(Gy4) Zabar - Domaháza /2 6.84 km, Rajt: 2020. június 21. 12:30
Rallylive.hu - (Minden nevező) - Gy4 - szakasz eredmény
Rallylive.hu - (Minden nevező) - Gy4 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Hadik András - Kertész Krisztián
#P1 Ford Fiesta R5
|
L/RC2 |
12:39.4
|
130.7
|
|
2.
|
Bodolai László - Popovics László
#P3 Ford Fiesta R5
|
L/RC2 |
12:40.2
|
+0.8 +0.8 |
130.5
0.03
|
3.
|
Dudás Gergő - Tóth Zsolt
#P5 Skoda Fabia R5
|
L/RC2 |
12:53.0
10.0
|
+13.6 +12.8 |
128.4
0.49
|
4.
|
Balogh János - Holczer Dániel
#P2 Ford Fiesta R5
|
L/RC2 |
12:54.0
|
+14.6 +1.0 |
128.2
0.53
|
5.
|
Rongits Attila - Hannus László
#P8 Mitsubishi Lancer Evo IX.
|
L/P14 |
13:23.3
|
+43.9 +29.3 |
123.5
1.59
|
6.
|
Molnár István - Fekete Zsolt
#P12 Mitsubishi Lancer Evo VI.
|
L/P14 |
13:29.1
|
+49.7 +5.8 |
122.6
1.80
|
7.
|
Tóth Tibor - Szabó József
#P6 Skoda Fabia R5
|
L/RC2 |
13:29.3
|
+49.9 +0.2 |
122.6
1.81
|
8.
|
Rafael Tamás - Pap Tamás
#P7 Porsche GT3 Cup
|
L/RC2 |
13:42.9
10.0
|
+1:03.5 +13.6 |
120.6
2.30
|
9.
|
László Martin - Kulcsár Dániel
#P21 Ford Fiesta R2T19
|
L/RC4 |
13:52.6
|
+1:13.2 +9.7 |
119.2
2.66
|
10.
|
László Zoltán - Balázs Zsolt
#P16 Ford Fiesta Proto
|
L/P14 |
13:56.6
|
+1:17.2 +4.0 |
118.6
2.80
|
11.
12.
|
Helgert Tamás - Kiss Róbert
#P25 BMW E46 M3
|
L/P14 |
14:04.1
|
+1:24.7 +7.5 |
117.5
3.07
|
12.
11.
|
Barna Tibor - Barna Bence
#P10 Mitsubishi Lancer Evo IX.
|
L/RC2 |
14:04.6
|
+1:25.2 +0.5 |
117.5
3.09
|
13.
|
Jánosa Ákos - Rubóczky Attila
#P18 Ford Fiesta R2
|
L/RC4 |
14:10.4
10.0
|
+1:31.0 +5.8 |
116.7
3.30
|
14.
|
Foczkó Ákos - Madarász Szabolcs
#P33 Lada VFTS
|
L/P12 |
14:21.1
|
+1:41.7 +10.7 |
115.2
3.69
|
15.
16.
|
Friedmann Zsolt - Dr. Kovács Annamária
#P9 Mitsubishi Lancer Evo IX.
|
L/P14 |
14:22.3
10.0
|
+1:42.9 +1.2 |
115.1
3.73
|
16.
15.
|
Fenyvesi Gábor - Sztrakon Bence
#P34 Lada 2101
|
L/P12 |
14:25.0
|
+1:45.6 +2.7 |
114.7
3.83
|
17.
19.
|
Forgács István - Varga Péter
#P31 Lada 2101
|
L/P13 |
14:32.1
|
+1:52.7 +7.1 |
113.8
4.09
|
18.
|
Tábori Ákos - Kürti Tamás
#P19 Peugeot 208 R2
|
L/RC4 |
14:32.8
|
+1:53.4 +0.7 |
113.7
4.11
|
19.
20.
|
Hibján József - Szollár Csaba
#P20 Peugeot 208 R2
|
L/RC4 |
14:37.4
|
+1:58.0 +4.6 |
113.1
4.28
|
20.
17.
|
Dicső Péter - Madár Tibor
#P11 Mitsubishi Lancer Evo VI.
|
L/P14 |
14:37.6
10.0
|
+1:58.2 +0.2 |
113.1
4.29
|
21.
|
Bodogán Ferenc - Velezdi Eszter
#P35 Lada VFTS
|
L/P12 |
14:48.2
|
+2:08.8 +10.6 |
111.7
4.67
|
22.
|
Berta József - Losonczi Csaba
#P30 Honda Civic FN2 Type-R
|
L/P13 |
14:51.6
|
+2:12.2 +3.4 |
111.3
4.80
|
23.
