(Gy6) Ring BELSŐ/inside DUPLA /2 11.1 km, Rajt: 2019. december 29. 12:36
AbszolútLicenszesAmatőrHistoricLicenszes R2Amatőr R2Licenszes Lada Kupa 1Licenszes Lada Kupa 2Amatőr Lada Kupa 1Amatőr Lada Kupa 2
Rallylive.hu - Abszolút - Gy6 - szakasz eredmény
Rallylive.hu - Abszolút - Gy6 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Kalle Rovanperä - Noora Korhonen
#1 Skoda Fabia R5
|
H/10 |
33:11.5
|
95.8
|
|
2.
|
Semerád Petr - Hovorka Jíří
#2 Skoda Fabia R5
|
H/10 |
33:48.1
|
+36.6 +36.6 |
94.1
0.69
|
3.
|
Vincze Ferenc - Szőke Tamás
#9 Volkswagen Polo R5
|
H/10 |
33:56.3
|
+44.8 +8.2 |
93.7
0.85
|
4.
|
Csomós Miklós - Nagy Attila
#4 Skoda Fabia R5
|
H/10 |
33:57.7
|
+46.2 +1.4 |
93.6
0.87
|
5.
|
Velenczei Ádám - Vánsza Zsolt
#19 Citroën C3 R5
|
H/10 |
34:09.2
|
+57.7 +11.5 |
93.1
1.09
|
6.
|
Puskádi János - Gódor Barnabás
#8 Skoda Fabia R5 Evo
|
H/10 |
34:49.3
|
+1:37.8 +40.1 |
91.3
1.85
|
7.
8.
|
Gyarmati Ariel - Kocsis György
#14 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H/10 |
35:12.7
|
+2:01.2 +23.4 |
90.3
2.29
|
8.
9.
|
Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária
#5 Ford Fiesta R5
|
H/10 |
35:18.2
|
+2:06.7 +5.5 |
90.1
2.39
|
9.
10.
|
Bacsa Tamás - Hanyik Gergely
#12 Mitsubishi Lancer Evo IX R4
|
H/10 |
35:20.2
30.0
|
+2:08.7 +2.0 |
90.0
2.43
|
10.
11.
|
Berkes Csaba - Madár Nóra
#81 Skoda Fabia R5 Evo
|
H/6 |
35:36.1
|
+2:24.6 +15.9 |
89.3
2.73
|
11.
12.
|
Molnár István - Fekete Zsolt
#15 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
H/10 |
35:48.2
|
+2:36.7 +12.1 |
88.8
2.96
|
12.
13.
|
Martin Kalteis - Manuel Otter
#18 Mitsubishi Lancer Evo VII
|
H/10 |
36:09.8
|
+2:58.3 +21.6 |
87.9
3.36
|
13.
14.
|
Michal Žiak - Martin Krbyla
#10 Skoda Fabia R5
|
H/10 |
36:18.1
10.0
|
+3:06.6 +8.3 |
87.6
3.52
|
14.
16.
|
Branislav Mičko - Mário Gallovič
#82 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H/6 |
37:15.8
10.0
|
+4:04.3 +57.7 |
85.3
4.61
|
15.
|
Kurtos Róbert - Fridrik Gergő
#6 Skoda Fabia R5
|
H/10 |
37:17.8
|
+4:06.3 +2.0 |
85.3
4.65
|
16.
18.
|
Lukács Zoltán - Pataki Szúnyog László
#89 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H/6 |
37:39.1
15.0
|
+4:27.6 +21.3 |
84.5
5.05
|
17.
19.
|
Galgóczi Norbert - Kollár Mihály
#84 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
H/6 |
37:39.7
15.0
|
+4:28.2 +0.6 |
84.4
5.06
|
18.
30.
|
Tergulicza János - Agócs István
#11 Citroën C3 R5
|
H/10 |
38:07.6
1:50.0
|
+4:56.1 +27.9 |
83.4
5.59
|
19.
23.
|
Szőcs Attila - Deák Róbert
#132 Peugeot 208 R2
|
H/3 |
38:09.5
35.0
|
+4:58.0 +1.9 |
83.3
5.62
|
20.
22.
|
Tim Gábor - Gyarmati Dávid
#47 Nissan Sunny GTi
|
H/8 |
38:20.3
|
+5:08.8 +10.8 |
82.9
5.83
|
21.
