|
#3 Opel Corsa A2R2
|
4
|
5:46.3
|
|
97.7
|
|
ifj.Szőke András - Somodi Attila
#2 Peugeot 306
|
5
|
5:47.5
|
+1.2 +1.2 |
97.4
0.13
|
|
Farkas Roland - Kovács Tibor
#4 Lada 2101
|
4
|
5:50.5
|
+4.2 +3.0 |
96.5
0.45
|
|
Bognár Gergely - Karizs Péter
#9 Suzuki Swift GTi
|
3
|
5:55.5
|
+9.2 +5.0 |
95.2
0.98
|
|
Pénzes Csaba - Mészáros Sándor
#8 Lada VFTS
|
5
|
5:55.8
|
+9.5 +0.3 |
95.1
1.01
|
|
Aczél József - Aczél András
#6 Honda Civic Vti
|
4
|
6:00.2
|
+13.9 +4.4 |
93.9
1.48
|
|
Schmidt Tamás - Kuthy Milán
#41 Suzuki Swift GTi
|
3
|
6:00.8
|
+14.5 +0.6 |
93.8
1.54
|
|
Jámbor László - Trescsik Ákos
#27 Lada VFTS
|
4
|
6:02.5
|
+16.2 +1.7 |
93.4
1.72
|
|
Tóth Zoltán - Dubovay Angelika
#10 Suzuki Swift GTi
|
3
|
6:05.8
|
+19.5 +3.3 |
92.5
2.07
|
|
Tajti Bence - Vadász Sándor
#32 Lada 2107
|
4
|
6:07.3
|
+21.0 +1.5 |
92.1
2.23
|
|
Vadász László - Ihász Gábor
#34 Lada VFTS
|
4
|
6:08.5
|
+22.2 +1.2 |
91.8
2.36
|
|
Máte Péter - Máté-Szabó Hajni
#22 Renault Clio Rs
|
5
|
6:16.6
|
+30.3 +8.1 |
89.9
3.22
|
|
Kosztolányi Márton - Kapcsoa Tamás
#26 Lada VFTS
|
4
|
6:17.3
|
+31.0 +0.7 |
89.7
3.30
|
|
Jobbágy Ákos - Kása Balázs
#31 Lada VFTS
|
4
|
6:17.9
|
+31.6 +0.6 |
89.5
3.36
|
|
Marton Zoltán - Tőke Tamás
#5 Renault Clio
|
5
|
6:17.9
|
+31.6 |
89.5
3.36
|
|
Virág Tamás - Matics Barbara
#33 Lada 2101
|
4
|
6:20.8
|
+34.5 +2.9 |
88.9
3.67
|
|
#16 BMW E36
|
6
|
6:21.9
|
+35.6 +1.1 |
88.6
3.79
|
|
Lévai László - Ungvárszki Milán
#40 Suzuki Swift GTi
|
3
|
6:22.3
|
+36.0 +0.4 |
88.5
3.83
|
|
Kubovics István - Gerendás Ádám
#7 Lada 2107
|
5
|
6:22.8
20.0
|
+36.5 +0.5 |
88.4
3.88
|
|
Tokaji Tamás - Novák Jabba Balázs
#20 BMW E36 320i
|
5
|
6:24.1
|
+37.8 +1.3 |
88.1
4.02
|
|
Jámbor Péter - Heszler Ferenc
#28 Lada 21013
|
4
|
6:26.4
20.0
|
+40.1 +2.3 |
87.6
4.27
|
|
Magyari Beck Szabolcs - Török András
#17 Renault Clio Williams
|
5
|
6:27.9
|
+41.6 +1.5 |
87.2
4.43
|
|
Vass Károly - Szabó Lajos
#23 Lada 21013
|
4
|
6:33.9
|
+47.6 +6.0 |
85.9
5.06
|
|
Zoltán József (Buszos) - Herceg Ferenc
#24 Lada 2107
|
4
|
6:34.6
30.0
|
+48.3 +0.7 |
85.8
5.14
|
|
Szóda Ákos - Richtár Róbert
#38 Suzuki Swift GTi
|
3
|
6:36.0
20.0
|
+49.7 +1.4 |
85.5
5.29
|
|
Tradler Attila - Marcsa Niki
#36 Suzuki Swift GTi
|
3
|
6:39.9
|
+53.6 +3.9 |
84.6
5.70
|
|
Gubinczki Zsolt - Szabó Bence
#1 Lada VFTS
|
5
|
6:50.0
50.0
|
+1:03.7 +10.1 |
82.5
6.78
|
|
Látó Krisztián - Kótai Gyula
#35 Opel Kadett
|
4
|
6:56.5
10.0
|
+1:10.2 +6.5 |
81.2
7.47
|
|
Tamtom Gábor - Dr.Tamtom Péter
#25 Lada 21074
|
4
|
7:02.1
30.0
|
+1:15.8 +5.6 |
80.2
8.06
|
|
Biránti Dániel - Farkas Erik
#15 VW Golf
|
5
|
7:06.5
|
+1:20.2 +4.4 |
79.3
8.53
|
|
Nemes Dániel - Nemes Tibor
#19 Renault Clio
|
5
|
7:36.5
|
+1:50.2 +30.0 |
74.1
11.72
|
|
Kállai Tamás - Lakatos Miklós
#30 Lada 2107
|
4
|
7:48.4
1:40.0
|
+2:02.1 +11.9 |
72.2
12.99
|
|
Hoffer Géza - Tóth Zoltán
#29 Suzuki Ignis
|
4
|
8:29.3
40.0
|
+2:43.0 +40.9 |
66.4
17.34
|
|
Kertész Csaba - Sóvágó Ádám
#18 BMW E36
|
5
|
9:00.7
2:30.0
|
+3:14.4 +31.4 |
62.6
20.68
|
|
Kiss Zsolt - Hevesi Gábor
#37 Suzuki Swift GTi
|
3
|
11:39.4
5:10.0
|
+5:53.1 +2:38.7 |
48.4
37.56
|
|
Hofbauer Tamás - Harmos Gergely
#39 Suzuki Swift GTi
|
3
|
12:22.4
5:50.0
|
+6:36.1 +43.0 |
45.6
42.14
|