24.
|
Czékmány Norbert - Tiba Ádám
#4 Lada VFTS
|
P12 |
14:55.5
|
+2:16.1 +3.9 |
110.8
4.94
|
24.
25.
|
Gyuriczki Zsolt - Böröczi Levente
#P22 Citroën C2 R2 Max
|
L/RC4 |
14:55.8
|
+2:16.4 +0.3 |
110.8
4.95
|
25.
23.
|
Üveges Sándor - Szegedi Krisztián
#P36 Lada VFTS
|
L/P12 |
14:58.2
|
+2:18.8 +2.4 |
110.5
5.04
|
26.
27.
|
Kocsomba Károly - Bárdos Péter
#P28 BMW E36
|
L/P13 |
15:00.4
|
+2:21.0 +2.2 |
110.2
5.12
|
27.
26.
|
Riskó Dániel - Csák Alex
#P23 Toyota Corolla
|
L/P13 |
15:00.7
|
+2:21.3 +0.3 |
110.2
5.13
|
28.
30.
|
Bíró Gergő - Bíró Balázs
#2 Opel Astra GSI
|
P13 |
15:06.1
|
+2:26.7 +5.4 |
109.5
5.32
|
29.
31.
|
Lezák Péter - Gór Zorán
#12 Lada 2101
|
P12 |
15:06.9
|
+2:27.5 +0.8 |
109.4
5.35
|
30.
32.
|
Gutai Marcell - Skroby
#P29 Honda Civic Type-R
|
L/P13 |
15:10.2
|
+2:30.8 +3.3 |
109.0
5.47
|
31.
29.
|
Geng Bence - Geng Ferenc
#3 Opel Corsa
|
P12 |
15:11.8
10.0
|
+2:32.4 +1.6 |
108.8
5.53
|
32.
34.
|
Szabó Zoltán - Nagyváradi Roland
#8 Lada 2105
|
P13 |
15:19.6
|
+2:40.2 +7.8 |
107.9
5.81
|
33.
35.
|
Dudás István Márton - Begala Tamás
#5 Lada 2101
|
P12 |
15:20.2
|
+2:40.8 +0.6 |
107.8
5.83
|
34.
33.
|
László István - Holló Barnabás
#P14 Mitsubishi Lancer Evo IX.
|
L/P14 |
15:21.4
|
+2:42.0 +1.2 |
107.7
5.88
|
35.
38.
|
Nedeczki László - ifj. Nedeczki László
#P37 Lada VFTS
|
L/P12 |
15:29.3
|
+2:49.9 +7.9 |
106.8
6.16
|
36.
|
Gönczöl Ferenc - Kiss József
#P15 Mitsubishi Lancer Evo
|
L/P14 |
15:31.5
|
+2:52.1 +2.2 |
106.5
6.24
|
37.
40.
|
Spéder Bence - Koroknai Dániel
#30 BMW E36
|
P13 |
15:35.8
|
+2:56.4 +4.3 |
106.0
6.40
|
38.
37.
|
Kóródi Koppány - Kapás Attila
#16 Citroën Saxo
|
P12 |
15:36.6
|
+2:57.2 +0.8 |
105.9
6.43
|
39.
41.
|
Géczi László - Kiss Csaba
#10 Lada 21074
|
6 |
15:41.8
|
+3:02.4 +5.2 |
105.3
6.62
|
40.
42.
|
Csapó Roland - Csapó Attila
#24 Lada VFTS
|
P12 |
15:43.5
|
+3:04.1 +1.7 |
105.2
6.68
|
41.
44.
|
Szendrei Péter - Szendrei Endre
#23 Lada VFTS
|
P12 |
15:45.0
|
+3:05.6 +1.5 |
105.0
6.73
|
42.
46.
|
Kiss László - Bindis Zoltán
#31 Honda Civic Type-R
|
P13 |
15:46.7
|
+3:07.3 +1.7 |
104.8
6.80
|
43.
49.
|
Márton Ferenc - Karmanóczki Csaba
#9 Lada 21074
|
P12 |
15:53.0
|
+3:13.6 +6.3 |
104.1
7.02
|
44.
