1.
|
Karner Zoltán - Faludi Gabriella
#239 Lada VFTS
|
12
|
1:00.4
|
|
47.7
|
2.
|
ifj.Fogarasi Attila - Toloczkó Péter
#207 Honda Civic Type-R
|
8
|
1:02.0
|
+1.6 +1.6 |
46.5
2.00
|
3.
|
Györkő József - Tukacs Ákos
#216 Honda Civic
|
6
|
1:03.7
|
+3.3 +1.7 |
45.2
4.12
|
4.
|
#213 Lada 2101-3
|
12
|
1:05.3
|
+4.9 +1.6 |
44.1
6.12
|
5.
|
Kopasz Krisztián - Simon Nikolett
#229 Honda Civic Vti
|
9
|
1:06.8
|
+6.4 +1.5 |
43.1
8.00
|
6.
|
Zagyva Lajos - Desics Péter
#220 Citroën C2R2 Max
|
6
|
1:08.1
|
+7.7 +1.3 |
42.3
9.62
|
7.
|
Szauer Gergő - Rácz László
#203 Lada 2105
|
12
|
1:12.2
|
+11.8 +4.1 |
39.9
14.75
|
8.
|
Dékány Sándor - Hegede Tamás
#210 Honda Civic Type-R
|
8
|
1:13.0
|
+12.6 +0.8 |
39.5
15.75
|
9.
|
Madari Imre - Haracska Tamás
#225 Renault Clio RS
|
8
|
1:13.3
|
+12.9 +0.3 |
39.3
16.12
|
10.
|
Sajtós Dénes - Paizs Róbert
#218 Honda Civic Type-R
|
5
|
1:13.6
|
+13.2 +0.3 |
39.1
16.50
|
11.
|
Oberling Krisztián - Ferenczi László
#224 Suzuki Swift Gti
|
7
|
1:14.1
|
+13.7 +0.5 |
38.9
17.12
|
12.
|
Szemán Sándor - Horváth Levente György
#217 Honda Civic
|
9
|
1:14.5
|
+14.1 +0.4 |
38.7
17.62
|
=
|
Kolencsik Balázs - Kemény Zsolt
#209 Peugeot 106 S16
|
12
|
1:14.5
|
+14.1 |
38.7
17.62
|
14.
|
Jánosa Ákos - Brunekker Árpád
#206 Citroën C2R2 Max
|
6
|
1:15.6
|
+15.2 +1.1 |
38.1
19.00
|
15.
|
Borza Tamás - Marcsa Nikoletta
#232 Honda Civic Vti
|
9
|
1:15.7
|
+15.3 +0.1 |
38.0
19.12
|
16.
|
Forgács László - Begala Tamás
#227 BMW E36 320i
|
13
|
1:16.6
|
+16.2 +0.9 |
37.6
20.25
|
17.
|
Fábián Dániel - Oláh Róbert
#234 Lada VFTS
|
12
|
1:17.7
|
+17.3 +1.1 |
37.1
21.62
|
18.
|
Péter Pál - Erdélyi Dávid
#231 Opel Astra F
|
5
|
1:18.0
|
+17.6 +0.3 |
36.9
22.00
|
=
|
Neukirchner András - Guzi Róbert
#202 Honda Civic Type-R
|
5
|
1:18.0
|
+17.6 |
36.9
22.00
|
20.
|
Szepesi Marcell - Gondos Péter
#214 Honda Civic
|
9
|
1:18.7
|
+18.3 +0.7 |
36.6
22.88
|
21.
|
Gyöngyösi Marcell - Kollár Károly
#237 Opel Astra
|
5
|
1:18.8
|
+18.4 +0.1 |
36.5
23.00
|
22.
|
Németh Árpád - Adamcsek István
#230 Citroën C2R2
|
6
|
1:19.0
|
+18.6 +0.2 |
36.5
23.25
|
23.
|
Zsebe Gábor - Köbli Károly
#212 Škoda Felicia
|
7
|
1:19.1
|
+18.7 +0.1 |
36.4
23.37
|
24.
|
Fábián Donát - Bencsik István
#221 Lada 2107
|
12
|
1:19.2
|
+18.8 +0.1 |
36.4
23.50
|
25.
|
#204 Volvo C30
|
13
|
1:20.0
|
+19.6 +0.8 |
36.0
24.50
|
26.
|
Nagy Péter - Gonda Dániel
#238 Peugeot 306 S16
|
13
|
1:20.4
|
+20.0 +0.4 |
35.8
25.00
|
27.
|
Takács Olivér - Kulcsár Dániel
#211 Citroën C2R2
|
6
|
1:20.7
|
+20.3 +0.3 |
35.7
25.38
|
28.
|
Ruszó Krisztián - Kopcsó Péter
#219 Lada VFTS 1.6
|
12
|
1:22.3
|
+21.9 +1.6 |
35.0
27.37
|
29.
|
Hibján József - Szurovcsák István
#208 Citroën C2R2 Max
|
6
|
1:23.1
|
+22.7 +0.8 |
34.7
28.37
|
30.
|
Mosoni István - Hada Tímea
#241 Suzuki Swift
|
7
|
1:23.9
|
+23.5 +0.8 |
34.3
29.38
|
31.
|
Kaptás Levente - Böröczi Levente
#226 Honda Civic Type-R
|
8
|
1:27.7
|
+27.3 +3.8 |
32.8
34.12
|
=
|
Bodogán Ferenc - Molnár Tamás
#205 Lada 2105
|
12
|
1:27.7
|
+27.3 |
32.8
34.12
|
33.
|
Foczkó Ákos - Pásztor Tamás
#236 Lada VFTS
|
12
|
1:31.7
|
+31.3 +4.0 |
31.4
39.12
|
34.
|
Godó Tamás - Tóth Szabolcs
#235 Lada VFTS
|
12
|
1:32.6
|
+32.2 +0.9 |
31.1
40.25
|
35.
|
Kiss Zsolt - Berényi Gábor
#223 BMW E30
|
13
|
1:35.6
|
+35.2 +3.0 |
30.1
44.00
|
36.
|
Szira Antal - Kiss Zoltán
#240 Lada 2107
|
13
|
1:36.0
|
+35.6 +0.4 |
30.0
44.50
|
37.
|
Pethő István Patrik - Nánai Tamás
#222 Lada VFTS
|
12
|
1:42.9
|
+42.5 +6.9 |
28.0
53.12
|
38.
|
Vizelli Károly - Vizelliné Jobbágy Éva
#201 Lada VFTS
|
12
|
1:43.0
|
+42.6 +0.1 |
28.0
53.25
|