|
1.
|
 Varga Zoltán -  Endrész István
#301 BMW E30 M3
|
HE4
 |
53:24.0
|
|
80.8
|
|
2.
|
 Fehérvári Csaba -  Bunkóczi László
#302 Mitsubishi Galant VR4 RS
|
HE4
 |
54:42.7
|
+1:18.7 +1:18.7 |
78.9
1.09
|
|
3.
|
 Wirtmann Ferenc -  Kerekes József
#303 Ford Escort RS
|
HD2
 |
56:55.8
|
+3:31.8 +2:13.1 |
75.8
2.94
|
|
4.
|
 Monostori Gábor -  Albrechtovics Péter
#313 Lada 2107
|
HE2
 |
57:07.5
10.0
|
+3:43.5 +11.7 |
75.6
3.11
|
|
5.
|
 Szombathelyi Péter -  Kalapács Zsolt
#305 Lada VFTS
|
HE5
 |
57:10.3
|
+3:46.3 +2.8 |
75.5
3.15
|
|
6.
|
 Csomor László -  Varga Bence
#314 Lada VFTS
|
HE5
 |
57:31.7
|
+4:07.7 +21.4 |
75.0
3.44
|
|
7.
|
 Kelemen Csaba -  Wilk Péter
#304 Lada 2107
|
HE2
 |
57:58.6
10.0
|
+4:34.6 +26.9 |
74.5
3.82
|
|
8.
|
 Zsíros Imre -  Mészáros Sándor
#370 Lada VFTS
|
HE5
 |
59:53.5
|
+6:29.5 +1:54.9 |
72.1
5.41
|
|
9.
|
 Kiss László -  Tunyi László
#319 Škoda Favorit
|
HE1
 |
1:00:21.9
|
+6:57.9 +28.4 |
71.5
5.81
|
|
10.
|
 Csukovics István -  Zsolna Mercédesz
#306 Lada 21013
|
HD1
 |
1:00:39.4
|
+7:15.4 +17.5 |
71.2
6.05
|
|
11.
|
 Auszmann Gyula -  Szabó János
#316 Polski Fiat Polonez
|
HD2
 |
1:12:31.2
|
+19:07.2 +11:51.8 |
59.5
15.94
|
|
12.
|
 Rauth Tibor -  Szabó Attila
#318 Lada VFTS
|
HE5
 |
1:13:03.4
|
+19:39.4 +32.2 |
59.1
16.39
|
|
13.
|
 Dékány Sándor -  Patai Sándor
#317 Honda Civic EF3
|
HE2
 |
1:13:21.2
|
+19:57.2 +17.8 |
58.9
16.64
|
|
14.
|
 Schneer László -  Róma Gábor
#315 Lada 2101
|
HD1
 |
1:22:53.5
|
+29:29.5 +9:32.3 |
52.1
24.59
|
|
15.
|
 Póczik Ákos -  Dragán Orsolya Luca
#307 Lada 2105
|
HE2
 |
1:30:16.8
|
+36:52.8 +7:23.3 |
47.8
30.75
|
|
16.
|
 Bőhm Tibor -  Bíró Attila
#308 Lada 2107
|
HE2
 |
1:31:31.3
|
+38:07.3 +1:14.5 |
47.2
31.79
|
|
17.
|
 Kulcs Márk László -  Madarász Szabolcs
#311 Lada 2107
|
HE2
 |
1:42:03.7
10.0
|
+48:39.7 +10:32.4 |
42.3
40.58
|
|
18.
|
 Pehely Balázs -  Somlai Gábor
#309 Honda Integra Type-R
|
HF2
 |
2:00:30.7
|
+1:07:06.7 +18:27.0 |
35.8
55.97
|