1.
|
Wirtmann Ferenc - Kerekes József
#301 Ford Escort RS
|
D3
|
57:34.1
|
|
83.0
|
2.
|
Fehérvári Csaba - Aczél András
#303 Toyota Corolla AE82 GTI
|
E2
|
1:00:19.0
|
+2:44.9 +2:44.9 |
79.3
2.07
|
3.
|
Zsírpapa - Mészáros Sándor
#321 Lada VFTS
|
E5
|
1:01:03.5
30.0
|
+3:29.4 +44.5 |
78.3
2.63
|
4.
|
Balu - Szokol Péter
#314 Lada 21074
|
E2
|
1:02:15.2
|
+4:41.1 +1:11.7 |
76.8
3.53
|
5.
|
Mang Huba - Béres Unicum Attila
#316 Skoda Favorit
|
E1
|
1:02:39.7
1:30.0
|
+5:05.6 +24.5 |
76.3
3.84
|
6.
|
Kanyik Antal - Balló Pál
#324 Polonez 2000 Gr. B
|
E6
|
1:06:14.4
1:10.0
|
+8:40.3 +3:34.7 |
72.2
6.53
|
7.
|
Trexler Zoltán - Barthos Gábor dr.
#326 Volkswagen Golf
|
E3
|
1:07:47.7
|
+10:13.6 +1:33.3 |
70.5
7.70
|
8.
|
Kelecsényi László - Kelecsényi Csaba
#334 Lada VAZ 2101 Gr2
|
D2
|
1:11:41.5
2:30.0
|
+14:07.4 +3:53.8 |
66.7
10.64
|
9.
|
Auszmann Gyula - Szabó János
#322 Moszkvics 2140
|
E2
|
1:12:06.1
|
+14:32.0 +24.6 |
66.3
10.94
|
10.
|
Serényi András - Serényiné Szlatnik Bernadett
#336 Trabant 601 S
|
E1
|
1:12:19.7
1:30.0
|
+14:45.6 +13.6 |
66.1
11.11
|
11.
|
Csukovics István - MésziAti
#310 Lada 21013
|
D2
|
1:13:37.3
10:00.0
|
+16:03.2 +1:17.6 |
64.9
12.09
|
12.
|
Dunavölgyi János - Dunavölgyi Richárd
#335 Lada 2108 Samara
|
E1
|
1:16:19.7
4:21.2
|
+18:45.6 +2:42.4 |
62.6
14.13
|
13.
|
Szabó Krisztián - Szabó Kitti Viktória
#333 Lada 2105
|
E5
|
1:17:19.7
6:18.1
|
+19:45.6 +1:00.0 |
61.8
14.88
|
14.
|
Zsolna József - Mangó István
#313 Lada 2107
|
E2
|
1:17:19.7
6:28.5
|
+19:45.6 |
61.8
14.88
|