|
Balázs Öcsi - Prókai Anna
#71 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-8
|
4:35.7
|
|
118.8
|
|
Matics Mihály - Zejda Viktória
#11 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L-11
|
4:36.5
|
+0.8 +0.8 |
118.5
0.09
|
|
Kazár Miklós - Dallos Ferenc
#3 Ford Fiesta R5
|
L-11
|
4:37.1
|
+1.4 +0.6 |
118.2
0.15
|
|
Bútor Róbert - Tagai Róbert
#5 Mitsubishi Lancer Evo X
|
L-11
|
4:37.5
|
+1.8 +0.4 |
118.1
0.20
|
|
Maricsek Miklós - Notheisz Ivett
#17 Mitsubishi Lancer Evo IX R4
|
L-11
|
4:38.2
|
+2.5 +0.7 |
117.8
0.27
|
|
Kovács Antal - Istovics Gergely
#7 Ford Fiesta R5
|
L-11
|
4:38.3
|
+2.6 +0.1 |
117.7
0.29
|
|
Ranga Péter - Szőke Tamás
#6 Skoda Fabia R5
|
L-11
|
4:38.7
|
+3.0 +0.4 |
117.5
0.33
|
|
Lencse Zoltán - Szedő Csaba
#8 Skoda Fabia R5
|
L-11
|
4:38.8
|
+3.1 +0.1 |
117.5
0.34
|
|
Bodolai László - Czokó Attila
#14 Ford Fiesta R5
|
L-11
|
4:39.3
|
+3.6 +0.5 |
117.3
0.40
|
|
Osváth Péter - Farnadi Ágnes
#12 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L-11
|
4:41.3
|
+5.6 +2.0 |
116.5
0.62
|
|
Márta János - Hényel Ágoston
-
#70 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-8
|
4:43.7
|
+8.0 +2.4 |
115.5
0.88
|
|
Botka Dávid - Szeles Péter
#2 Citroen DS3 R5
|
L-11
|
4:43.8
|
+8.1 +0.1 |
115.4
0.89
|
|
Lovász Pál - Kürti Tamás
#16 Ford Fiesta R5
|
L-11
|
4:43.9
|
+8.2 +0.1 |
115.4
0.90
|
|
Ollé Sándor - Tóth Zsolt
#9 Ford Fiesta S2000 Evo
|
L-11
|
4:44.7
10.0
|
+9.0 +0.8 |
115.1
0.99
|
|
Fogasy Gergely - Virágh Attila
#15 Peugeot 208 T16 R5
|
L-11
|
4:45.8
|
+10.1 +1.1 |
114.6
1.11
|
|
Gyarmati Ariel - Kocsis György
#18 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
L-11
|
4:46.4
|
+10.7 +0.6 |
114.4
1.18
|
|
Szabó Gergely - Benkő András
#35 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L-11
|
4:47.8
|
+12.1 +1.4 |
113.8
1.33
|
|
ifj.Érdi Tibor - Papp György
#10 Skoda Fabia R5
|
L-11
|
4:48.6
10.0
|
+12.9 +0.8 |
113.5
1.42
|
|
Fischer Dániel - Buna Zoltán
#25 Subaru Impreza
|
L-11
|
4:51.5
|
+15.8 +2.9 |
112.4
1.74
|
|
Órai Balázs - Vrezgó Balázs
#22 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L-11
|
4:54.2
|
+18.5 +2.7 |
111.4
2.03
|
|
Boroznaki Tibor - Kiss András
#27 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
L-11
|
4:54.8
|
+19.1 +0.6 |
111.1
2.10
|
|
Ferencz Krisztián - Ferencz Ramón
#75 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-8
|
4:57.0
|
+21.3 +2.2 |
110.3
2.34
|
|
Alberti Szabolcs - Földi Nikolett
