(Gy8) Bátonyterenye - Mátraalmás (körgyors) /3 26.24 km, Rajt: 2020. július 19. 16:59
Abszolút(Rally1)ORBORCMSRCEZ1CEZ3Production Car KupaPeugeot 208 Rally Cup HungaryORB 2WDORC 2WDORC 2WD+YoungTimer2WDYoungTimer4WDMSRHA
Rallylive.hu - (Rally1) - Gy8 - szakasz eredmény
Rallylive.hu - (Rally1) - Gy8 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Turán Frigyes - Bagaméri László
#33 Volkswagen Polo R5
|
RC2 |
1:13:33.6
|
91.1
|
|
2.
3.
|
Velenczei Ádám - Szőke Tamás
#5 Škoda Fabia R5 EVO
|
RC2 |
1:14:48.5
|
+1:14.9 +1:14.9 |
89.6
0.67
|
3.
2.
|
Vincze Ferenc - Bacigal Igor
#1 Škoda Fabia Rally2 EVO
|
RC2 |
1:14:49.7
|
+1:16.1 +1.2 |
89.6
0.68
|
4.
|
Csomós Miklós - Nagy Attila
#93 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
1:15:19.4
|
+1:45.8 +29.7 |
89.0
0.95
|
5.
6.
|
Klausz Kristóf - Csányi Botond
#20 Ford Fiesta R5
|
RC2 |
1:16:21.8
|
+2:48.2 +1:02.4 |
87.8
1.51
|
6.
5.
|
Grzegorz Grzyb - Michal Poradzisz
#7 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
1:16:38.8
|
+3:05.2 +17.0 |
87.5
1.66
|
7.
|
Botka Dávid - Gáll Csaba
#18 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
1:17:18.1
|
+3:44.5 +39.3 |
86.7
2.01
|
8.
|
Osváth Péter - Papp Tamás
#76 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
1:17:48.8
|
+4:15.2 +30.7 |
86.2
2.28
|
9.
12.
|
Hadik András - Kertész Krisztián
#9 Ford Fiesta R5 MK II
|
RC2 |
1:19:25.1
|
+5:51.5 +1:36.3 |
84.4
3.15
|
10.
|
Vizelli Károly - Nagy Péter
#19 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
1:19:31.5
10.0
|
+5:57.9 +6.4 |
84.3
3.20
|
11.
15.
|
Dudás Gergő - Tóth Zsolt
#11 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
1:20:00.0
|
+6:26.4 +28.5 |
83.8
3.46
|
12.
11.
|
Órai Balázs - Vrezgó Balázs
#23 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
1:20:24.8
|
+6:51.2 +24.8 |
83.4
3.68
|
13.
14.
|
Bodolai László - Deák Attila
#3 Ford Fiesta R5 MK II
|
RC2 |
1:20:45.8
|
+7:12.2 +21.0 |
83.0
3.87
|
14.
13.
|
Kovács Antal - Istovics Gergely
#13 Ford Fiesta R5
|
RC2 |
1:21:01.3
|
+7:27.7 +15.5 |
82.7
4.01
|
15.
9.
|
Lovász Pál - Kürti Tamás
#73 Hyundai I20 R5
|
RC2 |
1:21:03.6
|
+7:30.0 +2.3 |
82.7
4.03
|
16.
17.
|
Kurtos Róbert - Fridrik Gergő
#32 Mitsubishi Lancer Evo IX.
|
RC2 |
1:21:29.6
|
+7:56.0 +26.0 |
82.3
4.26
|
17.
20.
|
Bútor Róbert - Tagai Róbert
#17 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
1:21:34.6
|
+8:01.0 +5.0 |
82.2
4.30
|
18.
16.
|
Rongits Attila - Hannus László
#49 Mitsubishi Evo 9 RS
|
14 |
1:21:48.5
|
+8:14.9 +13.9 |
82.0
4.43
|
19.
18.
|
Csucsu - Tóth Imre
#24 Citroën C3 R5
|
RC2 |
1:22:10.7
|
+8:37.1 +22.2 |
81.6
4.63
|
20.
19.
|
Bacsa Tamás - Hanyik Gergely
#51 Mitsubishi Lancer Evo IX.
|
14 |
1:22:53.9
10.0
|
+9:20.3 +43.2 |
80.9
5.01
|
21.
|
Trencsényi József - Verba Gábor
#99 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
1:22:59.4
|
+9:25.8 +5.5 |
80.8
5.06
|
22.
|
Ollé Sasa - Ollé Rebeka
#21 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
1:23:02.0
|
+9:28.4 +2.6 |
80.7
5.09
|
23.