17.
|
Béreš Jozef - Bačinsly Vojtech
#146 Ford Sierra Cosworth
|
H/12 |
38:23.8
|
+5:12.3 +3.5 |
82.8
5.89
|
22.
25.
|
Wieszt Janko - Tóth Zsolt
#72 Peugeot 208
|
H/7 |
38:28.0
|
+5:16.5 +4.2 |
82.7
5.97
|
23.
26.
|
Gazdik László - Haász Eszter
#85 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
H/6 |
38:29.5
|
+5:18.0 +1.5 |
82.6
6.00
|
24.
20.
|
Tőzsér Áron - Mátrai Eszter
#71 Citroën C2 R2
|
H/7 |
38:33.2
|
+5:21.7 +3.7 |
82.5
6.07
|
25.
24.
|
Ráti Gergő - Eszenyi András
#37 Ford Escort Mk2
|
H/8 |
38:36.8
|
+5:25.3 +3.6 |
82.4
6.14
|
26.
27.
|
Szabó Arpád - Papp Arnie
#68 Citroën C2 R2 Max
|
H/7 |
38:40.1
|
+5:28.6 +3.3 |
82.2
6.20
|
27.
31.
|
Kailbach Gergely - Penge Balázs
#139 Honda Civic
|
H/3 |
38:40.8
|
+5:29.3 +0.7 |
82.2
6.21
|
28.
|
Pavol Spišák - Štefan Spišák
#104 Lada VFTS
|
H/4 |
38:44.9
|
+5:33.4 +4.1 |
82.1
6.29
|
29.
35.
|
Szilas Péter - Szilas Dorka
#22 Ford Fiesta Proto
|
H/10 |
38:46.1
|
+5:34.6 +1.2 |
82.0
6.31
|
30.
29.
|
Tóth József Yondi - Tóth Timea
#61 Lada 2107
|
H/8 |
38:53.2
|
+5:41.7 +7.1 |
81.8
6.45
|
31.
37.
|
Staudinger Zoltán - Lovász Rita
#39 BMW F2000
|
H/8 |
38:55.0
|
+5:43.5 +1.8 |
81.7
6.48
|
32.
|
Nagy Mátyás - Nagy Tamás
#52 Lada 2101
|
H/8 |
38:56.1
|
+5:44.6 +1.1 |
81.7
6.50
|
33.
|
Alois Scheidhammer - August Regner
#34 Nissan 350 Z
|
H/9 |
38:59.5
|
+5:48.0 +3.4 |
81.6
6.57
|
34.
43.
|
Kaltenecker Ádám - Fodor Ádám
#66 Peugeot 208 R2
|
H/7 |
39:01.8
|
+5:50.3 +2.3 |
81.5
6.61
|
35.
36.
|
Szalai Szabolcs - Lukács Nóra
#97 BMW M3
|
H/5 |
39:03.0
|
+5:51.5 +1.2 |
81.4
6.63
|
36.
38.
|
Thomas Kuselbauer - Richard Polleres
#79 Mitsubishi Lancer Evo VII
|
H/6 |
39:05.1
1:00.0
|
+5:53.6 +2.1 |
81.4
6.67
|
37.
41.
|
Kocsomba Károly - Bárdos Péter
#38 BMW E36
|
H/8 |
39:07.1
15.0
|
+5:55.6 +2.0 |
81.3
6.71
|
38.
40.
|
Fancsik Gergely - Dzsupin László
#55 Lada 2101
|
H/8 |
39:07.8
|
+5:56.3 +0.7 |
81.3
6.72
|
39.
|
Bodogán Ferenc - Fábián Csaba
#58 Lada 2105
|
H/7 |
39:14.8
|
+6:03.3 +7.0 |
81.0
6.85
|
40.
42.
|
Szetei Norbert - John Katalin
#70 Citroën C2 R2 Max
|
H/7 |
39:16.7
|
+6:05.2 +1.9 |
81.0
6.89
|
41.
44.
|
Rácz Gábor - Varga Tibor
#119 Lada VFTS
|
H/3 |
39:29.8
|
+6:18.3 +13.1 |
80.5
7.14
|
42.
45.
|
Héja Dániel - Kóródi Tamás
#56 Lada 2101
|
H/8 |
39:33.1
|
+6:21.6 +3.3 |
80.4
7.20
|
43.
48.
|
Gaál Ferenc - Gyenge Szandra
#117 Lada 2101
|
H/3 |
39:36.5
|
+6:25.0 +3.4 |
80.3
7.26
|
44.
