(Gy12) Hamra /2 12.34 km, Rajt: 2022. február 28. 20:00
Rallylive.hu - Szerelő - Gy12 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Lázár Ferenc #35 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Szerelő |
6:33.417 |
112.9
|
|
2.
|
Krizsovenszki Krisztián #492 Lancia Delta HF Integrale
|
Szerelő |
7:31.384 | +57.967 +57.967 |
98.4
4.70
|
3.
|
Csima Károly #723 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Szerelő |
7:51.314 | +1:17.897 +19.930 |
94.3
6.31
|
4.
|
Barna József #2200 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Szerelő |
8:22.479 | +1:49.062 +31.165 |
88.4
8.84
|
5.
|
Istvanovszki Dániel #2179 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Szerelő |
30:00.000 | +23:26.583 +21:37.521 |
24.7
113.99
|
=
|
Csikos Patrik #1332 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Szerelő |
30:00.000 | +23:26.583 |
24.7
113.99
|
=
|
Ungvárszki Milán #488 SUBARU Impreza 1995
|
Szerelő |
30:00.000 | +23:26.583 |
24.7
113.99
|
Rallylive.hu - Szerelő - Gy12 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Krizsovenszki Krisztián
#492 Lancia Delta HF Integrale
|
Szerelő |
58:07.467
|
114.1
|
|
2.
|
Lázár Ferenc
#35 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Szerelő |
1:03:36.796
|
+5:29.329 +5:29.329 |
104.3
2.98
|
3.
|
Csima Károly
#723 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Szerelő |
1:09:58.431
|
+11:50.964 +6:21.635 |
94.8
6.43
|
4.
|
Barna József
#2200 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Szerelő |
1:10:38.802
|
+12:31.335 +40.371 |
93.9
6.79
|
5.
|
Csikos Patrik
#1332 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Szerelő |
2:14:33.474
|
+1:16:26.007 +1:03:54.672 |
49.3
41.47
|
6.
|
Ungvárszki Milán
#488 SUBARU Impreza 1995
|
Szerelő |
2:49:45.654
|
+1:51:38.187 +35:12.180 |
39.1
60.57
|
7.
|
Istvanovszki Dániel
#2179 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Szerelő |
3:23:58.043
|
+2:25:50.576 +34:12.389 |
32.5
79.13
|
Információ (1)
Gy12 23:21 | #35Lázár Ferenc : Célban vagyunk, nulla tréninggel és beállítások nélkül mentünk neki. Szerintem nagyon rossz ez a szabályváltoztatás idénre, hiszen így mégjobban az fog kijönni hogy adott verseny előtt ki tudja a legtöbb idejét rászánni. Míg tavaly legalább már autó és pálya ismeret adott volt a versenyhétvége előtt. Na mindegy, nem panaszkodunk, elengedtük az eredményeket és csak kikapcsolódunk. Köszi a versenyt. |