|
1.
|
 Varga Zoltán -  Endrész István
#301 BMW E30 M3
|
HE4
 |
45:05.5
|
|
77.1
|
|
2.
|
 Fehérvári Csaba -  Bunkóczi László
#302 Mitsubishi Galant VR4 RS
|
HE4
 |
46:30.2
10.0
|
+1:24.7 +1:24.7 |
74.7
1.46
|
|
3.
|
 Póczik Ákos -  Dragán Orsolya Luca
#307 Lada 2105
|
HE2
 |
48:18.9
|
+3:13.4 +1:48.7 |
71.9
3.34
|
|
4.
|
 Kulcs Márk László -  Madarász Szabolcs
#311 Lada 2107
|
HE2
 |
48:19.7
|
+3:14.2 +0.8 |
71.9
3.35
|
|
5.
|
 Szombathelyi Péter -  Kalapács Zsolt
#305 Lada VFTS
|
HE5
 |
49:00.8
|
+3:55.3 +41.1 |
70.9
4.06
|
|
6.
|
 Kelemen Csaba -  Wilk Péter
#304 Lada 2107
|
HE2
 |
49:21.8
|
+4:16.3 +21.0 |
70.4
4.43
|
|
7.
|
 Monostori Gábor -  Albrechtovics Péter
#313 Lada 2107
|
HE2
 |
49:28.0
|
+4:22.5 +6.2 |
70.2
4.53
|
|
8.
|
 Csomor László -  Varga Bence
#314 Lada VFTS
|
HE5
 |
50:55.3
|
+5:49.8 +1:27.3 |
68.2
6.04
|
|
9.
|
 Wirtmann Ferenc -  Kerekes József
#303 Ford Escort RS
|
HD2
 |
51:01.5
30.0
|
+5:56.0 +6.2 |
68.1
6.15
|
|
10.
|
 Csukovics István -  Zsolna Mercédesz
#306 Lada 21013
|
HD1
 |
51:39.1
|
+6:33.6 +37.6 |
67.3
6.80
|
|
11.
|
 Zsíros Imre -  Mészáros Sándor
#370 Lada VFTS
|
HE5
 |
52:31.4
|
+7:25.9 +52.3 |
66.2
7.70
|
|
12.
|
 Kiss László -  Tunyi László
#319 Škoda Favorit
|
HE1
 |
52:48.1
|
+7:42.6 +16.7 |
65.8
7.99
|
|
13.
|
 Rauth Tibor -  Szabó Attila
#318 Lada VFTS
|
HE5
 |
55:55.2
10.0
|
+10:49.7 +3:07.1 |
62.1
11.22
|
|
14.
|
 Pehely Balázs -  Somlai Gábor
#309 Honda Integra Type-R
|
HF2
 |
56:08.0
|
+11:02.5 +12.8 |
61.9
11.44
|
|
15.
|
 Auszmann Gyula -  Szabó János
#316 Polski Fiat Polonez
|
HD2
 |
57:54.5
|
+12:49.0 +1:46.5 |
60.0
13.28
|
|
16.
|
 Schneer László -  Róma Gábor
#315 Lada 2101
|
HD1
 |
58:53.9
|
+13:48.4 +59.4 |
59.0
14.30
|
|
17.
|
 Dékány Sándor -  Patai Sándor
#317 Honda Civic EF3
|
HE2
 |
1:01:19.4
|
+16:13.9 +2:25.5 |
56.7
16.82
|