34.
|
Viszló Csaba - Bán Viktor
#134 Peugeot 208 R2
|
H/3 |
39:36.6
|
+6:25.1 +0.1 |
80.3
7.27
|
45.
46.
|
Lángi Attila - Temesvári László
#24 Mitsubishi Lancer Evo X
|
H/10 |
39:45.9
|
+6:34.4 +9.3 |
80.0
7.44
|
46.
49.
|
Jerzy Smagała - Magdolna Drozdz
#77 Honda Civic
|
H/7 |
39:47.4
|
+6:35.9 +1.5 |
79.9
7.47
|
47.
51.
|
Marozsán Gergő - Szalontai Attila
#135 Citroën C2 R2
|
H/3 |
39:55.9
|
+6:44.4 +8.5 |
79.6
7.63
|
48.
50.
|
Otto Toth - Erdélyi László
#60 Lada VFTS
|
H/7 |
39:58.1
|
+6:46.6 +2.2 |
79.6
7.67
|
49.
52.
|
Simon György - Simon Tímea
#129 Lada 2105
|
H/3 |
40:02.6
50.0
|
+6:51.1 +4.5 |
79.4
7.76
|
50.
58.
|
Marcel Šandrej - Andrej Kacvinský
#90 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
H/6 |
40:13.7
|
+7:02.2 +11.1 |
79.0
7.97
|
51.
54.
|
Rafał Szumiec - Konrad Giergiel
#41 Peugeot 306
|
H/8 |
40:19.9
|
+7:08.4 +6.2 |
78.8
8.08
|
52.
53.
|
Magyari Beck Szabolcs - Velezdi Eszter
#46 Renault Clio
|
H/8 |
40:24.8
|
+7:13.3 +4.9 |
78.7
8.18
|
53.
59.
|
Dredán György - Bodony Petra
#65 Lada 2107
|
H/7 |
40:30.0
|
+7:18.5 +5.2 |
78.5
8.27
|
54.
64.
|
Baksai László - Hajdú Niki
#57 Lada 2107
|
H/7 |
40:30.2
|
+7:18.7 +0.2 |
78.5
8.28
|
55.
21.
|
Roman Popovič - Peter Baran
#80 Ford Fiesta Proto
|
H/6 |
40:33.5
|
+7:22.0 +3.3 |
78.4
8.34
|
56.
|
Pénzes Csaba - Lencsés Zsolt
#106 Lada VFTS
|
H/4 |
40:34.8
|
+7:23.3 +1.3 |
78.4
8.36
|
57.
65.
|
Takács Gábor - Takács István
#133 Peugeot 208 R2
|
H/3 |
40:39.4
20.0
|
+7:27.9 +4.6 |
78.2
8.45
|
58.
60.
|
Szymon Sienko - Marta Sienko
#99 BMW E36
|
H/5 |
40:46.8
|
+7:35.3 +7.4 |
78.0
8.59
|
59.
7.
|
Marozsi Zsolt - Ádám Zsolt
#7 Hyundai i20 R5
|
H/10 |
40:48.5
|
+7:37.0 +1.7 |
77.9
8.62
|
60.
55.
|
László Zoltán - Balázs Zsolt Zsolt
#21 Ford Fiesta
|
H/10 |
40:54.0
3:00.0
|
+7:42.5 +5.5 |
77.8
8.73
|
61.
|
Szücs Péter - Czobor Zsolt
#154 Lada VFTS
|
H/11 |
40:59.0
|
+7:47.5 +5.0 |
77.6
8.82
|
62.
72.
|
Szöllősi Roland - Kuti János
#31 BMW M3
|
H/9 |
41:02.3
|
+7:50.8 +3.3 |
77.5
8.88
|
63.
70.
|
László István - Holló Barnabás
#25 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H/10 |
41:23.0
|
+8:11.5 +20.7 |
76.8
9.27
|
64.
67.
|
Szlovák Ferenc - Gódor Vasgyúró Joci
#36 Seat Ibiza
|
H/9 |
41:24.0
|
+8:12.5 +1.0 |
76.8
9.29
|
65.
69.
|
Jacsó János - Buza Zsuzs
#44 Renault Clio Sport
|
H/8 |
41:31.2
15.0
|
+8:19.7 +7.2 |
76.6
9.43
|
66.