#39 Honda Civic R3
|
L-10
|
4:57.1
|
+21.4 +0.1 |
110.3
2.35
|
|
Domonkos László - Horváth István
#20 Mitsubishi Lancer Evo VIII
|
L-11
|
4:57.2
|
+21.5 +0.1 |
110.2
2.36
|
|
Tóth Tibor - Szabó József
#79 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
H-8
|
4:58.0
10.0
|
+22.3 +0.8 |
109.9
2.45
|
|
Fehérvári Csaba - Bencsik Dániel
#24 Subaru Impreza N12
|
L-11
|
4:59.3
|
+23.6 +1.3 |
109.5
2.59
|
|
Kurtos Róbert - László István
#23 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L-11
|
4:59.3
|
+23.6 |
109.5
2.59
|
|
Kocsomba Károly - Bárdos Péter
#28 Mitsubishi Lancer Evo VII
|
L-11
|
4:59.7
|
+24.0 +0.4 |
109.3
2.64
|
|
Huberth István - Mészáros Sándor
#26 Mitsubishi Lancer Evo X
|
L-11
|
5:00.8
|
+25.1 +1.1 |
108.9
2.76
|
|
Marozsi Zsolt - Mihalik Péter
#21 Ford Fiesta
|
L-11
|
5:02.9
|
+27.2 +2.1 |
108.2
2.99
|
|
Baumgertner Balázs - Baumgertner Péter
#29 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L-11
|
5:04.0
|
+28.3 +1.1 |
107.8
3.11
|
|
Várkonyi Szabolcs - Makai Gergely
#31 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
L-11
|
5:04.1
|
+28.4 +0.1 |
107.7
3.12
|
|
Turán Frigyes - Zsiros Gábor
#1 Ford Fiesta R5
|
L-11
|
5:09.9
|
+34.2 +5.8 |
105.7
3.76
|
|
Bakonyi Csaba - Bereczki Szilvia
#74 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
H-8
|
5:10.5
|
+34.8 +0.6 |
105.5
3.82
|
|
Csucsu - Fogarasy Mariann
#41 Citroen C2R2
|
L-9
|
5:11.3
|
+35.6 +0.8 |
105.2
3.91
|
|
Halmos Gábor - Kiss Péter
#32 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
L-11
|
5:13.6
|
+37.9 +2.3 |
104.5
4.16
|
|
Zagyva Lajos - Desics Péter
#40 Peugeot 106 xsi
|
L-9
|
5:16.4
|
+40.7 +2.8 |
103.5
4.47
|
|
ifj.Fekete László - Fekete László
#42 Citroen C2R2
|
L-9
|
5:17.1
|
+41.4 +0.7 |
103.3
4.55
|
|
Tergulicza János - Erdélyi Dávid
#34 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
L-11
|
5:21.0
|
+45.3 +3.9 |
102.1
4.98
|
|
Jánosa Ákos - Brunekker Árpád
#76 Subaru Impreza WRX Sti
|
H-8
|
5:22.5
|
+46.8 +1.5 |
101.6
5.14
|
|
dr.Varga Attila - Savanyu Roland
#37 Citroen DS3 R3
|
L-10
|
5:23.2
20.0
|
+47.5 +0.7 |
101.4
5.22
|
|
Mesterházi Márk - Vass Gergely
#65 Ford Ranger
|
TR
|
5:23.4
|
+47.7 +0.2 |
101.3
5.24
|
|
Páhi Csaba - Rezgő Erik
#38 Toyota Corolla Gt
|
L-10
|
5:23.5
|
+47.8 +0.1 |
101.3
5.25
|
|
Pap Viktor - Madár Nóra
#52 Peugeot 208
|
L-9
|
5:24.1
|
+48.4 +0.6 |
101.1
5.32
|
|
Czél Balázs - Czél Péter
#33 Subaru Impreza
|
L-11
|
