| 
                                    1.
                                 | 
                                         -  Érdi Tibor jr.    Kerék István #301 Ford Sierra Cosworth 4x4 Gr.A | E4 
  | 38:50.9 |  |   98.1 | 
                                                
                            | 
                                    2.
                                 | 
                                         -  Varga Zoltán    Endrész István #302 BMW E30 M3 | E4 
  | 40:54.7 | +2:03.8 +2:03.8 |   93.1   1.95 | 
                                                
                            | 
                                    3.
                                 | 
                                         -  Müller Roland    Müller Roland #310 Lada VAZ 2101 | D1 
  | 42:12.2 | +3:21.3 +1:17.5 |   90.3   3.17 | 
                                                
                            | 
                                    4.
                                 | 
                                         -  Nagy István    Tóth Tibor #307 Volkswagen Golf I GTi | D1 
  | 42:36.7 20.0 | +3:45.8 +24.5 |   89.4   3.56 | 
                                                
                            | 
                                    5.
                                 | 
                                         -  Szombathelyi Péter    Heffner Gergő #304 Lada VFTS | E5 
  | 42:38.6 | +3:47.7 +1.9 |   89.3   3.59 | 
                                                
                            | 
                                    6.
                                 | 
                                         -  Póczik Ákos    Matus László #316 Lada 2105 | E2 
  | 42:53.1 | +4:02.2 +14.5 |   88.8   3.81 | 
                                                
                            | 
                                    7.
                                 | 
                                         -  Hankó László    Kelecsényi Csaba #308 Lada 2107 | E2 
  | 43:02.7 | +4:11.8 +9.6 |   88.5   3.97 | 
                                                
                            | 
                                    8.
                                 | 
                                         -  Kulcs Márk    Madarász Szabolcs #315 Lada 2107 | E2 
  | 43:09.6 10.0 | +4:18.7 +6.9 |   88.3   4.07 | 
                                                
                            | 
                                    9.
                                 | 
                                         -  Bőhm Tibor    Bíró Attila #318 Lada 2107 | E2 
  | 43:18.8 | +4:27.9 +9.2 |   88.0   4.22 | 
                                                
                            | 
                                    10.
                                 | 
                                         -  Kelemen Csaba    Wilk Peter #306 Lada 2105 Vfts | E5 
  | 43:27.1 | +4:36.2 +8.3 |   87.7   4.35 | 
                                                
                            | 
                                    11.
                                 | 
                                         -  Zsolna József    Zsolna Mercédesz #311 Lada 2107 | E2 
  | 43:46.3 | +4:55.4 +19.2 |   87.0   4.65 | 
                                                
                            | 
                                    12.
                                 | 
                                         -  Zsíros Imre    Mészáros Sándor #370 Lada VFTS | E5 
  | 44:19.7 | +5:28.8 +33.4 |   85.9   5.18 | 
                                                
                            | 
                                    13.
                                 | 
                                         -  Szőnyi Péter    Schmidt Ádám #325 Suzuki Swift GTI | E1 
  | 44:25.1 | +5:34.2 +5.4 |   85.8   5.26 | 
                                                
                            | 
                                    14.
                                 | 
                                         -  Schwalm Benjamin    Feitner Viktor #309 Lada 21074 | E2 
  | 44:55.1 | +6:04.2 +30.0 |   84.8   5.74 | 
                                                
                            | 
                                    15.
                                 | 
                                         -  Rácz Tibor    Hetesi Viktor #313 Lada 21011 | D1 
  | 46:11.1 10.0 | +7:20.2 +1:16.0 |   82.5   6.93 | 
                                                
                            | 
                                    16.
                                 | 
                                         -  Pesti Tamás    Rojkovics Bianka Anna #317 Opel Kadett GSi | E3 
  | 47:09.4 | +8:18.5 +58.3 |   80.8   7.85 | 
                                                
                            | 
                                    17.
                                 | 
                                         -  Emődi Balázs    Tasi Csaba #312 Lada 2107 | E2 
  | 47:25.3 | +8:34.4 +15.9 |   80.3   8.10 | 
                                                
                            | 
                                    18.
                                 | 
                                         -  Kiss László    Tunyi László #320 Škoda Favorit | E1 
  | 47:32.8 | +8:41.9 +7.5 |   80.1   8.22 | 
                                                
                            | 
                                    19.
                                 | 
                                         -  Gyenes András    Szokol Péter #314 Lada 2101 | D1 
  | 48:23.6 30.0 | +9:32.7 +50.8 |   78.7   9.02 | 
                                                
                            | 
                                    20.
                                 | 
                                         -  Szivák Zoltán    Buza Zsuzsanna #322 Lada 2107 | E2 
  | 51:25.3 | +12:34.4 +3:01.7 |   74.1  11.88 | 
                                                
                            | 
                                    21.
                                 | 
                                         -  Auszmann Gyula    Szabó János #319 Polski Fiat Polonez | D2 
  | 53:10.7 | +14:19.8 +1:45.4 |   71.6  13.54 | 
                                                
                            | 
                                    22.
                                 | 
                                         -  Ripszám Ernő    Hajós Ödön #324 Trabant 601 | E1 
  | 54:34.2 | +15:43.3 +1:23.5 |   69.8  14.86 | 
                                                
                            | 
                                    23.
                                 | 
                                         -  Modrovics Mónika    Dragán Orsolya Luca #321 Honda Civic ED6 | E2 
  | 1:09:30.4 1:00.0 | +30:39.5 +14:56.2 |   54.8  28.97 |