73.
|
Erdélyi György - Linszter Erika
#64 Lada 2107
|
H/7 |
41:34.6
50.0
|
+8:23.1 +3.4 |
76.5
9.49
|
67.
71.
|
Mácsai Martin - Fazekas Péter
#95 BMW E36 325i
|
H/5 |
41:49.2
|
+8:37.7 +14.6 |
76.0
9.77
|
68.
75.
|
Oláh Zoltán - Kathy Róbert
#50 Seat Ibiza Cupra
|
H/8 |
41:58.1
|
+8:46.6 +8.9 |
75.8
9.94
|
69.
57.
|
Marek Špavelko - Emil Horniaček
#17 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H/10 |
42:00.5
4:00.0
|
+8:49.0 +2.4 |
75.7
9.98
|
70.
77.
|
Tamás Gyula - Sztrakon Bence
#128 Lada 2107
|
H/3 |
42:18.9
|
+9:07.4 +18.4 |
75.2
10.33
|
71.
66.
|
Kiscsatári Imre - Csicsák Tamás
#53 Lada VFTS
|
H/8 |
42:43.1
|
+9:31.6 +24.2 |
74.4
10.78
|
72.
82.
|
Hock Pál - Hock András
#148 Audi Quattro
|
H/12 |
42:46.0
|
+9:34.5 +2.9 |
74.4
10.84
|
73.
81.
|
Kovács Róbert - Mihalik Dániel
#94 BMW 325
|
H/5 |
42:46.2
|
+9:34.7 +0.2 |
74.4
10.84
|
74.
83.
|
Galuska Szabolcs - Molnár Tamás
#54 Lada VFTS
|
H/8 |
42:49.9
|
+9:38.4 +3.7 |
74.2
10.91
|
75.
87.
|
Zsiros Imre - Mészáros Sándor
#62 Lada VFTS
|
H/7 |
43:00.6
10.0
|
+9:49.1 +10.7 |
73.9
11.12
|
76.
85.
|
Grzegorz Kozera - Piotr Depa
#121 Fiat 125p
|
H/3 |
43:06.6
|
+9:55.1 +6.0 |
73.8
11.23
|
77.
86.
|
Gutai Marcell - Skroby
#42 Opel Astra G OPC
|
H/8 |
43:17.6
|
+10:06.1 +11.0 |
73.5
11.44
|
78.
84.
|
Tóth Tibor - Bató Gábor
#161 VW Golf I GTI
|
H/11 |
43:20.5
|
+10:09.0 +2.9 |
73.4
11.49
|
79.
76.
|
Jóna Gábor - Juhász Ákos
#116 VW Golf II 1.8 GTi
|
H/4 |
43:38.9
20.0
|
+10:27.4 +18.4 |
72.9
11.84
|
80.
88.
|
Gondos Péter - Rakovszki Péter
#32 BMW E36
|
H/9 |
43:59.5
15.0
|
+10:48.0 +20.6 |
72.3
12.23
|
81.
80.
|
Szendrei Péter - Szendrei Endre
#131 Lada VFTS
|
H/3 |
44:05.4
4:20.0
|
+10:53.9 +5.9 |
72.1
12.34
|
82.
89.
|
Milan Blahout - Strēda Hynek
#159 Skoda 130 L/A
|
H/11 |
44:06.9
|
+10:55.4 +1.5 |
72.1
12.37
|
83.
79.
|
Kovács Emil - Balatoni Ádám
#27 Subaru Impreza
|
H/10 |
44:26.6
|
+11:15.1 +19.7 |
71.6
12.74
|
84.
92.
|
Nagy János - Lakatos Miklós
#33 BMW E36
|
H/9 |
45:07.7
40.0
|
+11:56.2 +41.1 |
70.5
13.51
|
85.
91.
|
Paholik Gábor - Hoferka Péter
#144 Suzuki Swift
|
H/2 |
45:08.3
|
+11:56.8 +0.6 |
70.5
13.52
|
86.
90.
|
Martin Gruber - Mario Wenko
#125 Lada 2107
|
H/3 |
45:18.7
15.0
|
+12:07.2 +10.4 |
70.2
13.72
|
87.
94.
|
Madari Imre - Gyöngyösi Marcell
#136 Opel Adam
|
H/3 |
45:25.1
|
+12:13.6 +6.4 |
70.0
13.84
|
88.
99.
|
Pavol Knapek - Igor Horáček
#35 Nissan 350 Z
|
H/9 |
46:28.9
3:15.0
|
+13:17.4 +1:03.8 |
68.4
15.05
|
89.
