1.
|
Wirtmann Ferenc - Kerekes József
#302 Ford Escort RS
|
D3
|
46:47.1
|
|
91.8
|
2.
|
Kreicsi Bálint - Lieszkovszky Gábor
#330 BMW 320
|
D3
|
47:43.0
|
+55.9 +55.9 |
90.0
0.78
|
3.
|
Nagy Dávid - Nagy János
#311 Lada 2105
|
E5
|
47:59.2
|
+1:12.1 +16.2 |
89.5
1.01
|
4.
|
Csukovics István - Kari
#307 Lada 21013
|
D2
|
48:03.7
10.0
|
+1:16.6 +4.5 |
89.4
1.07
|
5.
|
Kalapács Zsolt - Mohácsi László
#303 Opel Kadett C Coupe
|
D3
|
48:38.2
|
+1:51.1 +34.5 |
88.3
1.55
|
6.
|
Müller Roland - Müller Roland
#309 Lada VAZ 2101
|
D2
|
48:44.3
|
+1:57.2 +6.1 |
88.1
1.64
|
7.
|
Szombathelyi Péter - Heffner Gergő
#322 Lada VFTS
|
E5
|
49:02.8
10.0
|
+2:15.7 +18.5 |
87.6
1.90
|
8.
|
Balogh Sándor - Taskó András
#304 Fiat 131 Racing
|
D3
|
49:47.7
1:00.0
|
+3:00.6 +44.9 |
86.3
2.52
|
9.
|
Rakovszky Levente - Réti Attila
#313 Lada VFTS
|
E5
|
50:25.2
|
+3:38.1 +37.5 |
85.2
3.05
|
10.
|
Szőnyi Péter - Kulcsár Dániel
#310 Suzuki Swift GTi
|
E1
|
51:41.8
10.0
|
+4:54.7 +1:16.6 |
83.1
4.12
|
11.
|
Zsolna József - Zsolna Mercédesz
#318 Lada 2107
|
E2
|
51:54.0
|
+5:06.9 +12.2 |
82.8
4.29
|
12.
|
Gyenes András - Horváth Levente György
#317 Lada 2101
|
D2
|
55:02.9
10.0
|
+8:15.8 +3:08.9 |
78.0
6.92
|
13.
|
Pesti Tamás - Pallagi Bálint
#325 Suzuki Swift
|
E7
|
58:07.7
|
+11:20.6 +3:04.8 |
73.9
9.51
|
14.
|
Schneer László - Greffer Lajos
#320 Lada 2101
|
D1
|
1:02:06.9
10.0
|
+15:19.8 +3:59.2 |
69.2
12.85
|