1.
|
#16 Peugeot 208 Rallye4
|
T2.0+
|
3:06.5
|
|
2.
|
#43 Garilla X3
|
L.4WD
|
3:07.1
|
+0.5 +0.5 |
3.
|
#1 Peugeot 208 Rallye4
|
L.2WD
|
3:09.5
|
+2.9 +2.4 |
4.
|
#2 Porsche 911 GT3
|
L.2WD
|
3:10.2
|
+3.6 +0.7 |
5.
|
Szántó Tamás - Szántó Anikó
#44 Garilla X3M
|
L.4WD
|
3:12.5
|
+6.0 +2.4 |
6.
|
#48 Lada VFTS
|
T2.0
|
3:15.0
|
+8.5 +2.5 |
7.
|
Bévárdi Sándor - Kanász Cintia
#21 Lada VFTS
|
T1.6
|
3:15.7
|
+9.1 +0.6 |
8.
|
Kollár Károly - Czeillinger Viktor
#47 BMW E30 325i
|
L.2WD
|
3:17.0
|
+10.5 +1.3 |
9.
|
Reményi Regő - Hevesi Norbert
#29 Lada VFTS
|
T1.6
|
3:17.9
|
+11.4 +0.9 |
10.
|
Kollár Károly - Czeillinger Viktor
#11 BMW E30 325i
|
T2.0+
|
3:19.2
|
+12.7 +1.3 |
11.
|
Bölcs Balázs - Csáki Zsuzsanna
#3 Skoda Fabia
|
L.2WD
|
3:21.5
|
+15.0 +2.3 |
12.
|
Vass Károly - Hoferka Péter
#4 Lada 2101
|
L.2WD
|
3:22.2
|
+15.7 +0.7 |
13.
|
Faltusz Dávid - Mocher László
#36 Skoda Felicia
|
T1.3
|
3:22.7
|
+16.1 +0.4 |
14.
|
#35 Renault Clio
|
T1.3
|
3:24.9
|
+18.3 +2.2 |
15.
|
Kosztolányi László - Slájer Fanni
#15 Lada 2101
|
T2.0
|
3:25.7
|
+19.2 +0.8 |
16.
|
Mosoni István - Montskó Balázs
#37 Suzuki Swift Gti
|
T1.3
|
3:26.0
|
+19.4 +0.3 |
17.
|
Gyarmati László - Vágó Viktória
#13 Lada 2107
|
T2.0
|
3:26.1
|
+19.6 +0.1 |
18.
|
Németh Gergely - Németh István
#33 Lada VFTS
|
T1.6
|
3:26.4
|
+19.9 +0.3 |
19.
|
Kerék Botond - ifj.Kerék György
#19 Lada VFTS
|
T1.6
|
3:27.4
|
+20.9 +1.0 |
20.
|
Héja Dániel - Kóródi Tamás
#12 Lada 2101
|
T2.0
|
3:27.6
|
+21.0 +0.2 |
21.
|
#24 Lada 2101
|
L.2WD
|
3:28.3
|
+21.8 +0.7 |
22.
|
Mészáros Áron - Németh Péter
#28 Lada 2101
|
T1.6
|
3:28.9
|
+22.3 +0.6 |
23.
|
Pallai Levente - Hajóka János
#26 Lada 2107
|
T1.6
|
3:28.9
|
+22.4 +0.0 |
24.
|
#45 Can-Am Maverick XRC
|
L.4WD
|
3:29.4
|
+22.8 +0.5 |
25.
|
Kerék Botond - ifj.Kerék György
#5 Lada VFTS
|
T2.0
|
3:29.6
|
+23.1 +0.2 |
26.
|
Jámbor László - 'Aki ráér'
#32 Lada 2101
|
T1.6
|
3:31.5
|
+25.0 +1.9 |
27.
|
Tradler Attila - Matúz Zoltán
#38 Suzuki Swift GTi
|
T1.3
|
3:32.0
|
+25.5 +0.5 |
28.
|
Fülöp Ádám - Fülöp-Sárközi Adrienn
#40 Suzuki Swift
|
T1.3
|
3:33.9
|
+27.4 +1.9 |
29.
|
Faragó Roland - Faragó Richárd
#30 Lada 2107
|
T1.6
|
3:34.0
|
+27.4 +0.0 |
30.
|
#9 BMW E30 325i
|
T2.0+
|
3:35.5
|
+29.0 +1.5 |
31.
|
Tóth Norbert - Orosz Zsolt
#20 Lada 2107
|
T1.6
|
3:35.6
|
+29.0 +0.1 |
32.
|
Kerekes Bence - Kerekes Zsolt
#14 Lada 2105
|
T2.0
|
3:35.6
|
+29.1 +0.1 |
33.
|
Horváth Tamás - Horváth András
#31 VW Golf Mk3
|
T1.6
|
3:39.7
|
+33.2 +4.1 |
34.
|
Volosinovszki Mihály - Gyarmati Dávid
#25 Lada 2107
|
T1.6
|
3:41.2
|
+34.6 +1.4 |
35.
|
ifj.Csór József - Tóth Miklós
#8 Lada 2107
|
T2.0
|
3:41.2
|
+34.7 +0.1 |
36.
|
Ferencz Zoltán - Fodor Balázs
#34 Lada 2105
|
T1.6
|
3:46.4
|
+39.8 +5.1 |
37.
|
Csór József - Tóth Miklós
#23 Lada 2107
|
T1.6
|
3:47.5
|
+41.0 +1.1 |
38.
|
Szabó Attila - Zakó Sándor
#22 Lada 2107
|
T1.6
|
3:49.1
|
+42.5 +1.6 |
39.
|
Orosz Zsolt - Tóth Norbert
#6 Lada 2107
|
T2.0
|
3:49.1
|
+42.6 +0.0 |
40.
|
Szabó Attila - Zakó Sándor
#7 Lada 2107
|
T2.0
|
3:49.2
|
+42.6 +0.1 |
41.
|
Kiss Péter - Kovacsics Petra
#39 Suzuki Swift
|
T1.3
|
3:53.7
|
+47.2 +4.5 |
42.
|
Bédeg Rajmund - Házenfratz Tamás
#41 Suzuki Swift
|
T1.3
|
3:53.7
|
+47.2 +0.0 |
43.
|
Putz Harry - Heszler Ferenc
#27 Lada 2107
|
T1.6
|
3:56.0
|
+49.5 +2.3 |
44.
|
Krózser Nimród - Krózser Menyhért
#42 Suzuki Swift
|
T1.3
|
4:16.6
|
+1:10.1 +20.6 |