Gyors |
idő | km/h |
Gyorsasági eredmény |
Összetett helyezés |
|
|
|
|
Absz. |
Kat. |
Absz. |
Kat. |
Gy1 | | | 6.8 km | 4:34.113 | 89.3 | 5. | 4. | 5. | 4. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 11:32 Sziasztok, sikerült elrajtolni.. Az első szakasz inkább csak a leérésről szólt, főleg hogy első szakaszon, esőben, éjszaka csak elveszítene lehet a rallyt |
Gy2 | | | 13.1 km | 10:03.674 | 78.1 | 9. | 6. | 7. | 5. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 11:34 Egynek elment, csak a tempó nem volt meg. Nagyon sok kanyarban összeadódik a sok kicsi pontatlanság.
|
Gy3 | | | 7.2 km | 5:08.176 | 84.1 | 7. | 5. | 7. | 5. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 11:35 A szakasz elején a szűk utcákban pár tized benne maradt, a második fele is jobban sikerült, mint az előző lejövetelnél. |
Gy4 | | | 8 km | 4:52.833 | 98.3 | 5. | 5. | 7. | 5. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 11:35 A nagy ugrató mindig izgalmas, majdnem sikerült egy nagy borulást összehozni, de muszáj padlógázon átmenni. A kocsi egyben, csak a rutin dolgokat kell megnézni a szervizben. |
Gy5 | | | 8.8 km | 6:00.174 | 88.0 | 6. | 5. | 8. | 6. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 11:36 Az ugrató felfelé is ugyanolyan ijesztő, mint lefelé. |
Gy6 | | | 11.5 km | 8:53.111 | 77.7 | 6. | 5. | 7. | 6. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 11:54 Jó sok kanyar van ezen a véget nem érő szakaszon, főleg a vége felé, ahol hegynek felfele szinte minden kanyarra vakon kell ráfordulni. Viszonylag eseménytelenül sikerült teljesíteni a szakaszt.
|
Gy7 | | | 10.6 km | 7:54.849 | 80.4 | 6. | 5. | 6. | 5. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 11:54 A faluban a sarki muskátlinak sikerült elvinni a leveleit, szerencsére a fás részével nem találkozott a kocsi. Kisebb koccoknak meglátszik az eredménye a szervizben is. Jó szakasz, csak gumik nem voltak már hogy élvezni is lehessen |
Gy8 | | | 13.1 km | 10:06.112 | 77.8 | 7. | 5. | 6. | 5. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 11:55 A felfüggesztéshez nem nyúltunk, mondván hogy az utolsó rövid szervizben még lesz rá idő, ez a szakasz elején elég váratlanul ért, picit máshogy viselkedett a kocsi a dobálós féktávokon.
A cél előtt 20 méterrel sikerült megforogni a sziklafalnak köszönhetően, nem is értem. |
Gy9 | | | 7.2 km | 5:06.692 | 84.5 | 5. | 4. | 6. | 5. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 11:55 Jól sikerült a szakasz, sikerült javítani az előző körhöz képest.
|
Gy10 | | | 8 km | 4:52.417 | 98.5 | 7. | 5. | 6. | 5. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 11:56 Jó is lehetett volna, ha a nagy ugrató után nincs a borulás, minimális a kár, bár a ter,v hogy csak a felfüggesztést kell megnézni a powerre az így elúszott.
|
Gy11 | | | 6.8 km | 4:28.447 | 91.2 | 4. | 4. | 6. | 5. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 11:58 Nagyon hosszú és nehéz rally volt, pedig az összidő alig több, mint 1 óra lett a végén. Gratulálok mindenkinek és találkozunk novemberben. |
Végeredmény: |
|
101.1 km |
1:12:00.598 |
84.2 |
|
|
6 |
|