47.
|
SanyiBandi - Sándor-Matyikánics Emese
#6 Lada 2101
|
P13 |
15:56.0
|
+3:16.6 +3.0 |
103.8
7.13
|
45.
|
Csibrák Zoltán - Csibrák Csaba
#18 Lada 2105
|
P12 |
15:56.6
|
+3:17.2 +0.6 |
103.7
7.16
|
46.
52.
|
Borza Balázs - Borza Gyula
#26 Lada 2107
|
P12 |
15:56.8
|
+3:17.4 +0.2 |
103.7
7.16
|
47.
48.
|
Jobbágy Krisztián - Bertók Tamás
#14 Lada VFTS
|
P12 |
15:56.9
|
+3:17.5 +0.1 |
103.7
7.17
|
48.
55.
|
Németh "8V" Péter - Rumszauer András
#32 Honda Civic Type-R
|
6 |
16:00.4
|
+3:21.0 +3.5 |
103.3
7.29
|
49.
51.
|
ifj. Bihari Péter - Konyári Zoltán
#P32 Lada 2107
|
L/P13 |
16:03.0
|
+3:23.6 +2.6 |
103.0
7.39
|
50.
|
Henyecz Norbert - Csendes Gergő
#22 Lada VFTS
|
P12 |
16:03.7
20.0
|
+3:24.3 +0.7 |
103.0
7.41
|
51.
56.
|
Nagy Viktor - Nagy Bettina
#11 Lada 2017
|
P12 |
16:03.8
|
+3:24.4 +0.1 |
102.9
7.42
|
52.
53.
|
Domoszlai Bence - Müller Tamás
#28 Lada 2105
|
P12 |
16:04.6
|
+3:25.2 +0.8 |
102.9
7.45
|
53.
57.
|
Rutkovszki Tibor - Gál Gábor
#38 Lada 2106
|
6 |
16:08.5
|
+3:29.1 +3.9 |
102.4
7.59
|
54.
|
Szemán Ádám - Lukács Bence
#35 Lada 21074
|
6 |
16:10.7
10.0
|
+3:31.3 +2.2 |
102.2
7.67
|
55.
58.
|
Siteri Sándor - Kasza Zsolt
#36 Lada 2105
|
6 |
16:15.6
10.0
|
+3:36.2 +4.9 |
101.7
7.84
|
56.
61.
|
Huszár Péter - Pazsicki Zoltán
#21 Honda Civic
|
P12 |
16:21.7
|
+3:42.3 +6.1 |
101.1
8.07
|
57.
63.
|
Porkoláb Gergő - Matuscsák Dávid
#P26 BMW E46
|
L/P14 |
16:22.2
|
+3:42.8 +0.5 |
101.0
8.08
|
58.
60.
|
Krampek Nándor - Kovács Gergő
#15 Lada 2107
|
P12 |
16:28.2
10.0
|
+3:48.8 +6.0 |
100.4
8.30
|
59.
62.
|
Csizmadia Péter - Drexler Imre
#19 Lada VFTS
|
P12 |
16:33.1
|
+3:53.7 +4.9 |
99.9
8.48
|
60.
59.
|
Seben János - Bahor Krisztián
#7 BMW 320
|
P13 |
16:53.0
10.0
|
+4:13.6 +19.9 |
97.9
9.20
|
61.
64.
|
Pásztor István - Kulcsár Gábor
#20 Lada VFTS
|
P12 |
17:24.1
10.0
|
+4:44.7 +31.1 |
95.0
10.33
|
62.
65.
|
Mihalcsik József - Csépke Nortbert
#42 VW Golf II. GTI
|
P13 |
17:39.3
|
+4:59.9 +15.2 |
93.7
10.88
|
63.
67.
|
Vida Szabolcs - Vida Péter
#P38 Lada VFTS
|
L/P12 |
17:43.1
|
+5:03.7 +3.8 |
93.3
11.02
|
64.
66.
|
Bolya Tamás - Kovács Ferenc
#33 Opel Corsa A
|
6 |
17:48.8
|
+5:09.4 +5.7 |
92.8
11.23
|
65.
68.
|
Szöllősi Roland - Szilágyi Richard
#P24 BMW M3
|
L/P14 |
25:08.0
|
+12:28.6 +7:19.2 |
65.8
27.16
|
66.
71.
|
Poncsák László - Tucsa József
#37 Lada 2107
|
6 |
27:05.1
|
+14:25.7 +1:57.1 |
61.1
31.41
|
67.
