Rallylive.hu - billentyűzet - 3.szakasz
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Varga Zsombor #9 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO![]() |
17:45.241
|
123.8
|
|
2.
|
Skrobák István #71 Lancia Delta HF Integrale
|
Navigátor![]() |
18:42.074
|
+56.833 +56.833 |
117.5
1.55
|
3.
|
Nagy Márton #53 Lancia Delta HF Integrale
|
Rallyongó![]() |
19:06.775
|
+1:21.534 +24.701 |
115.0
2.23
|
4.
|
Berecz Sándor Janny #552 Lancia Delta HF Integrale
|
Amatőr pilóta![]() |
19:39.255
|
+1:54.014 +32.480 |
111.8
3.11
|
5.
|
Szabó Pilu #1022 Lancia Delta HF Integrale
|
Rallyongó![]() |
19:43.701
|
+1:58.460 +4.446 |
111.4
3.23
|
6.
|
Kollár Gergő #186 SUBARU Impreza 1995
|
Média![]() |
20:13.306
|
+2:28.065 +29.605 |
108.7
4.04
|
7.
|
Lőkös Csaba #2321 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Rallyongó![]() |
20:21.444
|
+2:36.203 +8.138 |
107.9
4.27
|
8.
|
Pakker Zoltán #82 Lancia Delta HF Integrale
|
Amatőr pilóta![]() |
20:23.740
|
+2:38.499 +2.296 |
107.7
4.33
|
9.
|
Tűzkő Márk Gergő #81 Lancia Delta HF Integrale
|
Média![]() |
20:24.603
|
+2:39.362 +0.863 |
107.7
4.35
|
10.
|
Ágoston Ádám #249 Ford Escort RS Cosworth
|
Licences pilóta![]() |
20:29.232
|
+2:43.991 +4.629 |
107.2
4.48
|
11.
|
Kecskés József #2410 Lancia Delta HF Integrale
|
Rallyongó![]() |
20:49.776
|
+3:04.535 +20.544 |
105.5
5.04
|
12.
|
Kavasánszki Zsolt #2247 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Rallyongó![]() |
24:19.991
|
+6:34.750 +3:30.215 |
90.3
10.78
|
13.
|
Nyitrai Nándor #1236 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Rallyongó![]() |
24:25.412
|
+6:40.171 +5.421 |
90.0
10.93
|
14.
|
Vincze Dániel #2472 Lancia Delta HF Integrale
|
Rallyongó![]() |
46:54.745
|
+29:09.504 +22:29.333 |
46.8
47.77
|
15.
|
Ványolos Gábor #1243 Lancia Delta HF Integrale
|
Amatőr pilóta![]() |
58:13.822
|
+40:28.581 +11:19.077 |
37.7
66.32
|
16.
|
Kocsis Attila #815 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
Rallyongó![]() |
1:30:00.000
|
+1:12:14.759 +31:46.178 |
24.4
118.37
|
17.
|
Király Gábor #187 Lancia Delta HF Integrale
|
Rallyongó![]() |
1:30:00.000
|
+1:12:14.759 |
24.4
118.37
|