95.
|
Szepesi Marcell - Toth Gergely
#29 BMW E30
|
H/9 |
46:33.3
1:00.0
|
+13:21.8 +4.4 |
68.3
15.13
|
90.
96.
|
Nagy Gergely - Nagy Róbert
#126 Lada 2107
|
H/3 |
46:49.7
|
+13:38.2 +16.4 |
67.9
15.44
|
91.
102.
|
Apkó Dániel - Budai László
#107 Lada 2107
|
H/4 |
47:32.5
5:00.0
|
+14:21.0 +42.8 |
66.9
16.25
|
92.
100.
|
Dornai Tibor - Péter Gábor
#150 Lada 2101
|
H/11 |
47:45.1
|
+14:33.6 +12.6 |
66.6
16.48
|
93.
105.
|
Fenyvesi Gábor - Vass László
#59 Lada 21011
|
H/7 |
48:22.9
|
+15:11.4 +37.8 |
65.7
17.20
|
94.
101.
|
Szepessy Tamas - Egerszegi David
#98 BMW E46
|
H/5 |
48:31.5
15.0
|
+15:20.0 +8.6 |
65.5
17.36
|
95.
104.
|
Turcsik Tamás - Kovács Gergely
#120 Lada 2107
|
H/3 |
49:34.6
2:00.0
|
+16:23.1 +1:03.1 |
64.1
18.55
|
96.
103.
|
Kiss Péter - Mester Ferenc
#145 Trabant 601
|
H/1 |
49:59.6
|
+16:48.1 +25.0 |
63.6
19.02
|
97.
106.
|
Kovács Puki Zsolt - Kormány Norbert Lezúziusz
#162 Trabant P600 RS
|
H/11 |
53:16.5
|
+20:05.0 +3:16.9 |
59.7
22.74
|
98.
107.
|
Gyenes Attila - Tóth Viktor
#92 BMW 320i
|
H/5 |
57:44.4
11:00.0
|
+24:32.9 +4:27.9 |
55.1
27.79
|
99.
109.
|
Radics Gábor - Kőszeghy Dániel
#91 Volkswagen Golf Mk5
|
H/6 |
1:03:00.2
15:00.0
|
+29:48.7 +5:15.8 |
50.5
33.75
|
100.
108.
|
Szabó Bálint - Hollósi János
#130 Lada 2101
|
H/3 |
1:03:07.3
15:00.0
|
+29:55.8 +7.1 |
50.4
33.88
|
101.
110.
|
Waldemar Janecki - Piotr Krzystanek
#100 BMW 316
|
H/5 |
1:05:19.0
15:00.0
|
+32:07.5 +2:11.7 |
48.7
36.37
|
102.
111.
|
Arany István - Belán Attila
#151 Lada 2107
|
H/11 |
1:07:19.6
15:00.0
|
+34:08.1 +2:00.6 |
47.2
38.64
|
103.
98.
|
Hervai Róbert - Pető Dániel
#93 BMW E36 M3
|
H/5 |
1:07:43.5
22:00.0
|
+34:32.0 +23.9 |
47.0
39.09
|
104.
112.
