1.
|
 Érdi Tibor jr. -  Kerék István
#301 Ford Sierra Cosworth 4x4 Gr.A
|
E4
 |
38:50.9
|
|
98.1
|
2.
|
 Varga Zoltán -  Endrész István
#302 BMW E30 M3
|
E4
 |
40:54.7
|
+2:03.8 +2:03.8 |
93.1
1.95
|
3.
|
 Müller Roland -  Müller Roland
#310 Lada VAZ 2101
|
D1
 |
42:12.2
|
+3:21.3 +1:17.5 |
90.3
3.17
|
4.
|
 Nagy István -  Tóth Tibor
#307 Volkswagen Golf I GTi
|
D1
 |
42:36.7
20.0
|
+3:45.8 +24.5 |
89.4
3.56
|
5.
|
 Szombathelyi Péter -  Heffner Gergő
#304 Lada VFTS
|
E5
 |
42:38.6
|
+3:47.7 +1.9 |
89.3
3.59
|
6.
|
 Póczik Ákos -  Matus László
#316 Lada 2105
|
E2
 |
42:53.1
|
+4:02.2 +14.5 |
88.8
3.81
|
7.
|
 Hankó László -  Kelecsényi Csaba
#308 Lada 2107
|
E2
 |
43:02.7
|
+4:11.8 +9.6 |
88.5
3.97
|
8.
|
 Kulcs Márk -  Madarász Szabolcs
#315 Lada 2107
|
E2
 |
43:09.6
10.0
|
+4:18.7 +6.9 |
88.3
4.07
|
9.
|
 Bőhm Tibor -  Bíró Attila
#318 Lada 2107
|
E2
 |
43:18.8
|
+4:27.9 +9.2 |
88.0
4.22
|
10.
|
 Kelemen Csaba -  Wilk Peter
#306 Lada 2105 Vfts
|
E5
 |
43:27.1
|
+4:36.2 +8.3 |
87.7
4.35
|
11.
|
 Zsolna József -  Zsolna Mercédesz
#311 Lada 2107
|
E2
 |
43:46.3
|
+4:55.4 +19.2 |
87.0
4.65
|
12.
|
 Zsíros Imre -  Mészáros Sándor
#370 Lada VFTS
|
E5
 |
44:19.7
|
+5:28.8 +33.4 |
85.9
5.18
|
13.
|
 Szőnyi Péter -  Schmidt Ádám
#325 Suzuki Swift GTI
|
E1
 |
44:25.1
|
+5:34.2 +5.4 |
85.8
5.26
|
14.
|
 Schwalm Benjamin -  Feitner Viktor
#309 Lada 21074
|
E2
 |
44:55.1
|
+6:04.2 +30.0 |
84.8
5.74
|
15.
|
 Rácz Tibor -  Hetesi Viktor
#313 Lada 21011
|
D1
 |
46:11.1
10.0
|
+7:20.2 +1:16.0 |
82.5
6.93
|
16.
|
 Pesti Tamás -  Rojkovics Bianka Anna
#317 Opel Kadett GSi
|
E3
 |
47:09.4
|
+8:18.5 +58.3 |
80.8
7.85
|
17.
|
 Emődi Balázs -  Tasi Csaba
#312 Lada 2107
|
E2
 |
47:25.3
|
+8:34.4 +15.9 |
80.3
8.10
|
18.
|
 Kiss László -  Tunyi László
#320 Škoda Favorit
|
E1
 |
47:32.8
|
+8:41.9 +7.5 |
80.1
8.22
|
19.
|
 Gyenes András -  Szokol Péter
#314 Lada 2101
|
D1
 |
48:23.6
30.0
|
+9:32.7 +50.8 |
78.7
9.02
|
20.
|
 Szivák Zoltán -  Buza Zsuzsanna
#322 Lada 2107
|
E2
 |
51:25.3
|
+12:34.4 +3:01.7 |
74.1
11.88
|
21.
|
 Auszmann Gyula -  Szabó János
#319 Polski Fiat Polonez
|
D2
 |
53:10.7
|
+14:19.8 +1:45.4 |
71.6
13.54
|
22.
|
 Ripszám Ernő -  Hajós Ödön
#324 Trabant 601
|
E1
 |
54:34.2
|
+15:43.3 +1:23.5 |
69.8
14.86
|
23.
|
 Modrovics Mónika -  Dragán Orsolya Luca
#321 Honda Civic ED6
|
E2
 |
1:09:30.4
1:00.0
|
+30:39.5 +14:56.2 |
54.8
28.97
|