|
ifj.Szőke András - Somodi Attila
#2 Peugeot 306
|
5
|
11:08.5
|
|
101.2
|
|
#3 Opel Corsa A2R2
|
4
|
11:12.3
|
+3.8 +3.8 |
100.7
0.20
|
|
Pénzes Csaba - Mészáros Sándor
#8 Lada VFTS
|
5
|
11:22.2
|
+13.7 +9.9 |
99.2
0.73
|
|
Farkas Roland - Kovács Tibor
#4 Lada 2101
|
4
|
11:25.6
|
+17.1 +3.4 |
98.7
0.91
|
|
Jámbor László - Trescsik Ákos
#27 Lada VFTS
|
4
|
11:25.7
|
+17.2 +0.1 |
98.7
0.91
|
|
Aczél József - Aczél András
#6 Honda Civic Vti
|
4
|
11:32.4
|
+23.9 +6.7 |
97.7
1.27
|
|
Bognár Gergely - Karizs Péter
#9 Suzuki Swift GTi
|
3
|
11:32.9
|
+24.4 +0.5 |
97.7
1.30
|
|
Schmidt Tamás - Kuthy Milán
#41 Suzuki Swift GTi
|
3
|
11:40.2
|
+31.7 +7.3 |
96.7
1.69
|
|
Tóth Zoltán - Dubovay Angelika
#10 Suzuki Swift GTi
|
3
|
11:45.9
|
+37.4 +5.7 |
95.9
1.99
|
|
Kubovics István - Gerendás Ádám
#7 Lada 2107
|
5
|
11:48.8
20.0
|
+40.3 +2.9 |
95.5
2.14
|
|
Vadász László - Ihász Gábor
#34 Lada VFTS
|
4
|
11:50.1
|
+41.6 +1.3 |
95.3
2.21
|
|
Tajti Bence - Vadász Sándor
#32 Lada 2107
|
4
|
11:52.5
|
+44.0 +2.4 |
95.0
2.34
|
|
Jobbágy Ákos - Kása Balázs
#31 Lada VFTS
|
4
|
12:00.1
|
+51.6 +7.6 |
94.0
2.74
|
|
#16 BMW E36
|
6
|
12:05.6
|
+57.1 +5.5 |
93.3
3.04
|
|
Virág Tamás - Matics Barbara
#33 Lada 2101
|
4
|
12:05.8
|
+57.3 +0.2 |
93.2
3.05
|
|
Zoltán József (Buszos) - Herceg Ferenc
#24 Lada 2107
|
4
|
12:07.2
30.0
|
+58.7 +1.4 |
93.1
3.12
|
|
Jámbor Péter - Heszler Ferenc
#28 Lada 21013
|
4
|
12:10.0
20.0
|
+1:01.5 +2.8 |
92.7
3.27
|
|
Máte Péter - Máté-Szabó Hajni
#22 Renault Clio Rs
|
5
|
12:10.1
|
+1:01.6 +0.1 |
92.7
3.28
|
|
Kosztolányi Márton - Kapcsoa Tamás
#26 Lada VFTS
|
4
|
12:12.4
|
+1:03.9 +2.3 |
92.4
3.40
|
|
Marton Zoltán - Tőke Tamás
#5 Renault Clio
|
5
|
12:14.6
|
+1:06.1 +2.2 |
92.1
3.52
|
|
Tokaji Tamás - Novák Jabba Balázs
#20 BMW E36 320i
|
5
|
12:16.0
|
+1:07.5 +1.4 |
92.0
3.59
|
|
Tradler Attila - Marcsa Niki
#36 Suzuki Swift GTi
|
3
|
12:19.1
|
+1:10.6 +3.1 |
91.6
3.76
|
|
Gubinczki Zsolt - Szabó Bence
#1 Lada VFTS
|
5
|
12:19.5
50.0
|
+1:11.0 +0.4 |
91.5
3.78
|
|
Szóda Ákos - Richtár Róbert
#38 Suzuki Swift GTi
|
3
|
12:21.7
20.0
|
+1:13.2 +2.2 |
91.2
3.89
|
|
Vass Károly - Szabó Lajos
#23 Lada 21013
|
4
|
12:26.7
|
+1:18.2 +5.0 |
90.6
4.16
|
|
Lévai László - Ungvárszki Milán
#40 Suzuki Swift GTi
|
3
|
12:28.2
|
+1:19.7 +1.5 |
90.5
4.24
|
|
Magyari Beck Szabolcs - Török András
#17 Renault Clio Williams
|
5
|
12:35.6
|
+1:27.1 +7.4 |
89.6
4.63
|
|
Biránti Dániel - Farkas Erik
#15 VW Golf
|
5
|
12:48.9
|
+1:40.4 +13.3 |
88.0
5.34
|
|
Tamtom Gábor - Dr.Tamtom Péter
#25 Lada 21074
|
4
|
12:56.2
30.0
|
+1:47.7 +7.3 |
87.2
5.73
|
|
Látó Krisztián - Kótai Gyula
#35 Opel Kadett
|
4
|
13:29.4
10.0
|
+2:20.9 +33.2 |
83.6
7.49
|
|
Kállai Tamás - Lakatos Miklós
#30 Lada 2107
|
4
|
13:34.6
1:40.0
|
+2:26.1 +5.2 |
83.1
7.77
|
|
Kertész Csaba - Sóvágó Ádám
#18 BMW E36
|
5
|
14:54.6
2:30.0
|
+3:46.1 +1:20.0 |
75.7
12.03
|
|
Hoffer Géza - Tóth Zoltán
#29 Suzuki Ignis
|
4
|
15:12.4
40.0
|
+4:03.9 +17.8 |
74.2
12.97
|
|
Kiss Zsolt - Hevesi Gábor
#37 Suzuki Swift GTi
|
3
|
17:42.5
5:10.0
|
+6:34.0 +2:30.1 |
63.7
20.96
|
|
Hofbauer Tamás - Harmos Gergely
#39 Suzuki Swift GTi
|
3
|
18:33.5
5:50.0
|
+7:25.0 +51.0 |
60.8
23.67
|