1.
|
 Wirtmann Ferenc -  Kerekes József
#301 Ford Escort RS
|
D3
 |
45:22.3
|
|
104.3
|
2.
|
 Zsírpapa -  Mészáros Sándor
#321 Lada VFTS
|
E5
 |
47:29.7
|
+2:07.4 +2:07.4 |
99.7
1.61
|
3.
|
 Kalapács Zsolt -  Kalapács Kornél
#304 Opel Kadett C
|
D3
 |
48:18.8
|
+2:56.5 +49.1 |
98.0
2.24
|
4.
|
 Csukovics István -  "Kari"
#310 Lada 21013
|
D2
 |
48:41.1
|
+3:18.8 +22.3 |
97.2
2.52
|
5.
|
 "Balu" -  Szokol Péter
#314 Lada 21074
|
E2
 |
51:14.5
|
+5:52.2 +2:33.4 |
92.4
4.46
|
6.
|
 Orosházi Szabolcs -  Kelecsényi Csaba
#332 Suzuki Swift GTI Mk1
|
E1
 |
53:33.9
|
+8:11.6 +2:19.4 |
88.4
6.23
|
7.
|
 Komjáti Balázs -  Komjáti Ákos
#320 Lada 2105
|
E1
 |
54:26.6
|
+9:04.3 +52.7 |
87.0
6.90
|
8.
|
 Bolya Tamás -  Szomolányi Balázs
#311 Opel Corsa A GSi
|
E2
 |
55:06.6
|
+9:44.3 +40.0 |
85.9
7.41
|
9.
|
 Trexler Zoltán -  dr.Barthos Gábor
#326 Volkswagen Golf
|
E3
 |
57:16.0
|
+11:53.7 +2:09.4 |
82.7
9.05
|
10.
|
 Kanyik Antal -  Balló Pál
#324 Polonez 2000 Gr. B
|
E6
 |
57:18.0
1:20.0
|
+11:55.7 +2.0 |
82.6
9.07
|
11.
|
 Tóth István -  Bruckner Viktor
#318 Opel Corsa
|
E1
 |
58:41.9
|
+13:19.6 +1:23.9 |
80.6
10.13
|