25.
|
Barna Tibor - Barna Bence
#37 Mitsubishi Lancer Evo IX.
|
RC2 |
1:24:33.4
|
+10:59.8 +1:31.4 |
79.3
5.90
|
24.
26.
|
Szauer Gergő - Kerék István
#45 Ford Fiesta Rally4
|
RC4 |
1:26:14.1
|
+12:40.5 +1:40.7 |
77.7
6.81
|
25.
27.
|
Jánosa Ákos - Rubóczky Attila
#40 Ford Fiesta Rally4
|
RC4 |
1:26:17.0
|
+12:43.4 +2.9 |
77.7
6.83
|
26.
29.
|
Trencsényi Vince - Pannuska Dávid
#43 Ford Fiesta R2T 19
|
RC4 |
1:26:36.9
|
+13:03.3 +19.9 |
77.4
7.01
|
27.
30.
|
Maricsek Miklós - Paizs Róbert
#26 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
1:26:53.4
|
+13:19.8 +16.5 |
77.2
7.16
|
28.
|
Német Gábor - Adorján Szabolcs
#29 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
1:26:57.9
|
+13:24.3 +4.5 |
77.1
7.20
|
29.
32.
|
Veréb Zoltán - Eperjesi Péter
#75 Lada VFTS
|
12 |
1:27:39.3
|
+14:05.7 +41.4 |
76.5
7.57
|
30.
31.
|
Berki Gábor - Berki-Antal Szandra
#59 BMW E36 M3
|
14 |
1:27:48.5
|
+14:14.9 +9.2 |
76.4
7.65
|
31.
38.
|
Molnár István - Fekete Zsolt
#54 Mitsubishi Lancer Evo VI.
|
14 |
1:28:09.7
10.0
|
+14:36.1 +21.2 |
76.0
7.84
|
32.
34.
|
Berta László - Császár László
#81 Citroën C2R2
|
12 |
1:28:39.9
|
+15:06.3 +30.2 |
75.6
8.11
|
33.
|
Kocsomba Károly - Bárdos Péter
#70 BMW E36
|
13 |
1:28:58.1
|
+15:24.5 +18.2 |
75.4
8.27
|
34.
35.
|
Novák Balázs - Jagadics Gábor
#63 BMW M3
|
14 |
1:29:01.7
|
+15:28.1 +3.6 |
75.3
8.31
|
35.
36.
|
Galgóczi Norbert - Kollár Mihály
#58 Mitsubishi Lancer Evo VI.
|
14 |
1:29:02.0
1:00.0
|
+15:28.4 +0.3 |
75.3
8.31
|
36.
39.
|
Tajmel Tibor - Kovács István
#60 BMW E36 M3
|
14 |
1:29:58.7
|
+16:25.1 +56.7 |
74.5
8.82
|
37.
43.
|
Bodogán Ferenc - Velezdi Eszter
#78 Lada 21053 VFTS
|
12 |
1:30:05.0
|
+16:31.4 +6.3 |
74.4
8.87
|
38.
42.
|
Mócsány Zsolt - Gregus Ferenc
#95 Lada VFTS
|
12 |
1:30:12.3
50.0
|
+16:38.7 +7.3 |
74.3
8.94
|
39.
49.
|
ifj.Fekete László - Fekete László
#47 Ford Fiesta R4T
|
RC4 |
1:31:44.2
6:00.0
|
+18:10.6 +1:31.9 |
73.1
9.76
|
40.
37.
|
Hibján József - Szollár Csaba
#28 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
1:32:25.8
|
+18:52.2 +41.6 |
72.5
10.13
|
41.
46.
|
Hangodi Bendegúz - Patkó Gábor
#27 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
1:32:27.3
20.0
|
+18:53.7 +1.5 |
72.5
10.15
|
42.
45.
|
Gönczöl Ferenc - Kiss József
#56 Mitsubishi Lancer Evo VI.
|
14 |
1:33:11.7
|
+19:38.1 +44.4 |
71.9
10.54
|
43.
40.
|
Ráti Gergő - Gerebitz Márk
#72 Ford Mk2
|
13 |
1:33:28.4
|
+19:54.8 +16.7 |
71.7
10.69
|
44.
48.
|
Tóth Attila - Tóth István
#84 Lada 2107
|
13 |
1:33:30.9
|
+19:57.3 +2.5 |
71.7
10.72
|
45.
47.
|
László István - Holló Barnabás
#55 Mitsubishi Lancer Evo IX.
|
14 |
1:33:46.5
|
+20:12.9 +15.6 |
71.5
10.85
|
46.
50.
|
Strider Zoltán - Apkó András
#48 Peugeot 208 R2
|
RC4 |
1:34:34.7
10.0
|
+21:01.1 +48.2 |
70.9
11.29
|
47.