5:24.2
|
+48.5 +0.1 |
101.0
5.33
|
|
Molinaro. Tamara - Mayerhofer. Ursula
#50 Opel Adam R2
|
L-9
|
5:24.5
|
+48.8 +0.3 |
101.0
5.36
|
|
Fazekas Károly - Horn Albert
#60 BMW X6RR
|
TR
|
5:24.6
|
+48.9 +0.1 |
100.9
5.37
|
|
Balla Tamás - Csáthy Miklós
#46 BMW E36 M3
|
L-10
|
5:25.1
|
+49.4 +0.5 |
100.8
5.43
|
|
Hulmann Gábor - Koltai Tibor
#87 Lada VFTS
|
H-6
|
5:25.8
|
+50.1 +0.7 |
100.6
5.51
|
|
Régi Péter - Csató Attila
#63 Nissan Qashqai
|
TR
|
5:26.8
|
+51.1 +1.0 |
100.2
5.62
|
|
Szabó György - Tolnai Regina
#73 Subaru Impreza
|
H-8
|
5:28.7
|
+53.0 +1.9 |
99.7
5.82
|
|
Szécsi Papp Ferenc - Kerekes Dániel
#105 Honda Civic
|
N-3
|
5:28.8
|
+53.1 +0.1 |
99.6
5.84
|
|
Molnár Zsolt - Kemény Zsolt
#82 Opel Astra
|
H-7
|
5:29.3
|
+53.6 +0.5 |
99.5
5.89
|
|
Sajtós Dénes - Paizs Róbert
#110 Honda Civic
|
H-7
|
5:32.1
|
+56.4 +2.8 |
98.6
6.20
|
|
Veréb Zoltán - Trescsik Ákos
#44 Lada VFTS
|
L-9
|
5:33.3
|
+57.6 +1.2 |
98.3
6.33
|
|
Tamás András - Tamás Petra
#81 Renault Clio Williams
|
H-7
|
5:37.6
|
+1:01.9 +4.3 |
97.0
6.80
|
|
Novák Balázs - Molnár István
#45 BMW E30 325i
|
L-10
|
5:38.6
|
+1:02.9 +1.0 |
96.8
6.91
|
|
Büttösi Zsolt - Radványi József
#30 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
L-11
|
5:38.9
|
+1:03.2 +0.3 |
96.7
6.95
|
|
Mátyás Zsolt - Nagy Péter
#114 Suzuki Swift Gti
|
N-2
|
5:40.5
|
+1:04.8 +1.6 |
96.2
7.12
|
|
Jobbágy Ákos - Krajnyák Péter
#64 Toyota RAV 4
|
TR
|
5:40.5
|
+1:04.8 |
96.2
7.12
|
|
Faragó Richard - Tajmel Tibor
#85 Lada VFTS
|
H-6
|
5:46.4
|
+1:10.7 +5.9 |
94.6
7.77
|
|
Dudás István Márton - Szabó Norbert
#95 Lada 21011
|
H-6
|
5:47.2
|
+1:11.5 +0.8 |
94.4
7.86
|
|
Morvai Krisztián - Bánki Péter
#78 BMW 325ix
|
H-8
|
5:47.7
|
+1:12.0 +0.5 |
94.2
7.91
|
|
Parkánszki Balázs - Kulcsár Dániel
#93 Lada 2105
|
H-6
|
5:48.1
|
+1:12.4 +0.4 |
94.1
7.96
|
|
Somogyi Zoltán - Vajna József
#115 BMW E30
|
H-7
|
5:50.4
|
+1:14.7 +2.3 |
93.5
8.21
|
|
Vass Károly - Szabó Lajos
#101 Lada 21013
|
H-6
|
5:50.5
|
+1:14.8 +0.1 |
93.5
8.22
|
|
Kreicsi Bálint - Ivony Csaba
#89 Lada 2105
|
H-7
|
5:50.9
|
+1:15.2 +0.4 |
93.4
8.26
|
|
Serbán Sándor - Soós István
#83 BMW M3
|
H-7
|
5:51.2
|
+1:15.5 +0.3 |
93.3
8.30
|
|
Polesznig. Willi - Stark. Peter
#47 Porsche 911 SC
|
L-10
|
5:51.7
|
+1:16.0 +0.5 |
93.1
8.35
|
|
Kókai Gábor - Kiss Imre Tibor
#86 Lada VFTS
|
H-7
|
5:52.0
|
+1:16.3 +0.3 |
93.1
8.38
|
|
Pathy László - Biró Imre
#80 VW Golf III. VR6
|
H-7
|
5:54.6
|
