1.
|
Zsebe Gábor - Zákányi János
#205 Skoda Felicia
|
12
|
1:22.0
|
|
43.9
|
2.
|
Jobbágy Ákos - Nagy Norbert
#235 KIA Picanto
|
11
|
1:30.3
|
+8.3 +8.3 |
39.9
8.30
|
3.
|
Vitek Viktor - Holecz László
#208 Peugeot 208 R2
|
6
|
1:31.2
|
+9.2 +0.9 |
39.5
9.20
|
4.
|
#201 Opel Adam R2
|
6
|
1:31.6
|
+9.6 +0.4 |
39.3
9.60
|
5.
|
Merényi Zsolt - Víg Sándor
#219 Honda Civic
|
6
|
1:32.8
|
+10.8 +1.2 |
38.8
10.80
|
6.
|
Magyari Beck Szabolcs - Török András
#220 Renault Clio
|
6
|
1:33.6
|
+11.6 +0.8 |
38.5
11.60
|
7.
|
Rónavölgyi Endre - Mészáros-Érdi Nikolett
#233 KIA Picanto
|
11
|
1:34.0
|
+12.0 +0.4 |
38.3
12.00
|
8.
|
Gyöngyösi Marcell - Kollár Károly
#217 Opel Astra
|
13
|
1:34.6
|
+12.6 +0.6 |
38.1
12.60
|
9.
|
Kiss Zsolt - Berényi Gábor
#226 Citroen C2R2Max
|
6
|
1:34.8
|
+12.8 +0.2 |
38.0
12.80
|
10.
|
Géringer Zoltán - Andráskó István
#203 Honda Civic
|
12
|
1:36.6
|
+14.6 +1.8 |
37.3
14.60
|
11.
|
#234 KIA Picanto
|
11
|
1:37.8
|
+15.8 +1.2 |
36.8
15.80
|
12.
|
Bartha Nándor - Karetka-Ülkei Réka
#240 Peugeot 206 GTI
|
5
|
1:39.0
|
+17.0 +1.2 |
36.4
17.00
|
13.
|
Szabó Zoltán - Milcsevics Lóránt
#216 Ford Fiesta R2
|
6
|
1:40.4
|
+18.4 +1.4 |
35.9
18.40
|
14.
|
Boroznaki Tibor - Kiss András
#211 Citroen C2R2Max
|
6
|
1:40.5
|
+18.5 +0.1 |
35.8
18.50
|
15.
|
Várnai Dávid - Szabó Tamás
#209 Honda Civic
|
5
|
1:41.9
|
+19.9 +1.4 |
35.3
19.90
|
16.
|
Krajnyák Petra - Velezdi Eszter
#232 KIA Picanto
|
11
|
1:42.6
|
+20.6 +0.7 |
35.1
20.60
|
17.
|
Marton Zoltán - Gerendás Ádám
#228 Renault Clio
|
5
|
1:44.7
|
+22.7 +2.1 |
34.4
22.70
|
18.
|
Neukirchner András - Molnár Zoltán
#204 Peugeot 208 R2
|
6
|
1:45.5
|
+23.5 +0.8 |
34.1
23.50
|
19.
|
Mészáros Zsolt - Egerszegi Dávid
#227 BMW E30
|
13
|
1:46.2
|
+24.2 +0.7 |
33.9
24.20
|
20.
|
Oláh Zoltán - Szilassy Arnold
#230 Seat Ibiza
|
6
|
1:46.5
|
+24.5 +0.3 |
33.8
24.50
|
21.
|
Balázs Bence - Csató Roland
#229 BMW E30 Cupe
|
13
|
1:47.5
|
+25.5 +1.0 |
33.5
25.50
|
22.
|
Bucsi József - Kiss-Szilveszter Péter
#222 Lada 2105
|
12
|
1:50.7
|
+28.7 +3.2 |
32.5
28.70
|
23.
|
Berta József - Radvánszky Gábor
#214 Peugeot 306 S16
|
13
|
1:51.0
|
+29.0 +0.3 |
32.4
29.00
|
24.
|
Baksai László - Erdei Zoltán
#206 Lada 2107
|
12
|
1:55.1
|
+33.1 +4.1 |
31.3
33.10
|
25.
|
Danis Tibor - Poczang Valér
#223 Lada 2107
|
12
|
1:56.9
|
+34.9 +1.8 |
30.8
34.90
|
26.
|
#225 Lada 2105
|
12
|
2:03.8
|
+41.8 +6.9 |
29.1
41.80
|
27.
|
Magyar Péter - Spáth Szabolcs
#231 Lada 21011
|
11
|
2:04.9
|
+42.9 +1.1 |
28.8
42.90
|
28.
|
Papp Arnie - Béres Attila
#210 Lada Kit-Car 16V
|
12
|
2:26.6
|
+1:04.6 +21.7 |
24.6
64.60
|
29.
|
Deli László - Losonczi Csaba
#221 Lada 2107
|
6
|
2:31.1
|
+1:09.1 +4.5 |
23.8
69.10
|
30.
|
Fancsik Gergely - Brunczvik Zoltán
#212 Lada VFTS
|
13
|
2:34.4
|
+1:12.4 +3.3 |
23.3
72.40
|
31.
|
Foczkó Ákos - Kiss Balázs
#207 Lada VFTS
|
12
|
2:53.6
|
+1:31.6 +19.2 |
20.7
91.60
|