70.
|
Lang Arnold - Takács Tamás
#25 Lada 2107
|
P12 |
27:43.8
|
+15:04.4 +38.7 |
59.6
32.82
|
Gy4 14:43 | #25Lang Arnold - Takács Tamás : Most csak elhülyéskedünk |
Gy4 14:42 | #P24Szöllősi Roland - Szilágyi Richard : Először jövünk itt, mert az előzőn eltört a féltengely |
Gy4 14:40 | #P38Vida Szabolcs - Vida Péter : Most egy picit javítottunk, utcai gumival próbálgatjuk, imádjuk, szeretjük |
Gy4 14:40 | #P37Nedeczki László - ifj. Nedeczki László : Jó minden, intermédiával jöttünk, de a nézőknek tetszett |
Gy4 14:39 | #P36Üveges Sándor - Szegedi Krisztián : Jó volt, még mindig tetszik, azt hittem a pálya jóval kihordásosabb lesz |
Gy4 14:38 | #P35Bodogán Ferenc - Velezdi Eszter : Jó volt, ezt most már végre élveztük. Oda tudtam figyelni minden apró részletre, végre nem volt gond az autóval |
Gy4 14:37 | #P34Fenyvesi Gábor - Sztrakon Bence : Én úgy érzem, hogy ez már annyira ing és gatya volt, bevállalunk mindent |
Gy4 14:37 | #P33Foczkó Ákos - Madarász Szabolcs : Ez érzésre is nagyon jó volt, most jöttünk a legjobbat, kihasználtuk, amit lehet |
Gy4 14:36 | #P32ifj. Bihari Péter - Konyári Zoltán : Nagyon jó volt minden, nagyon tetszett |
Gy4 14:36 | #P31Forgács István - Varga Péter : Már majdnem minden jó, csak a gumi nem |
Gy4 14:35 | #P30Berta József - Losonczi Csaba : Sajnos nem tudunk elrajtolni, mert valami nem jó az autón, szerintem programozási hiba van |
Gy4 14:34 | #P29Gutai Marcell - Skroby : Igazából belül jónak éreztem, de még mindig tapogatózok, és még mindig lehetne jobbat jönni |
Gy4 14:34 | #P28Kocsomba Károly - Bárdos Péter : Jó volt, csak csalódott vagyok, mert a barátom, akivel versenyzünk kiesett a rajtban |
Gy4 14:33 | #P26Porkoláb Gergő - Matuscsák Dávid : Minden rendben van, még mindig nagyon sok néző van, próbálunk nekik autózni |
Gy4 14:32 | #P25Helgert Tamás - Kiss Róbert : Jó az időnk, de az intermédiát nem kellett volna felraknunk a 3-4. gyorsra |
Gy4 14:31 | #P23Riskó Dániel - Csák Alex : Kezdünk már picit jobban hozzászokni, ezzel az autóval teljesen más íveket kell használnunk |
Gy4 14:30 | #P22Gyuriczki Zsolt - Böröczi Levente : Próbáltunk sietni, intermédia van fent, erre futotta, de nagyon jól érezzük magunkat |
Gy4 14:30 | #P21László Martin - Kulcsár Dániel : Ez most nagyon jó volt végre, minden sült, tetszett |
Gy4 14:29 | #P20Hibján József - Szollár Csaba : Gyorsulunk folyamatosan, állítgatunk az autón, ezért jöttünk ide |
Gy4 14:28 | #P19Tábori Ákos - Kürti Tamás : Élvezzük, néhol kicsit óvatosabb, néhol már érezzük a fékutakat, Salgóra már jó lesz ez |
Gy4 14:28 | #P18Jánosa Ákos - Rubóczky Attila : Nagyon jó autó, van még benne, de ezek az első versenykilométerek |
Gy4 14:27 | #P16László Zoltán - Balázs Zsolt : Az előbb vizes gumival jöttünk át, most az elejére feltettük a slicket, hátul maradt az, így már csak a hátulja csúszkált |
Gy4 14:26 | #P15Gönczöl Ferenc - Kiss József : Nem intermédiára jó ez a pálya, de jöttünk |
Gy4 14:26 | #P14László István - Holló Barnabás : Alakul, az előbbihez képest kicsit jobbat jöttünk, de most ülök először ebben az autóban |
