1.
|
Szabó Zoltán - Milcsevics Lóránt
#217 Peugeot 208 R2
|
6
|
38.9
|
|
92.5
|
2.
|
Györkő József - Béres Unicum Attila
#222 Citroën C2 R2 Max
|
6
|
42.8
|
+3.9 +3.9 |
84.1
3.90
|
3.
|
Balics Ákos - Borsfai Dávid
#231 Honda Civic VTI
|
7
|
44.6
|
+5.7 +1.8 |
80.7
5.70
|
4.
|
Ráti Gergő - Borók István
#201 Ford MK2
|
13
|
46.8
|
+7.9 +2.2 |
76.9
7.90
|
5.
|
Merényi Zsolt - Fridrik Gergő
#234 Honda Civic
|
7
|
47.5
|
+8.6 +0.7 |
75.8
8.60
|
6.
|
#205 Opel Adam R2
|
6
|
48.0
|
+9.1 +0.5 |
75.0
9.10
|
7.
|
Nagy Varga Géza - Csernai Zsolt
#211 BMW 320 i
|
13
|
49.4
|
+10.5 +1.4 |
72.9
10.50
|
8.
|
Dudás Gergő - Szabó Bence
#203 Citroën C2 R2 Max
|
6
|
50.1
|
+11.2 +0.7 |
71.9
11.20
|
9.
|
Trencsényi Vince - Pannuska Dávid
#202 Ford Fiesta R2T
|
6
|
50.2
|
+11.3 +0.1 |
71.7
11.30
|
10.
|
Nyilas Péter - Friedrich László
#221 Honda Civic
|
5
|
50.9
|
+12.0 +0.7 |
70.7
12.00
|
11.
|
Krehlik Nándor - Madarász Szabolcs
#204 Lada VFTS
|
13
|
51.3
|
+12.4 +0.4 |
70.2
12.40
|
12.
|
Pethő István - Holecz László
#210 Lada VFTS
|
12
|
52.2
|
+13.3 +0.9 |
69.0
13.30
|
13.
|
Madari Imre - Haracska Tamás
#214 Renault Clio
|
5
|
55.7
|
+16.8 +3.5 |
64.6
16.80
|
14.
|
Baksai László - Erdei Zoltán
#209 Lada 2107
|
6
|
56.4
|
+17.5 +0.7 |
63.8
17.50
|
15.
|
Várnai Dávid - Szabó Tamás
#206 Honda Civic
|
5
|
59.4
|
+20.5 +3.0 |
60.6
20.50
|
16.
|
Fróna János - Magyar Zsolt
#230 Honda Civic
|
7
|
59.5
|
+20.6 +0.1 |
60.5
20.60
|
17.
|
Csoba Roland - Szollár Csaba
#233 Lada 2107
|
12
|
1:00.6
|
+21.7 +1.1 |
59.4
21.70
|
18.
|
Neukirchner András - Pardi Kata
#212 Honda Civic Type-R
|
5
|
1:01.3
|
+22.4 +0.7 |
58.7
22.40
|
19.
|
Magyari Beck Szabolcs - Török András
#226 Renault Clio
|
5
|
1:01.5
|
+22.6 +0.2 |
58.5
22.60
|
20.
|
Bartha Nándor - Veres István Tamás
#229 Peugeot 206 GTI
|
5
|
1:02.4
|
+23.5 +0.9 |
57.7
23.50
|
21.
|
Bencs Zoltán Péter - Bencs Gábor
#227 Honda Civic Type-R
|
5
|
1:03.6
|
+24.7 +1.2 |
56.6
24.70
|
22.
|
Molnár Ferenc - Kása Ferenc
#213 Honda Civic VTI
|
6
|
1:03.7
|
+24.8 +0.1 |
56.5
24.80
|
23.
|
Szombati István - Szabó Gyula
#223 BMW E30
|
13
|
1:07.5
|
+28.6 +3.8 |
53.3
28.60
|
24.
|
Ivony Csaba - Kreicsi Bálint
#228 BMW 318 TI
|
13
|
1:08.3
|
+29.4 +0.8 |
52.7
29.40
|
25.
|
Marton Zoltán - Horváth Krisztián
#225 Renault Clio
|
5
|
1:09.6
|
+30.7 +1.3 |
51.7
30.70
|
26.
|
Fábián Donát - Bencsik István
#219 Lada 2107
|
12
|
1:10.1
|
+31.2 +0.5 |
51.4
31.20
|
27.
|
Gyöngyösi Marcell - Kollár Károly
#224 Opel Astra
|
5
|
1:11.3
|
+32.4 +1.2 |
50.5
32.40
|
28.
|
Hulmann Gábor - Molnár Zsolt
#208 Lada VFTS
|
12
|
1:14.2
|
+35.3 +2.9 |
48.5
35.30
|
29.
|
Bacsa Tamás - Hanyik Gergely
#218 Lada 2101
|
12
|
1:18.5
|
+39.6 +4.3 |
45.9
39.60
|
30.
|
Szabó Attila - Keresztesi Péter
#216 Lada 2107
|
12
|
1:31.3
|
+52.4 +12.8 |
39.4
52.40
|