Mikó Attila
![Ford Fiesta R5 MKII Ford Fiesta R5 MKII](/images/car_logo/ford03-07.png?v2)
#46 Ford Fiesta R5 MKII - RTE Veteránok
Amatőr pilóta - PS4 - Kormány - Amatőr szimulátoros
2023. április 14. (péntek)
Gyors |
idő | km/h |
Gyorsasági eredmény |
Összetett helyezés |
|
|
|
|
Absz. |
Kat. |
Absz. |
Kat. |
Gy1 | | | 14.34 km | 7:49.406 | 110.0 | 116. | 12. | 116. | 12. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 23:33 Nagyon óvatosan kezdtünk mert nagyon rég tudtam R5 autóval versenyt futni és kihagytuk a tesztet is sajnos mivel későn ért ide az autó. Nem volt valami űr idő fokozatosan akarunk gyorsulni és mellette vigyázni az autóra is.
|
Gy2 | | | 7 km | 3:37.081 | 116.1 | 115. | 12. | 113. | 13. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 23:35 Ezt picit jobban el akartam vállalni hát ide azért csúszott be több hiba is. Van amit túl akartam vallani és volt hogy ott lassítottam, ahol elfért volna ez picit ki is zökkentett.
|
Gy3 | | | 6.55 km | 3:18.824 | 118.6 | 130. | 11. | 115. | 13. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 23:38 Jobb időben reménykedtem de tudtam azt is hogy nem érdemes el vállalni kopott gumikon.
|
2023. április 15. (szombat)
Gyors |
idő | km/h |
Gyorsasági eredmény |
Összetett helyezés |
|
|
|
|
Absz. |
Kat. |
Absz. |
Kat. |
Gy4 | | | 14.34 km | 8:23.517 | 102.5 | 200. | 22. | 137. | 15. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 00:05 Szokásomhoz híven bele hibáztam fát fogtam a gyors felénél hűtő oda aztán kétszer estem még le az útról. Sajnos így keserves lesz szervízig
|
Gy5 | | | 7 km | 3:42.388 | 113.3 | 109. | 12. | 125. | 13. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 00:07 A második szektor elejéig bírta a motor onnantól vészprogramon. Ami pozitív így hogy nem bír menni keveset kell fékezni de nagyon nem jó előjel a leggyorsabb szakasz rajtja előtt. |
Gy6 | | | 6.55 km | 3:43.650 | 105.4 | 238. | 29. | 140. | 16. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 00:11 Nagyon sok maradt bent hogy vészprogramon megy csak a kocsi. A végére már alig volt végsebesség.
|
2023. április 16. (vasárnap)
Gyors |
idő | km/h |
Gyorsasági eredmény |
Összetett helyezés |
|
|
|
|
Absz. |
Kat. |
Absz. |
Kat. |
Gy7 | | | 6.81 km | 3:52.296 | 105.5 | 134. | 14. | 132. | 14. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 00:14 Alig tudták a srácok a szervizben összerakni a kocsit mindent sajnos nem is sikerült megjavítani. Innentől elengedtük a stoppert és próbálunk egy jó ízűt autózni.
|
Gy8 | | | 10.57 km | 5:16.768 | 120.1 | 122. | 13. | 128. | 13. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 00:14 Kifejezetten élveztük ezt a szakaszt igaz sok volt benne a gáz elvétel még mindig.
|
Gy9 | | | 14.34 km | 7:33.644 | 113.8 | 135. | 15. | 119. | 11. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 00:16 Amint picit próbálok emelni a sebességen és picit többet vállalok jön a hiba. Volt egy megforgàs amiből egész jól jöttünk mert tudtunk menni elég hamar tovább aztán volt egy partoldal mászás amiből alig tudtunk fel kecmeregni. Ami pozitívum volt hogy a legtöbb néző előtti derékszöget lerajzoltuk.
|
2023. április 17. (hétfő)
Gyors |
idő | km/h |
Gyorsasági eredmény |
Összetett helyezés |
|
|
|
|
Absz. |
Kat. |
Absz. |
Kat. |
Gy10 | | | 6.81 km | 3:50.775 | 106.2 | 111. | 13. | 114. | 10. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 00:16 Ez most egész jó volt és élveztük is.
|
Gy11 | | | 10.57 km | 5:16.125 | 120.4 | 98. | 9. | 112. | 10. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 00:17 Nekem ez a pálya a No1 nagyon élvezetes volt végig a szemből érkező napfénnyel nem vagyok megbarátkozva majdnem meg is lett az eredménye a fotocella előtti balosban az út széléről kapartam össze.
|
Gy12 | | | 14.34 km | 7:36.848 | 113.0 | 127. | 15. | 108. | 10. |
| ![](/images/newsicon/duma.png) 00:18 Kockàztattunk a poweren és sajnos nem jött be. A szakasz vége felé egy balosban sok lett oda ért a hátulja és a ki szélesedés keresztbe fordított majd a jobb eleje beton szegélybe csapódott és defekt lett. Ami viszont utána történt a természetfölötti (X akta). Ezt külön poszton megmutatom. Gratulálok mindenkinek aki eljutott a célig kemény verseny volt és végezetül köszönet a szervezők munkájàért.
|
Végeredmény: |
|
119.22 km |
1:04:01.322 |
111.7 |
|
|
108 |
|