(Gy10) Alfaro 8 km
Rallylive.hu - PRO - Gy10 - szakasz eredmény
Rallylive.hu - PRO - Gy10 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Osztás Ábel
#58 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2023)
|
PRO |
1:06:42.259
|
84.8
|
|
2.
|
Fónagy Kristóf
#3 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2023)
|
PRO |
1:06:43.052
|
+0.793 +0.793 |
84.8
0.01
|
3.
|
Kasza Kristóf
#2 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2023)
|
PRO |
1:06:53.286
|
+11.027 +10.234 |
84.6
0.12
|
4.
|
Martin Márkó
#5 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2023)
|
PRO |
1:07:10.277
|
+28.018 +16.991 |
84.2
0.30
|
5.
|
Gönczi Dániel
#5206 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2023)
|
PRO |
1:07:32.151
|
+49.892 +21.874 |
83.8
0.53
|
6.
|
Kozsuk Péter
#12 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2023)
|
PRO |
1:08:24.881
|
+1:42.622 +52.730 |
82.7
1.09
|
7.
|
Biro-Ambrus Roland
#6 Ford Puma Rally1 HYBRID (2023)
|
PRO |
1:08:51.774
10.000
|
+2:09.515 +26.893 |
82.2
1.37
|
8.
|
Suborits Péter
#444 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2023)
|
PRO |
1:09:05.730
1:56.000
|
+2:23.471 +13.956 |
81.9
1.52
|
9.
|
Géczi Nándor
#30 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2023)
|
PRO |
1:11:31.028
23.000
|
+4:48.769 +2:25.298 |
79.1
3.06
|
10.
|
Gergelyi Tamás
#53 Ford Puma Rally1 HYBRID (2023)
|
PRO |
1:12:10.853
|
+5:28.594 +39.825 |
78.4
3.48
|
11.
12.
|
Háklár Marcell
#59 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2023)
|
PRO |
1:14:34.252
19.000
|
+7:51.993 +2:23.399 |
75.9
5.01
|
12.
11.
|
Angyal Gábor
#28 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2023)
|
PRO |
1:14:45.539
33.000
|
+8:03.280 +11.287 |
75.7
5.12
|
13.
|
Balog Péter
#41 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2023)
|
PRO |
1:14:53.271
|
+8:11.012 +7.732 |
75.6
5.21
|
14.
|
Kulicskó Roland
#27 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2023)
|
PRO |
1:17:42.501
15.000
|
+11:00.242 +2:49.230 |
72.8
7.00
|
Információ (3)
Gy10 11:56 | #5206Gönczi Dániel : Jó is lehetett volna, ha a nagy ugrató után nincs a borulás, minimális a kár, bár a ter,v hogy csak a felfüggesztést kell megnézni a powerre az így elúszott. |
Gy10 19:46 | #2Kasza Kristóf : Na megvolt az első moment, hajtű előtti baloson átestünk, aztán a belső dombnak neki mentünk az kidobott az útra, de a hajtűre alig tudtam ráfordítani. A kocsi szerencsére nem sérült, de nem bánom, hogy már csak a power van hátra. |
Gy10 19:45 | #12Kozsuk Péter : A végére úgy látszik magamra találtam, a hibrid töltés jó párszor elszállt, erre rá kell nézni. |