(Gy3) Ransbysater /2 11.98 km, Rajt: 2022. február 26. 10:00
Rallylive.hu - Média - Gy3 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Végh Krisztián #98 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
6:32.550 |
109.9
|
|
2.
|
Strasser Gábor #442 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
6:44.183 | +11.633 +11.633 |
106.7
0.97
|
3.
|
Bebesi Zoltán #92 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
6:57.716 | +25.166 +13.533 |
103.2
2.10
|
4.
|
Kovács Gábor Tamás #2044 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
6:57.766 | +25.216 +0.050 |
103.2
2.10
|
5.
|
Krizsanyik Zoltán #888 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
7:05.432 | +32.882 +7.666 |
101.4
2.74
|
6.
|
Kollár Gergő #186 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
7:09.649 | +37.099 +4.217 |
100.4
3.10
|
7.
|
Tűzkő Márk Gergő #81 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
7:09.999 | +37.449 +0.350 |
100.3
3.13
|
8.
|
Soós Attila #1117 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
7:21.815 | +49.265 +11.816 |
97.6
4.11
|
9.
|
Gál Péter #121 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
7:29.865 | +57.315 +8.050 |
95.9
4.78
|
10.
|
Móni Attila #1141 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
7:30.881 | +58.331 +1.016 |
95.7
4.87
|
11.
|
Godány Attila #235 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
7:31.765 | +59.215 +0.884 |
95.5
4.94
|
12.
|
Dudás Endre #100 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
8:12.682 | +1:40.132 +40.917 |
87.5
8.36
|
13.
|
Skuta Dávid #432 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
8:32.980 | +2:00.430 +20.298 |
84.1
10.05
|
14.
|
Farkas Viktor #2296 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
30:00.000 | +23:27.450 +21:27.020 |
24.0
117.48
|
=
|
Módi Bence #2078 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
30:00.000 | +23:27.450 |
24.0
117.48
|
Rallylive.hu - Média - Gy3 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Strasser Gábor
#442 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
17:05.624
|
107.6
|
|
2.
4.
|
Végh Krisztián
#98 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
17:20.324
|
+14.700 +14.700 |
106.1
0.48
|
3.
2.
|
Bebesi Zoltán
#92 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
17:40.389
|
+34.765 +20.065 |
104.1
1.13
|
4.
3.
|
Kovács Gábor Tamás
#2044 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
17:43.539
|
+37.915 +3.150 |
103.7
1.24
|
5.
6.
|
Krizsanyik Zoltán
#888 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
18:06.222
|
+1:00.598 +22.683 |
101.6
1.98
|
6.
7.
|
Tűzkő Márk Gergő
#81 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
18:15.104
|
+1:09.480 +8.882 |
100.8
2.27
|
7.
9.
|
Kollár Gergő
#186 SUBARU Impreza 1995
|
Média |
18:24.987
|
+1:19.363 +9.883 |
99.9
2.59
|
8.
|
Soós Attila
#1117 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
18:30.821
|
+1:25.197 +5.834 |
99.3
2.78
|
9.
5.
|
Dudás Endre
#100 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
19:05.871
|
+2:00.247 +35.050 |
96.3
3.92
|
10.
|
Gál Péter
#121 Ford Escort RS Cosworth
|
Média |
19:14.035
|
+2:08.411 +8.164 |
95.6
4.19
|
11.
|
Móni Attila
#1141 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
19:17.752
|
+2:12.128 +3.717 |
95.3
4.31
|
12.
|
Godány Attila
#235 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Média |
19:34.469
|
+2:28.845 +16.717 |
93.9
4.86
|
13.
|
Skuta Dávid
#432 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
22:19.932
|
+5:14.308 +2:45.463 |
82.3
10.25
|
14.
|
Módi Bence
#2078 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
52:55.814
|
+35:50.190 +30:35.882 |
34.7
70.15
|
15.
|
Farkas Viktor
#2296 Lancia Delta HF Integrale
|
Média |
53:07.164
|
+36:01.540 +11.350 |
34.6
70.52
|
Információ (5)
Gy3 12:34 | #100Dudás Endre : Defekt egyből az elején, kicseréltük. A célba is tetőn forogva érkeztem be, a megállásnál hallottam, hogy még elszisszent a kerék, etapon remélem sikerül lecserélnünk... |
Gy3 23:07 | #1117Soós Attila : Tetszik ez a gyors, bele is melegedtem, míg nem hemperegtem egy nagyobbat. |
Gy3 09:23 | #888Krizsanyik Zoltán : Kicsit sikerült javítani az első körhöz képest, de leginkább annak örültem, hogy itt már éreztem, hogy biztonságosan jövök, nagyon élvezetes volt. |
Gy3 19:45 | #442Strasser Gábor : Végre tudtunk picit gyorsulni... de minden szakaszon kellene legalább ennyit... szép álom.. |
Gy3 11:15 | #1141Móni Attila : Az egyik kanyarban körbe mutattuk a nézőknek a kocsin elhelyezett összes szponzor matricát, de más kalandunk nem volt. |