Gy4 14:25 | #P12Molnár István - Fekete Zsolt : Sok volt a néző, gondoltam, hogy kicsit meghúzom a kézit, de kicsit aláforogtunk |
Gy4 14:24 | #P11Dicső Péter - Madár Tibor : Most kezdek észhez térni ebben a kocsiban, hogy mit is kell csinálni ezen a versenyen |
Gy4 14:23 | #P10Barna Tibor - Barna Bence : Nem való az intermédiának ez a pálya, és a szememnek se |
Gy4 14:23 | #P9Friedmann Zsolt - Dr. Kovács Annamária : Nézőket kiszolgáljuk, ha már kijöttek |
Gy4 14:22 | #P8Rongits Attila - Hannus László : Jó volt, élveztük, intermédián vagyunk, csúszkáltunk jobbra-balra |
Gy4 14:21 | #P7Rafael Tamás - Pap Tamás : Minden rendben, nem esik az eső, és ez most a legjobb hír |
Gy4 14:20 | #P6Tóth Tibor - Szabó József : Még mindig nem esett le az eső, elfogyott a gumink a végére |
Gy4 14:19 | #P5Dudás Gergő - Tóth Zsolt : Itt a lassítóban nem fért be. Többiek kicsit puhább keveréken vannak kint, ezeket kicsit megkapjuk fent a csiki-csukiban |
Gy4 14:18 | #P5Dudás Gergő - Tóth Zsolt : Összetörték az autó elejét, a lökhárító sérült |
Gy4 14:17 | #P3Bodolai László - Popovics László : Egy tizeddel akartam jobbat menni, mint a Bandi, ami majdnem sikerült |
Gy4 14:17 | #P2Balogh János - Holczer Dániel : Keresgetjük magunkat, nem jó |
Gy4 14:16 | #P1Hadik András - Kertész Krisztián : Alakulunk, érzésre az autó egyre jobb, puha gumival vagyunk kint, mert azt hittük vizes lesz, még a futóműn kell picit állítani |
Gy4 14:10 | #37Poncsák László - Tucsa József : Ahhoz képest, hogy hiányos egy kicsit az autó, egész jó. A lendkereket csak öt csavar fogja a hat helyett |
Gy4 14:08 | #42Mihalcsik József - Csépke Nortbert : Jobb volt, mint az etap. Az autó nem százas, de attól függetlenül jó, élvezzük |
Gy4 14:07 | #38Rutkovszki Tibor - Gál Gábor : Tetszett a pálya, de vizesebbre számítottunk |
Gy4 14:06 | #36Siteri Sándor - Kasza Zsolt : Negyedikek vagyunk, de a harmadik helyet meg akarjuk szerezni |
Gy4 14:05 | #35Szemán Ádám - Lukács Bence : Ez itt nagyon tetszett |
Gy4 14:03 | #33Bolya Tamás - Kovács Ferenc : Jó volt, az erdő meglepően vizes, nagyon óvatos ott a történet, de a többi részen semmi gond sincs |
Gy4 14:02 | #31Kiss László - Bindis Zoltán : Beválasztottunk a gumival, mert esőre készültünk, és csúszkáltunk egy kicsit |
Gy4 14:02 | #30Spéder Bence - Koroknai Dániel : Egyre jobban tetszik, reméljük, hogy nem esik le jobban az eső |
Gy4 14:01 | #28Domoszlai Bence - Müller Tamás : Az eső megzavart minket egy kicsit, az erdőben nagyon vizes a pálya |
Gy4 14:00 | #26Borza Balázs - Borza Gyula : Végre tudtunk egy jönni, hál' Istennek most összejött minden |
Gy4 14:00 | #24Csapó Roland - Csapó Attila : Csúszik egy kicsit a kuplungunk, de majd visszamegyünk a szervizbe és állítunk valamit |
Gy4 13:59 | #23Szendrei Péter - Szendrei Endre : Minden rendben, viszonylag száraz volt a pálya, próbáltunk sietni, de csak ésszel, mert a célban van a vége |
Gy4 13:58 | #22Henyecz Norbert - Csendes Gergő : Néha vizes, néha száraz, de végig lehet jönni |
Gy4 13:58 | #21Huszár Péter - Pazsicki Zoltán : Jobb lett volna, ha nem kéne ennyit várnunk, hogy valamit csináljunk |
