|
#43 Garilla X3
|
L.4WD
|
8:47.1
|
|
|
#45 Can-Am Maverick XRC
|
L.4WD
|
9:03.9
|
+16.8 +16.8 |
|
#16 Peugeot 208 Rallye4
|
T2.0+
|
9:11.4
|
+24.4 +7.5 |
|
#1 Peugeot 208 Rallye4
|
L.2WD
|
9:11.9
|
+24.8 +0.5 |
|
Szántó Tamás - Szántó Anikó
#44 Garilla X3M
|
L.4WD
|
9:14.9
|
+27.8 +3.0 |
|
#48 Lada VFTS
|
T2.0
|
9:22.6
|
+35.5 +7.8 |
|
Reményi Regő - Hevesi Norbert
#29 Lada VFTS
|
T1.6
|
9:33.9
|
+46.8 +11.3 |
|
Bévárdi Sándor - Kanász Cintia
#21 Lada VFTS
|
T1.6
|
9:37.0
|
+49.9 +3.1 |
|
Faltusz Dávid - Mocher László
#36 Skoda Felicia
|
T1.3
|
9:38.7
|
+51.6 +1.7 |
|
Németh Gergely - Németh István
#33 Lada VFTS
|
T1.6
|
9:42.6
|
+55.5 +4.0 |
|
#24 Lada 2101
|
L.2WD
|
9:44.8
|
+57.8 +2.2 |
|
Kerék Botond - ifj.Kerék György
#5 Lada VFTS
|
T2.0
|
9:50.0
|
+1:03.0 +5.2 |
|
Kerék Botond - ifj.Kerék György
#19 Lada VFTS
|
T1.6
|
9:50.1
|
+1:03.1 +0.1 |
|
Bölcs Balázs - Csáki Zsuzsanna
#3 Skoda Fabia
|
L.2WD
|
9:51.1
|
+1:04.1 +1.0 |
|
Vass Károly - Hoferka Péter
#4 Lada 2101
|
L.2WD
|
9:51.5
|
+1:04.4 +0.3 |
|
Mosoni István - Montskó Balázs
#37 Suzuki Swift Gti
|
T1.3
|
9:52.3
|
+1:05.2 +0.8 |
|
#9 BMW E30 325i
|
T2.0+
|
9:53.2
|
+1:06.1 +1.0 |
|
Kosztolányi László - Slájer Fanni
#15 Lada 2101
|
T2.0
|
9:53.2
|
+1:06.2 +0.0 |
|
#35 Renault Clio
|
T1.3
|
9:54.4
|
+1:07.3 +1.2 |
|
Gyarmati László - Vágó Viktória
#13 Lada 2107
|
T2.0
|
9:54.6
|
+1:07.5 +0.2 |
|
Mészáros Áron - Németh Péter
#28 Lada 2101
|
T1.6
|
9:55.1
|
+1:08.0 +0.5 |
|
Pallai Levente - Hajóka János
#26 Lada 2107
|
T1.6
|
9:56.1
|
+1:09.0 +1.0 |
|
Héja Dániel - Kóródi Tamás
#12 Lada 2101
|
T2.0
|
9:58.9
|
+1:11.9 +2.8 |
|
Jámbor László - 'Aki ráér'
#32 Lada 2101
|
T1.6
|
10:04.2
|
+1:17.2 +5.3 |
|
Tóth Norbert - Orosz Zsolt
#20 Lada 2107
|
T1.6
|
10:09.1
|
+1:22.0 +4.8 |
|
Putz Harry - Heszler Ferenc
#27 Lada 2107
|
T1.6
|
10:09.8
|
+1:22.7 +0.7 |
|
Kerekes Bence - Kerekes Zsolt
#14 Lada 2105
|
T2.0
|
10:11.5
|
+1:24.5 +1.8 |
|
Volosinovszki Mihály - Gyarmati Dávid
#25 Lada 2107
|
T1.6
|
10:12.4
|
+1:25.4 +0.9 |
|
ifj.Csór József - Tóth Miklós
#8 Lada 2107
|
T2.0
|
10:13.4
|
+1:26.3 +1.0 |
|
Faragó Roland - Faragó Richárd
#30 Lada 2107
|
T1.6
|
10:13.5
|
+1:26.4 +0.1 |
|
Fülöp Ádám - Fülöp-Sárközi Adrienn
#40 Suzuki Swift
|
T1.3
|
10:13.5
|
+1:26.5 +0.1 |
|
Orosz Zsolt - Tóth Norbert
#6 Lada 2107
|
T2.0
|
10:17.7
|
+1:30.6 +4.2 |
|
Tradler Attila - Matúz Zoltán
#38 Suzuki Swift GTi
|
T1.3
|
10:19.3
|
+1:32.2 +1.6 |
|
Horváth Tamás - Horváth András
#31 VW Golf Mk3
|
T1.6
|
10:31.8
|
+1:44.7 +12.5 |
|
Szabó Attila - Zakó Sándor
#22 Lada 2107
|
T1.6
|
10:38.2
|
+1:51.1 +6.4 |
|
Csór József - Tóth Miklós
#23 Lada 2107
|
T1.6
|
10:44.0
|
+1:57.0 +5.9 |
|
Ferencz Zoltán - Fodor Balázs
#34 Lada 2105
|
T1.6
|
10:46.4
|
+1:59.3 +2.4 |
|
Szabó Attila - Zakó Sándor
#7 Lada 2107
|
T2.0
|
10:46.5
|
+1:59.4 +0.1 |
|
Bédeg Rajmund - Házenfratz Tamás
#41 Suzuki Swift
|
T1.3
|
11:01.3
|
+2:14.3 +14.8 |
|
Kiss Péter - Kovacsics Petra
#39 Suzuki Swift
|
T1.3
|
11:26.1
|
+2:39.0 +24.7 |
|
Krózser Nimród - Krózser Menyhért
#42 Suzuki Swift
|
T1.3
|
11:42.7
|
+2:55.6 +16.6 |