elspóroltuk egy pár helyen.
Gy4 12:12 #99 Galgóczi Norbert - Kollár Mihály : Kell dolgozni, de nagyon jó.
Gy4 12:10 #95 Kovács György - Tekeres Laura : Jöttünk, igyekeztünk. :)
Gy4 12:06 #90 Papp László - Papp Csaba : Nagyon élvezzük és megyünk! :)
Gy4 12:05 #93 Parkánszki Balázs - Farkas Zsuzsa : Minden rendben, jövünk, ahogy tudunk.
Gy4 12:03 #92 Szőnyi András - Szőnyi István : Olyan, mintha három hengerezne a motor. Nem tudunk rájönni, hogy mi az oka.
Gy4 12:03 #89 Cseke Péter - Csikós Borbála : Fantasztikusan megyünk, jó érzés. :)
Gy4 12:03 #87 B B Csigoly - Nagy László : Minden rendben van. Örülök, hogy itt lehetünk.
Gy4 12:02 #86 Zsíros Imre - Mészáros Sándor : Tök jó volt! :)
Gy4 12:00 #84 Papp Arnold - Szántó Béla : Minden szuper, folytatjuk a tegnapi napot. :) Remélem tetszett a nézőknek. :)
Gy4 11:58 #81 Bacsa Tamás - Hanyik Gergely : Megsimogatom a kormányt, nagyon jól viselkedik. :)
Gy4 11:57 #80 Vogel Adrienn - Notheisz Ivett : Nehezebb volt, mint tegnap, sokkal jobban csúszik a pálya.
Gy4 11:56 #79 Krajnyák Petra - Velezdi Eszter : Nagyon jó volt, nagyon tetszett.
Gy4 11:55 #78 Jobbágy Ákos - Nagy Norbert : Nagyon szuper volt, csúszós volt a pálya a tegnapihoz képest.
Gy4 11:54 #74 Fróna János - Ecsedi Janó : Jót mentünk szerintem, minden rendben. :)
Gy4 11:53 #73 Gergely Róbert - Gyöngyösi Norbert : Autó működik, navigátor hibátlan.
Gy4 11:52 #72 Kailbach Gergely - Mészáros Dániel : Élveztem, nem értek utol, nem tartottam fel senkit.
Gy4 11:49 #71 Zsebe Gábor - Studer Gábor : Kicsit ritmustalanul mentem.
Gy4 11:48 #70 Köbli Károly - Istovics Gergely : Hiányolom a Gábort mögöttem. Jó volt, de elfáradtam megint.
Gy4 11:47 #69 Tergulicza János - Juhász Tibor : Jó volt, megy az adok-kapok a Budaváriékkal. :)
Gy4 11:46 #68 Budavári Zoltan - Szarka Dávid : Megizzadtam ebben a 0 fok körüli időjárásban. :D
Gy4 11:45 #66 László Martin - Farnadi Ágnes : Ez már sokkal jobb volt, mint eddig. Tetszik nagyon! :)
Gy4 11:44 #65 Kolencsik Balázs - Pásztor Tamás : Élvezetes. :)
Gy4 11:43 #63 Kiscsatári Imre - Béres Alex : Nagyon élvezzük, bízunk benne, hogy a vége is jó lesz. :)
Gy4 11:42 #62 Héja Dániel - Kóródi Tamás : Egyelőre jó a Lada, minden rendben. :) A pálya kezd száradni.
Gy4 11:41 #60 Galuska Szabolcs - Katona Dávid : Jobban rátaláltunk, mint tegnap a ritmusra.
Gy4 11:36 #54 Bartha Nándor - Pintér Janó : Nagyon jó volt, csúszott.
Gy4 11:33 #49 Bencs Zoltán - Bencs Gábor : A pálya jó lenne, az autó elfogy egy kicsit.
Gy4 11:12 #34 Makovics Ádám - Diósi János : A pálya kezd alakulni, az autónk sajnos nem javul, rajt óta nincsen kuplungunk.
Gy4 11:11 #33 Forgács László - Bartók Erik : Volt egy beforgásunk, rossz gumink van fent.
Gy4 11:11 #32 Berki Gábor - Berki-Antal Szandra : Év végi levezetés. :)
Gy4 11:09 #201 Balla Tamás - Schmidt Ádám : Tök jó volt a tapadás, nagyon tetszett.
Gy4 11:09 #30 Csáji Csaba - Gergely Zoltán : Isteni, nagyon jó most, nagyon szuper! :)
Gy4 11:07 #26 Nagy Norbert - Szilassy Arnold : Volt benne egy hiba sajnos, de nagyon élvezem.
Gy4 11:06 #25 Molnár István - Novák Balázs : Nem sikerült olyan jól, mint az első. Megforogtunk kétszer.
Gy4 11:06 #24 Schubert István - Papp Tamás : Érzésre jó, időre szerintem nem.