|
Piotr Gadomski - Karol Hejny
#163 Fiat 124 Spider
|
H/11 |
1:07:59.6
15:00.0
|
+34:48.1 +16.1 |
46.8
39.40
|
RallyeRádió - FM92.4 - Információ (59)
Gy6 15:02 | #162 Kovács Puki Zsolt - Kormány Norbert Lezúziusz : Boldog Új Évet! :) |
Gy6 14:58 | #151 Arany István - Belán Attila : Sikerült célba érni, ez volt a terv. |
Gy6 14:56 | #161 Tóth Tibor - Bató Gábor : Minden rendben, Boldog Új Évet Mindenkinek! :) |
Gy6 14:56 | #154 Szücs Péter - Czobor Zsolt : Zseniális volt. Nagyn élveztük. |
Gy6 14:54 | #148 Hock Pál - Hock András : Megfogadtam, hogy nem huzogatom a kéziféket, erre mit csináltam?! :) |
Gy6 14:50 | #146 Béreš Jozef - Bačinsly Vojtech : Három kilométerrel a cél előtt kifogyott a benzin, alapjáraton jövünk. |
Gy6 14:48 | #145 Kiss Péter - Mester Ferenc : Szép volt, nagyon jó volt, köszönjük, hogy itt lehettünk, hatalmas élmény volt. |
Gy6 14:47 | #144 Paholik Gábor - Hoferka Péter : A fék elment. Nagyon jól éreztük magunkat. |
Gy6 14:45 | #130 Szabó Bálint - Hollósi János : Nagyon jó minden, de elfáradtam. |
Gy6 14:45 | #136 Madari Imre - Gyöngyösi Marcell : Jól éreztük magunkat nagyon. |
Gy6 14:45 | #120 Turcsik Tamás - Kovács Gergely : Célba értünk, megint egy jó versenyt tudhatunk magunk mögött. :) |
Gy6 14:44 | #126 Nagy Gergely - Nagy Róbert : Jövőre ugyanitt! :) |
Gy6 14:42 | #125 Martin Gruber - Mario Wenko : Szuper. |
Gy6 14:39 | #128 Tamás Gyula - Sztrakon Bence : Kicsit kalandos volt, ahogy szokott lenni általában. Nagyon jó volt ez a verseny. |
Gy6 14:37 | #133 Takács Gábor - Takács István : Nagyon jól sikerült, minden úgy alakult, ahogy terveztük. |
Gy6 14:37 | #135 Marozsán Gergő - Szalontai Attila : Nagyon jó verseny volt, köszönjük a lehetőséget! :) |
Gy6 14:34 | #132 Szőcs Attila - Deák Róbert : A verseny elején nem gondoltuk volna ezt az eredményt. Sokkal szerényebbre gondoltuk. Az autó is jól dolgozott. |
Gy6 14:34 | #119 Rácz Gábor - Varga Tibor : Életem gyorsaságija volt. Jó volt a ritmusa, élveztük, tetszett, adta. :) |
Gy6 14:33 | #117 Gaál Ferenc - Gyenge Szandra : Szeretnék menni még, most már jó volt. :) |
Gy6 14:33 | #129 Simon György - Simon Tímea : Az egész nap nagyon szuper, egy évet így kell lezárni. :) |
Gy6 14:29 | #139 Kailbach Gergely - Penge Balázs : Minden rendben van. Boldog Új Évet kívánok Mindenkinek. |
Gy6 14:28 | #106 Pénzes Csaba - Lencsés Zsolt : Jó volt, csak elfogyott a gumi a végére, túlmelegedett. |
Gy6 14:28 | #92 Gyenes Attila - Tóth Viktor : Jó lett volna, ha nem kapunk defektet. |
Gy6 14:27 | #104 Pavol Spišák - Štefan Spišák : Nagyon jól sikerült, de 3 autót is utolértem, legalább 40 mp bent maradt. |
Gy6 14:24 | #98 Szepessy Tamas - Egerszegi David : Volt egy kis fékproblémánk, ami magától helyre jött. |
Gy6 14:23 | #94 Kovács Róbert - Mihalik Dániel : Mentünk egy jót. |
Gy6 14:20 | #97 Szalai Szabolcs - Lukács Nóra : A várakozás betett, de összekaptuk magunkat. |
Gy6 14:11 | #89 Lukács Zoltán - Pataki Szúnyog László : Minden rendben volt, utolértük a Fordot, de nagyon rendes volt, elengedett. |
Gy6 14:07 | #59 Fenyvesi Gábor - Vass László : Azt éreztem ezen a gyorson, hogy 100%-osan lejöttünk, de rángat az autó. |
Gy6 14:06 | #66 Kaltenecker Ádám - Fodor Ádám : Célba vagyunk és ezúton kérünk elnézést a csapattól, hogy összetörtük az autót. |
Gy6 14:05 | #65 Dredán György - Bodony Petra : Az önindító megállt az ezelőtti gyors előtt. |
