Kovács Gábor Tamás
#36 Peugeot 208 T16 R5 - Chuck Norris WRT
Média - PS4 - Kontroller - Amatőr szimulátoros 2023. szeptember 29. (péntek)
Gyors | idő | km/h | Gyorsasági eredmény | Összetett helyezés | |||||
Absz. | Kat. | Absz. | Kat. | ||||||
Gy1 | 10.87 km | 8:00.109 | 81.5 | 101. | 2. | 101. | 2. | ||
Gy2 | 4.73 km | 3:47.672 | 74.8 | 54. | 2. | 69. | 2. | ||
Gy3 | 10.87 km | 8:02.234 | 81.1 | 72. | 2. | 64. | 2. |
2023. szeptember 30. (szombat)
Gyors | idő | km/h | Gyorsasági eredmény | Összetett helyezés | |||||
Absz. | Kat. | Absz. | Kat. | ||||||
Gy4 | 3.95 km | 2:34.324 | 92.1 | 51. | 1. | 62. | 2. | ||
Gy5 | 9.83 km | 7:35.304 | 77.7 | 83. | 2. | 65. | 2. | ||
Gy6 | 5.17 km | 3:27.712 | 89.6 | 45. | 1. | 58. | 2. |
2023. október 1. (vasárnap)
Gyors | idő | km/h | Gyorsasági eredmény | Összetett helyezés | |||||
Absz. | Kat. | Absz. | Kat. | ||||||
Gy7 | 10.87 km | 8:05.042 | 80.7 | 77. | 2. | 61. | 2. | ||
Gy8 | 4.73 km | 3:51.359 | 73.6 | 60. | 2. | 60. | 2. | ||
Gy9 | 10.87 km | 7:56.823 | 82.1 | 56. | 2. | 59. | 2. |
2023. október 2. (hétfő)
Gyors | idő | km/h | Gyorsasági eredmény | Összetett helyezés | |||||
Absz. | Kat. | Absz. | Kat. | ||||||
Gy10 | 3.95 km | 2:35.041 | 91.7 | 46. | 2. | 57. | 2. | ||
Gy11 | 9.83 km | 7:36.003 | 77.6 | 72. | 1. | 60. | 1. | ||
Gy12 | 5.17 km | 3:27.338 | 89.8 | 40. | 1. | 56. | 1. | ||
00:57 Imádom! Ezt a játékot, ezt a pályát.
Köszönöm a szervezőknek, a csapattársaimnak, a kategóriatársaknak!
ÓRIÁSI GRATULÁCIÓ az idei bajnoknak, akivel hihetetlen becsületes küzdelemben űztük-hajtottuk egymást, mindig megbeszélve a tapasztalatokat. Mikor gyengébb eredményt ért el, azonnal segítségére siettem a saját magam által kitapasztalt beállításommal.
Így jó érzés ezt csinálni, és elismerni, idén ő volt a jobb! Tiszta szívből gratulálok Oakley! Jó helyre került a bajnoki cím.
Köszönjük Duen és Dávid azt a hatalmas energiát, időt és türelmet, amit ebbe az egészbe tettetek, hogy mi is jól érezzük magunkat, veletek! KÖSZÖNJÜK!
| |||||||||
Végeredmény: | 90.84 km | 1:06:58.961 | 81.4 | 56 |