51.
|
Csomor László - Keszthelyi János
#94 Lada VFTS
|
12 |
1:35:05.4
30.0
|
+21:31.8 +30.7 |
70.5
11.56
|
48.
44.
|
Lángi Attila - Schmidt Ádám
#62 BMW E86 Z4M
|
14 |
1:37:55.5
|
+24:21.9 +2:50.1 |
68.5
13.08
|
49.
52.
|
Molnár Attila - Molnár László
#74 Lada 2107
|
13 |
1:38:15.6
1:50.0
|
+24:42.0 +20.1 |
68.2
13.26
|
50.
23.
|
Tóth Tibor - Szabó József
#22 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
1:38:42.9
|
+25:09.3 +27.3 |
67.9
13.51
|
51.
53.
|
Schuck János - Gonda Dániel
#68 Nissan 350Z
|
14 |
1:52:24.3
5:00.0
|
+38:50.7 +13:41.4 |
59.6
20.86
|
52.
54.
|
Keszler Mátyás - Kugel Tibor
#97 Audi S 2
|
14 |
2:11:07.9
15:00.0
|
+57:34.3 +18:43.6 |
51.1
30.91
|
RallyeRádió - FM103.8 - Információ (21)
Gy8 18:15 | #47 ifj.Fekete László - Fekete László : Rendben volt minden, viszonylag jót jöttünk. |
Gy8 18:15 | #40 Jánosa Ákos - Rubóczky Attila : Egész jó. Közepes. |
Gy8 18:13 | #28 Hibján József - Szollár Csaba : Defektet kaptunk, nem tudom, hogy hol, de még az elején. |
Gy8 18:02 | #26 Maricsek Miklós - Paizs Róbert : Szárazabb, oda kell figyelni, 1-2 helyen van már csak nyálkásabb rész. |
Gy8 18:02 | #19 Vizelli Károly - Nagy Péter : Nagyon tetszett, teljesen jó volt. |
Gy8 18:01 | #21 Ollé Sasa - Ollé Rebeka : Legalább nem volt semmi, nem volt defektünk, nem estünk be. |
Gy8 18:01 | #13 Kovács Antal - Istovics Gergely : Azért annak örülünk, hogy többet nem kell menni rajta. :) |
Gy8 18:00 | #24 Csucsu - Tóth Imre : Végre letudtunk jönni úgy, hogy nem történt semmi galiba. |
Gy8 17:54 | #99 Trencsényi József - Verba Gábor : Van bent feladat, szét van esve a pálya. Jobb volt, mint az előző körökben, nem kaptunk defektet. |
Gy8 17:54 | #20 Klausz Kristóf - Csányi Botond : Időre jó lett nagyon, érzésre is jó volt. |
Gy8 17:52 | #11 Dudás Gergő - Tóth Zsolt : Ez az első normális, amit letudtunk jönni. Nagyon élveztük. |
Gy8 17:50 | #76 Osváth Péter - Papp Tamás : Az első kört elóvatoskodtam, de nagyjából jókat jöttünk. |
Gy8 17:49 | #18 Botka Dávid - Gáll Csaba : A végére kezdtünk csúszkálni, elkopott a gumi, de jó volt nagyon. |
Gy8 17:48 | #17 Bútor Róbert - Tagai Róbert : Még mindig tapogatózós, nem bírom elhinni, hogy ilyen csúszós pályán ilyen tempókat lehet menni. |
Gy8 17:43 | #3 Bodolai László - Deák Attila : Nagyon rommá van a pálya, vigyázni kellett az autóra. |
Gy8 17:41 | #33 Turán Frigyes - Bagaméri László : Szerintem jó volt. Most már el kell vegyük a gázt egy kicsit, több, mint egy perccel vezetünk. |
Gy8 17:39 | #7 Grzegorz Grzyb - Michal Poradzisz : Örülünk, hogy itt vagyunk és túléltük. :) |
Gy8 17:38 | #9 Hadik András - Kertész Krisztián : A pálya nem lett jobb, de amúgy minden rendben van vele. |
Gy8 17:32 | #1 Vincze Ferenc - Bacigal Igor : Az előző gyors után tönkrement a jobb hátsó gátlónk. A kocsi nem úgy viselkedett, ahogy szerettem volna, de próbáltuk belőle a maximumot kihozni. |
Gy8 17:08 | Az előfutók már a pályán vannak. |
Gy8 08:09 | Információink forrása a Rallye Rádió. |
Büntetések (1)
Gyors |
versenyző - navigátor
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy8 | Keszler Mátyás - Kugel Tibor #97 Audi S 2 | 14 | 5:00.0 FT.kevesebb kör |