Gy4 13:58 | #20Pásztor István - Kulcsár Gábor : Nem tudjuk leállítani, mert nem indul be |
Gy4 13:57 | #19Csizmadia Péter - Drexler Imre : Rossz lett az idő, nem érdekel, mert jól érezzük magunkat, nyomjuk a gázt és kész. Jöttünk széltében-hosszában, sok a néző kint, kell nekik |
Gy4 13:56 | #18Csibrák Zoltán - Csibrák Csaba : Azt hittük, hogy jobbat jöttünk, de nem. Fent most már kicsit csepereg az eső |
Gy4 13:55 | #16Kóródi Koppány - Kapás Attila : Jól döntöttünk, hogy a slicket hagytuk fent. Van nálunk két intermédia, de csak nehezék a kocsiban |
Gy4 13:54 | #15Krampek Nándor - Kovács Gergő : Elütöttük a gumilassítót, de minden rendben van |
Gy4 13:53 | #14Jobbágy Krisztián - Bertók Tamás : Jó a pálya, semmi bajunk nincs hál' Istennek az autóval, de vizes gumival jöttük |
Gy4 13:53 | #12Lezák Péter - Gór Zorán : Teljesen rendben volt, még mindig nem féltem, még egy picit lehetne gyorsabban jönni |
Gy4 13:52 | #11Nagy Viktor - Nagy Bettina : Semmi jó, sokat nem gyorsultunk, feljöttünk esőgumival, és csont száraz a pálya |
Gy4 13:51 | #10Géczi László - Kiss Csaba : Nem volt rossz, 1-et javítottunk, maradt benne, de mindig is lesz |
Gy4 13:50 | #9Márton Ferenc - Karmanóczki Csaba : Ez már jobb volt, kezd összeállni a kocsi, a fiúk összerakták |
Gy4 13:50 | #8Szabó Zoltán - Nagyváradi Roland : Kész az ebéd, úgyhogy siettünk |
Gy4 13:50 | #32Németh "8V" Péter - Rumszauer András : Az idő az jó lett, tetszik, de maradt benne azért még bőven |
Gy4 13:49 | #7Seben János - Bahor Krisztián : Volt két kalandunk, mert megpördültünk a nagy visszafordítóban és megfogtuk a szalagkorlátot is |
Gy4 13:48 | #6SanyiBandi - Sándor-Matyikánics Emese : Jó volt, megyünk, most szokunk vissza, mert Emese két év kihagyás után most tudott visszaülni |
Gy4 13:47 | #5Dudás István Márton - Begala Tamás : Az autó működik, csak én vagyok rozsdás, nem tudunk közelebb kerülni az előttünk lévőkhöz |
Gy4 13:46 | #4Czékmány Norbert - Tiba Ádám : Feltettük a vizes gumit, azt hittük, hogy az jó választás lesz, de nem az volt, lógtunk az árokban is |
Gy4 13:45 | #3Geng Bence - Geng Ferenc : Elvittünk egy lassítót |
Gy4 13:44 | #2Bíró Gergő - Bíró Balázs : Jó volt, minden gyorsot egyre jobban élvezünk, de sajnáljuk, hogy az előző etap lett |
Gy4 13:37 | Az előfutók már a pályán vannak |
Büntetések (9)
Gyors |
versenyző - navigátor
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy4 | Geng Bence - Geng Ferenc #3 Opel Corsa | P12 | 10.0 Lassító rombolás |
Gy4 | Seben János - Bahor Krisztián #7 BMW 320 | P13 | 10.0 Lassító rombolás |
Gy4 | Krampek Nándor - Kovács Gergő #15 Lada 2107 | P12 | 10.0 Lassító rombolás |
Gy4 | Henyecz Norbert - Csendes Gergő #22 Lada VFTS | P12 | 10.0 Lassító rombolás |
Gy4 | Szemán Ádám - Lukács Bence #35 Lada 21074 | 6 | 10.0 Lassító rombolás |
Gy4 | Siteri Sándor - Kasza Zsolt #36 Lada 2105 | 6 | 10.0 Lassító rombolás |
Gy4 | Dudás Gergő - Tóth Zsolt #P5 Skoda Fabia R5 | L/RC2 | 10.0 Lassító rombolás |
Gy4 | Rafael Tamás - Pap Tamás #P7 Porsche GT3 Cup | L/RC2 | 10.0 Lassító rombolás |
Gy4 | Dicső Péter - Madár Tibor #P11 Mitsubishi Lancer Evo VI. | L/P14 | 10.0 Lassító rombolás |