Gy4 11:04 #23 Csík Zoltán - Mikó Péter : Jó volt. Csúszott 1-2 helyen, de teljesen kezelhető. Nem az időnek megyünk, azt ne is nézzétek. :)
Gy4 11:03 #22 Órai Balázs - Órai-Tallér Zsuzsanna : Jó volt, nem értünk utol senkit. :)
Gy4 11:02 #20 Kocsomba Károly - Takács Gábor : Minden tökéletes volt, nagyon jól éreztük magunkat. Nagyon jó így, hogyha látványra mész, nem kéne mérni az időt. :)
Gy4 11:01 #19 Várkonyi Szabolcs - Makai Gergely : Nem volt rossz, úgy látom az előttünk levőtől azért kaptunk egy kicsit. Talán egy kicsit óvatos voltam, jónak éreztem egyébként.
Gy4 11:01 #18 Dudás Gergő - Szabó Krisztián : Nagyon jól érezzük magunkat, jól csúszik. :)
Gy4 11:00 #17 Dián Attila - Papp György : Élvezhető volt a pálya, felolvadt, már nincsen jég.
Gy4 10:59 #16 Rongits Attila - Hannus László : Jó volt, végre élvezzük, ma egy kiszámíthatóbb pályán mentünk, úgyhogy tetszett. :)
Gy4 10:59 #15 Jedlóczky Márk - Somogyi Pál : Nagyon jó, nagyon élvezzük. Fejlődünk körről körre.
Gy4 10:58 #14 Puskádi János - Gódor Barnabás : Nem mertünk kockáztatni.
Gy4 10:57 #12 László Zoltán - Balázs Zsolt : Ez most nem a mi napunk volt, reggel lefulladtunk a rajtban. Program nélkül mentünk végig, most meg valami a váltóval van.
Gy4 10:56 #11 Fischer Dániel - Buna Zoltán : Alakul ez, még egy picit túlféltem az autót.
Gy4 10:55 #10 Német Gábor - Szabó István : Most már úgy érzem, hogy kicsit jobb volt a tapadás.
Gy4 10:54 #9 Csomós Miklós - Nagy Attila : Nem volt jég, csak feltartottak.
Gy4 10:51 #7 Lencse Zoltán - dr. Kovács Annamária : Csúszkáltunk, jó volt, élveztük. :)
Gy4 10:50 #4 ifj. Kiss László - Nyirfás Yulianna : Tetszett volna, csak három hengerezik a kocsink. Zavaró, hogy bele torpan. Most már úgy vagyok vele, hogy csak bírja ki. :)
Gy4 10:50 #3 Velenczei Ádám - Szedő Csaba : Első kört azt elóvatoskodtuk, a második körben próbáltunk állni a gázon, ahogy tudtunk. Voltak még jeges foltok.
Gy4 10:48 #1 Kazár Miklós - Tóth Zsolt : Nagyon élveztük. :) Jól éreztük magunkat a kocsiban, próbáltunk a látványra is menni.
Gy4 10:46 #183 Hock Pál - Hock Edina : Nagyon jó volt.
Gy4 10:33 #194 Arany István - Belán Attila : Jó volt, egy srác beesett.
Gy4 10:32 #193 Szücs Péter - Szilassy László : Nagyon tetszett, izgalmas volt.
Gy4 10:32 #192 Schirger Péter - Szabó Barnabás : Vidámság van, csúszik rendesen, ahogy kell. :)
Gy4 10:31 #191 Orosz Zsolt - Varga Csaba : Tetszett nagyon, egyszer megforogtunk, de ez erről szól. :)
Gy4 10:27 #187 Hoffer Zsolt - Bakai Gergely : Az autót még tanulni kell. Nagyon csúszik, sok helyen nagyon alattomos.
Gy4 10:18 #0 Szilas Dorka - Zoltán Kevin : Még ez a pálya is jeges és csúszik.
Gy4 10:12 #03 Horváth Szabolcs - Kovács Bálint : Vannak jeges részek, de nem olyan sok, autózható.
Büntetések
Gyors Versenyző - Navigátor
#rajt.sz autó
Kat. Büntetés / oka
Gy4 
Velenczei Ádám
-
Szedő Csaba
#3 Skoda Fabia R5
H/9
15.0
Gy4 
Jedlóczky Márk
-
Somogyi Pál
#15 Ford Fiesta R5
H/9
15.0
GY4 lassítórombolás
Gy4 
Zsebe Gábor
-
Studer Gábor
#71 Skoda Felicia
H/7
15.0
GY4 lassítórombolás
Gy4 
Kondella Péter
-
Kondella-Fülep Edina
#44 Honda Civic Type-R
H/8
10.0
TC9 késés/late 1 min
Gy4 
Martin Gruber
-
Thomas Schimek
#173 Lada 2107
H/3
10.0
TC9 késés/late 1 min
Gy4 
Lángi Attila
-
Temesvári László
#113 BMW Z4
H/5
50.0
TC9 késés/late 5 min
Gy4 
Schiller Zsolt
-
Kelemen Júlia
#199 Suzuki Swift
H/3
1:10.0