1.
|
#9 Opel Astra Gsi
|
5
|
1:09.0
|
|
83.5
|
2.
|
#6 Opel Astra
|
5
|
1:10.2
|
+1.2 +1.2 |
82.1
0.75
|
3.
|
Foczkó Ákos - Kiss Balázs
#2 Lada VFTS
|
4
|
1:11.8
|
+2.8 +1.6 |
80.2
1.75
|
4.
|
Czékmány Norbert - Kovács Zoltán
#24 Lada 2105
|
4
|
1:13.3
|
+4.3 +1.5 |
78.6
2.69
|
5.
|
Béres László - Kriston Balázs
#35 Lada 2015
|
4
|
1:13.8
|
+4.8 +0.5 |
78.0
3.00
|
6.
|
Dudás István Márton - Bűdi Norbert
#8 Lada 21011
|
4
|
1:14.2
|
+5.2 +0.4 |
77.6
3.25
|
7.
|
Rektenwald Erik - Lőwy Ervin
#34 Lada 2105
|
4
|
1:14.4
|
+5.4 +0.2 |
77.4
3.38
|
8.
|
Bukulya István - Kapás Attila
#1 Lada 2107
|
5
|
1:14.6
|
+5.6 +0.2 |
77.2
3.50
|
9.
|
Szegedi Zoltán - Szegedi Krisztián
#26 Lada 2107
|
4
|
1:15.4
|
+6.4 +0.8 |
76.4
4.00
|
10.
|
Nagy Viktor - Nagy Bettina
#27 Lada 2107
|
4
|
1:15.6
|
+6.6 +0.2 |
76.2
4.12
|
11.
|
#32 Lada
|
4
|
1:15.9
|
+6.9 +0.3 |
75.9
4.31
|
12.
|
Gaál Ferenc - Gyenge Szandra
#16 Lada 2101
|
4
|
1:16.0
|
+7.0 +0.1 |
75.8
4.38
|
13.
|
Kuttor Norbert - Havasi Gábor
#14 Lada 2105
|
4
|
1:16.1
|
+7.1 +0.1 |
75.7
4.44
|
14.
|
Jobbágy Krisztián - Nagy "ISU"István
#7 Lada VFTS
|
4
|
1:16.5
|
+7.5 +0.4 |
75.3
4.69
|
=
|
Kubovics István - Gerendás Ádám
#3 Lada 2107
|
5
|
1:16.5
|
+7.5 |
75.3
4.69
|
16.
|
Márton Ferenc - Csák Alex
#25 Lada 2107
|
4
|
1:17.1
|
+8.1 +0.6 |
74.7
5.06
|
17.
|
Balázs Bence - Vig Sándor
#11 BMW E30
|
5
|
1:17.7
|
+8.7 +0.6 |
74.1
5.44
|
18.
|
Illés Zoltán - Tóth László
#12 Peugeot 206 RC
|
5
|
1:18.2
|
+9.2 +0.5 |
73.7
5.75
|
19.
|
Osztás Attila - Rácz Péter
#40 Suzuki Swift
|
3
|
1:18.3
|
+9.3 +0.1 |
73.6
5.81
|
=
|
Ágoston Ádám - Bíró Attila
#37 Skoda Felicia
|
4
|
1:18.3
|
+9.3 |
73.6
5.81
|
21.
|
Gézci László - Karmanóczki Csaba
#31 Lada 2107
|
4
|
1:18.4
|
+9.4 +0.1 |
73.5
5.88
|
22.
|
Szabó Zoltán - Lubai Dénes Péter
#10 Lada 2107
|
5
|
1:18.9
|
+9.9 +0.5 |
73.0
6.19
|
23.
|
Siteri Sándor - Darab Gábor
#33 Lada 2107
|
4
|
1:19.0
|
+10.0 +0.1 |
72.9
6.25
|
24.
|
Krampek Nándor - Horváth Norbert
#20 Lada 2107
|
4
|
1:19.2
|
+10.2 +0.2 |
72.7
6.37
|
25.
|
Gyenes Attila - Tóth Viktor
#4 BMW E36 320i
|
5
|
1:19.5
|
+10.5 +0.3 |
72.5
6.56
|
26.
|
Redler Zsolt - Danis Miklós
#21 Lada 20174
|
4
|
1:19.7
|
+10.7 +0.2 |
72.3
6.69
|
27.
|
Józsa Péter - Ábrahám János
#36 Suzuki Ignis
|
4
|
1:19.8
|
+10.8 +0.1 |
72.2
6.75
|
=
|
Szemán Ádám - Lukács Bence
#29 Lada 2107
|
4
|
1:19.8
|
+10.8 |
72.2
6.75
|
=
|
Kalóczkai Szabolcs - Berényi Róbert
#19 Lada 2107
|
4
|
1:19.8
|
+10.8 |
72.2
6.75
|
30.
|
Oberling Krisztián - Mitnyik János
#38 Suzuki Swift
|
3
|
1:19.9
|
+10.9 +0.1 |
72.1
6.81
|
31.
|
Simon György - Simon Tímea
#15 Lada 2105
|
4
|
1:20.4
|
+11.4 +0.5 |
71.6
7.12
|
32.
|
Péli Tibor - Lember "YOYO" József
#18 Citroen C2
|
4
|
1:21.1
|
+12.1 +0.7 |
71.0
7.56
|
33.
|
Nánai Attila - Tóth Dániel
#28 Lada 2105
|
4
|
1:21.2
|
+12.2 +0.1 |
70.9
7.62
|
34.
|
Szendrei Péter - Szendrei Endre
#22 Lada VFTS
|
4
|
1:22.9
|
+13.9 +1.7 |
69.5
8.69
|
35.
|
Józsa Csaba - Farkas Martin
#30 Lada 2107
|
4
|
1:23.3
|
+14.3 +0.4 |
69.1
8.94
|
36.
|
ifj. Pothánszky László - Pothánszky László
#39 Suzuki Swift
|
3
|
1:24.8
|
+15.8 +1.5 |
67.9
9.88
|