Gy6 14:04 | #64 Erdélyi György - Linszter Erika : Jól éreztük magunkat. |
Gy6 14:03 | #60 Otto Toth - Erdélyi László : Picit lehet, hogy túlmelegedtünk. |
Gy6 14:02 | #58 Bodogán Ferenc - Fábián Csaba : Fantasztikus volt. Teljesen elfogyott az összes gumink. |
Gy6 14:00 | #68 Szabó Arpád - Papp Arnie : Minden szuper. |
Gy6 13:51 | #38 Kocsomba Károly - Bárdos Péter : Nagyon elfáradok, de élvezem, nagyon jó. |
Gy6 13:49 | #46 Magyari Beck Szabolcs - Velezdi Eszter : Fantasztikus volt ez a hétvége. |
Gy6 13:48 | #39 Staudinger Zoltán - Lovász Rita : Azt gondoljuk rendben vagyunk, úgyhogy minden oké. |
Gy6 13:48 | #56 Héja Dániel - Kóródi Tamás : Minden oké, jól éreztük magunkat. |
Gy6 13:43 | #52 Nagy Mátyás - Nagy Tamás : Elrakjuk a Zsigulit, aztán majd jövőre megint elővesszük. |
Gy6 13:42 | #37 Ráti Gergő - Eszenyi András : Nagyon élveztük, kicsit összeszedettebben tudtam autózni, jó volt, elfáradtam. |
Gy6 13:41 | #29 Szepesi Marcell - Toth Gergely : Minden oké volt, nagyon jól éreztük magunkat, mindenhol keresztbe mentünk, ahol tudtunk. |
Gy6 13:39 | #47 Tim Gábor - Gyarmati Dávid : A difink kezdi megadni magát, itt vagyunk, célban vagyunk. Remélem, hogy a 15 mp előnyünk elég volt. |
Gy6 13:39 | #31 Szöllősi Roland - Kuti János : Jól éreztük magunkat, köszönjük, hogy itt lehettünk. |
Gy6 13:37 | #32 Gondos Péter - Rakovszki Péter : Minden jó volt. |
Gy6 13:36 | #59 Fenyvesi Gábor - Vass László : Jó kis gyorsasági volt ez. Nekem tetszett belülről, remélem, hogy a nézőknek is jól esett. |
Gy6 13:32 | #34 Alois Scheidhammer - August Regner : Minden rendben. |
Gy6 13:26 | #6 Kurtos Róbert - Fridrik Gergő : Megforogtunk. Utolért minket a szlovák srác, muszáj voltam elengedni. |
Gy6 13:25 | #7 Marozsi Zsolt - Ádám Zsolt : Megállt a kocsi a gyorsaságin. Üzemanyag probléma. |
Gy6 13:25 | #10 Michal Žiak - Martin Krbyla : Szuper verseny. |
Gy6 13:23 | #15 Molnár István - Fekete Zsolt : Frankó volt minden. |
Gy6 13:22 | #12 Bacsa Tamás - Hanyik Gergely : Jó volt minden, elfogyott hátul a gumi, nagyon sokat csúszkáltunk. |
Gy6 13:21 | #14 Gyarmati Ariel - Kocsis György : Nem volt tapadásunk, legalább csúszkáltunk, jól éreztük magunkat. |
Gy6 13:20 | #5 Lencse Zoltán - Dr. Kovács Annamária : Jól éreztük magunkat, jövőre találkozunk. |
Gy6 13:19 | #8 Puskádi János - Gódor Barnabás : Ez Mindenkinek egy jó kis ünnep volt. :) |
Gy6 13:18 | #19 Velenczei Ádám - Vánsza Zsolt : Azt hittem jobb lesz. |
Gy6 13:18 | #9 Vincze Ferenc - Szőke Tamás : Tesztelni jöttünk, ez a legfontosabb. |
Gy6 13:17 | #4 Csomós Miklós - Nagy Attila : Szenzációs, hogy itt lehetünk. Hatalmas élmény, nagyon jó. |
Gy6 13:13 | #2 Semerád Petr - Hovorka Jíří : Boldog vagyok az eredménnyel. |
Büntetések (5)
Gyors |
versenyző - navigátor
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy6 | Nagy János - Lakatos Miklós #33 BMW E36 | H/9 | 40.0 TC9 késés / late arrival (4 min) |
Gy6 | Marek Špavelko - Emil Horniaček #17 Mitsubishi Lancer Evo IX | H/10 | 2:00.0 TC12 Early arrival / Korai érkezés TC12 |
Gy6 | Szendrei Péter - Szendrei Endre #131 Lada VFTS | H/3 | 2:00.0 TC12 Early arrival / Korai érkezés TC12 |
Gy6 | Hervai Róbert - Pető Dániel #93 BMW E36 M3 | H/5 | 20:00.0 TC12 Early arrival / Korai érkezés TC12 |
Gy6 | László Zoltán - Balázs Zsolt Zsolt #21 Ford Fiesta | H/10 | 1:00.0 TC12 korai érkezés / early arrival (1 min) |