+1:18.9 +2.6 |
92.4
8.67
|
|
Bereczki Norbert - Géczy Tamás
#43 BMW 318
|
L-10
|
5:57.9
|
+1:22.2 +3.3 |
91.5
9.03
|
|
Schirger Péter - Karagich Attila
#98 Lada VFTS
|
H-6
|
6:00.6
|
+1:24.9 +2.7 |
90.8
9.33
|
|
Danis Tibor - Váradi Zoltán
#97 Lada 2107
|
H-6
|
6:03.3
|
+1:27.6 +2.7 |
90.2
9.63
|
|
Schuck János - Zdroba Tamás
#48 Skoda Favorit
|
L-8
|
6:04.0
|
+1:28.3 +0.7 |
90.0
9.70
|
|
Tölgyesi László - Nemes Csaba
#88 Lada VFTS
|
H-6
|
6:05.2
|
+1:29.5 +1.2 |
89.7
9.84
|
|
Rumpler. Karl - Rumpler. Maria
#51 Volvo 740
|
L-10
|
6:05.2
|
+1:29.5 |
89.7
9.84
|
|
Szegedi Ferenc - Leitgéb Judit
#109 Suzuki Swift
|
N-3
|
6:05.7
|
+1:30.0 +0.5 |
89.6
9.89
|
|
Szkupi Gábor - Bossányi Richárd
#111 Suzuki Ignis
|
N-3
|
6:09.5
|
+1:33.8 +3.8 |
88.7
10.31
|
|
Dornai Tibor - Főcze Tibor
#49 Lada VFTS
|
L-10
|
6:13.4
|
+1:37.7 +3.9 |
87.7
10.74
|
|
Pintér Kristóf - Pflug Ákos
#102 Suzuki Swift Gti
|
A-5
|
6:13.9
|
+1:38.2 +0.5 |
87.6
10.79
|
|
Hofbauer Tamás - Harmos Gergő
#113 Suzuki Swift
|
N-2
|
6:14.0
|
+1:38.3 +0.1 |
87.6
10.80
|
|
Balics Ákos - Tóth Attila
#106 Suzuki Ignis
|
N-3
|
6:15.1
|
+1:39.4 +1.1 |
87.3
10.92
|
|
Csányi Botond - Wesz Viktória
#96 Peugeot 106 S16
|
H-6
|
6:15.8
|
+1:40.1 +0.7 |
87.2
11.00
|
|
Gyarmati István - Bévárdi Péter
#91 Lada 2105
|
H-6
|
6:17.7
|
+1:42.0 +1.9 |
86.7
11.21
|
|
Spitzmüller Csaba - Bazsó Attila
#4 Mitsubishi Lancer Evo X
|
L-11
|
6:21.9
1:40.0
|
+1:46.2 +4.2 |
85.8
11.67
|
|
Vánsza Zsolt - Devecseri Gábor
#100 Citroen C2R2
|
H-6
|
6:24.2
|
+1:48.5 +2.3 |
85.3
11.92
|
|
Mosoni István - Hada Tímea
#103 Suzuki Swift
|
A-5
|
6:27.3
|
+1:51.6 +3.1 |
84.6
12.26
|
|
Garzó Attila - Mócher László
#104 Skoda Favorit 136L
|
A-5
|
6:30.1
|
+1:54.4 +2.8 |
84.0
12.57
|
|
Bölcs Balázs - Kulcsár Balázs
#90 Skoda Fabia F2000
|
H-7
|
6:32.5
|
+1:56.8 +2.4 |
83.5
12.84
|
|
Dobó Attila - Dobóné Lafferton Annam.
#94 Citroen C2R2
|
H-6
|
6:32.8
|
+1:57.1 +0.3 |
83.4
12.87
|
|
Gyuriczky Zsolt - Böröczi Levente
#92 Skoda Felicia
|
H-6
|
6:46.2
|
+2:10.5 +13.4 |
80.6
14.34
|
|
Kapitány Dorottya - Arany Virág
#66 Mitsubishi Pajero
|
TR
|
6:49.6
|
+2:13.9 +3.4 |
80.0
14.71
|
|
Klemm Balázs - Gergály Tamás
#107 Suzuki Swift
|
N-3
|
6:53.1
|
+2:17.4 +3.5 |
79.3
15.10
|
|
Schmid György - Eigner Ambrus
#99 Lada 2107
|
H-6
|
7:10.5
40.0
|
+2:34.8 +17.4 |
76.1
17.01
|
|
Juhász Krisztián - Szigeti Attila
#112 Suzuki Swift Gti
|
N-2
|
13:33.1
|
+8:57.4 +6:22.6 |
40.3
59.05
|