1.
|
Wirtmann Ferenc - Kerekes József
#301 Ford Escort RS
|
D3
|
30:23.1
|
|
86.2
|
2.
|
Zsírpapa - Mészáros Sándor
#321 Lada VFTS
|
E5
|
31:01.1
|
+38.0 +38.0 |
84.4
0.87
|
3.
|
Csukovics István - MésziAti
#310 Lada 21013
|
D2
|
31:39.6
10.0
|
+1:16.5 +38.5 |
82.7
1.75
|
4.
|
Mang Huba - Béres Unicum Attila
#316 Skoda Favorit
|
E1
|
31:56.8
|
+1:33.7 +17.2 |
81.9
2.15
|
5.
|
Fehérvári Csaba - Aczél András
#303 Toyota Corolla AE82 GTI
|
E2
|
32:12.8
|
+1:49.7 +16.0 |
81.3
2.51
|
6.
|
Zsolna József - Mangó István
#313 Lada 2107
|
E2
|
33:06.7
|
+2:43.6 +53.9 |
79.1
3.75
|
7.
|
Kelecsényi László - Kelecsényi Csaba
#334 Lada VAZ 2101 Gr2
|
D2
|
33:56.2
|
+3:33.1 +49.5 |
77.1
4.88
|
8.
|
Kanyik Antal - Balló Pál
#324 Polonez 2000 Gr. B
|
E6
|
34:49.9
|
+4:26.8 +53.7 |
75.2
6.12
|
9.
|
Trexler Zoltán - Barthos Gábor dr.
#326 Volkswagen Golf
|
E3
|
35:10.4
10.0
|
+4:47.3 +20.5 |
74.4
6.58
|
10.
|
Balu - Szokol Péter
#314 Lada 21074
|
E2
|
36:42.7
1:40.0
|
+6:19.6 +1:32.3 |
71.3
8.70
|
11.
|
Szabó Krisztián - Szabó Kitti Viktória
#333 Lada 2105
|
E5
|
36:58.4
10.0
|
+6:35.3 +15.7 |
70.8
9.06
|
12.
|
Auszmann Gyula - Szabó János
#322 Moszkvics 2140
|
E2
|
37:22.0
|
+6:58.9 +23.6 |
70.1
9.60
|
13.
|
Dunavölgyi János - Dunavölgyi Richárd
#335 Lada 2108 Samara
|
E1
|
39:28.4
|
+9:05.3 +2:06.4 |
66.3
12.50
|