|
 Baksai László -  Erdei Zoltán
#205 Lada VFTS
|
12
 |
18:58.7
|
|
97.7
|
|
 Várnai Dávid -  Montskó Balázs
#206 Ford Fiesta R2T
|
6/RC4
 |
19:01.0
|
+2.3 +2.3 |
97.5
0.07
|
|
 Molnár Zoltán -  Molnár Fanni
#202 Citroën C2
|
12
 |
19:08.4
|
+9.7 +7.4 |
96.9
0.31
|
|
 Huhák Csaba -  Lászka Alex
#208 Citroën C2 R2
|
12
 |
19:11.2
|
+12.5 +2.8 |
96.6
0.40
|
|
 Faltusz Dávid -  Balai Róbert
#201 Peugeot 208 R2
|
6/RC4
 |
19:11.6
|
+12.9 +0.4 |
96.6
0.42
|
|
 Rimár Tamás -  Csicsely Pál
#222 Honda Civic EP3 Type-R
|
13
 |
19:13.7
|
+15.0 +2.1 |
96.4
0.49
|
|
 Rácz Gábor -  Gyöngyösi Marcell
#214 Lada VFTS
|
12
 |
19:34.6
|
+35.9 +20.9 |
94.7
1.16
|
|
 Ollé Tamás -  Hatos Balázs
#217 BMW E30
|
14
 |
19:46.2
|
+47.5 +11.6 |
93.8
1.54
|
|
 Kóródi Koppány -  Kelecsényi Csaba
#204 Honda Civic Type-R
|
6/RC4
 |
19:47.3
|
+48.6 +1.1 |
93.7
1.57
|
|
 Ruszó Krisztián -  Szollár Csaba
#203 Lada 2107
|
12
 |
19:47.8
|
+49.1 +0.5 |
93.7
1.59
|
|
 Kerekes Bence -  Szőllős Róbert
#207 Lada VFTS
|
12
 |
19:56.4
|
+57.7 +8.6 |
93.0
1.87
|
|
 Ősze Róbert -  Malek Péter
#219 BMW 318 is
|
13
 |
20:03.8
|
+1:05.1 +7.4 |
92.4
2.11
|
|
 Völcsey Viktor -  Szommer Bence
#209 Peugeot 208 R2
|
6/RC4
 |
20:17.6
|
+1:18.9 +13.8 |
91.4
2.55
|
|
 Simon György -  Simon Timea
#210 Lada 2105
|
12
 |
20:18.0
|
+1:19.3 +0.4 |
91.3
2.57
|
|
 Kovács Dominik -  Kovács Zoltán
#223 Opel Astra F
|
13
 |
20:18.1
|
+1:19.4 +0.1 |
91.3
2.57
|
|
 Krámpek Nándor -  Krámpek Viktória
#212 Lada 2107
|
12
 |
20:28.3
|
+1:29.6 +10.2 |
90.6
2.90
|
|
 Szabó Zoltán -  Kuli József
#218 Lada 2105
|
13
 |
20:38.9
|
+1:40.2 +10.6 |
89.8
3.24
|
|
 Molnár Ferenc -  Kása Ferenc
#211 Honda Civic VTi
|
6/RC4
 |
20:45.6
|
+1:46.9 +6.7 |
89.3
3.46
|
|
 Reményi Regő -  Borsfai Dávid
#230 Lada 2105 VFTS
|
12
 |
20:56.9
|
+1:58.2 +11.3 |
88.5
3.83
|
|
 Endrődi László -  Mezőfi Ádám
#227 Lada VFTS
|
12
 |
20:59.7
|
+2:01.0 +2.8 |
88.3
3.92
|
|
 Czézinger Tamás -  Nagy Attila
#231 Citroën C2 R2 Max
|
6/RC4
 |
20:59.9
|
+2:01.2 +0.2 |
88.3
3.92
|
|
 Kiss Zsolt -  Kiss Róbert
#213 Suzuki Swift
|
6/RC4
 |
21:11.5
|
+2:12.8 +11.6 |
87.5
4.30
|
|
 Bartha Nándor -  Farkas Martin
#221 Peugeot 206
|
13
 |
21:26.8
|
+2:28.1 +15.3 |
86.4
4.79
|
|
 Czirkos Dániel -  Havas Richárd
#234 Mazda MX-5
|
12
 |
21:36.9
|
+2:38.2 +10.1 |
85.8
5.12
|
|
 Csimpolyás Tamás -  Virányi Ferenc
#226 Lada 21011
|
13
 |
21:55.6
|
+2:56.9 +18.7 |
84.6
5.72
|
|
 Póczik Tamás -  Matus László
#232 Alfa Romeo 147
|
5/RC3
 |
22:03.0
|
+3:04.3 +7.4 |
84.1
5.96
|
|
 Csibrák Zoltán -  Huszár Péter
#215 Lada VFTS
|
12
 |
22:34.0
|
+3:35.3 +31.0 |
82.2
6.97
|
|
 Schlotter Martin Antal -  Erdélyi László
#224 Lada 2107
|
13
 |
22:55.5
|
+3:56.8 +21.5 |
80.9
7.66
|
|
 Világi Levente -  Áfra Martin
#229 Lada 2105
|
12
 |
25:30.8
|
+6:32.1 +2:35.3 |
72.7
12.69
|
|
 Kelemen Richárd -  Fuchs Gábor Andor
#233 Lada 2105
|
12
 |
25:40.7
|
+6:42.0 +9.9 |
72.2
13.01
|