Gyors |
idő | km/h |
Gyorsasági eredmény |
Összetett helyezés |
|
|
|
|
Absz. |
Kat. |
Absz. |
Kat. |
Gy1 | | | 10.7 km | 6:12.158 | 103.5 | 41. | 18. | 41. | 18. |
|  11:33 Szeretjük ezeket a pályákat, de nagyon óvatosan kell menni, mert könnyen idő előtt vége lehet. Elsőre nem mentünk rosszul, kicsit csuszik ez az aszfalt de mindenkinek ugyan úgy, szóval menni kell és kész.
|
Gy2 | | | 7.7 km | 3:58.681 | 116.1 | 33. | 18. | 34. | 14. |
|  11:36 Egy jobb3-at sima jobbosnak vettünk, majdnem vége lett, de lenyultak fentről és valahogy sikerült kimozogni. gumik még rendbe vannak, félek hogy nagyon fognak kopni.
|
Gy3 | | | 8.5 km | 5:02.116 | 101.3 | 36. | 14. | 31. | 12. |
|  11:39 Ez is oké volt, kalandmentes és biztonsági autozás, a gumik még mindig rendbe vannak szerencsére. jöhet a szerviz, sok munka nem lesz de iszunk egy kávét, második körben fogyni fognak a gumik, figyelni kell.
|
Gy4 | | | 10.1 km | 5:40.694 | 106.7 | 97. | 53. | 38. | 19. |
|  11:44 Sikerült felülni egy kőkorlátra, a nézők tettek vissza, de nagy szerencse volt, mert ha átbillenünk rajta, vége a versenynek. a szakasz vége előtt meg 3km-el defektet szereztünk, de behoztuk a célba hogy ne kapjunk időbüntetést. következőn ovatosabban kell menni.
|
|
|
+5.000 |
|
Gy5 | | | 11.2 km | 6:06.505 | 110.0 | 55. | 30. | 39. | 21. |
|  11:46 Óvatosan legurultunk ez előbbi kalandok után.
|
Gy6 | | | 8.5 km | 5:14.727 | 97.2 | 44. | 24. | 36. | 19. |
|  11:49 Ez picit bátrabb lett, de életveszély ez a verseny. |
Gy7 | | | 10.7 km | 6:22.756 | 100.6 | 37. | 21. | 32. | 19. |
Gy8 | | | 7.7 km | 4:04.783 | 113.2 | 37. | 21. | 30. | 17. |
Gy9 | | | 8.5 km | 5:00.441 | 101.9 | 26. | 15. | 27. | 16. |
Gy10 | | | 10.1 km | 5:24.021 | 112.2 | 55. | 29. | 24. | 13. |
Gy11 | | | 11.2 km | 6:02.806 | 111.1 | 37. | 21. | 25. | 14. |
Gy12 | | | 8.5 km | 5:05.307 | 100.2 | 33. | 19. | 23. | 14. |
|  11:56 Ez kemény verseny volt, voltak nagy mentések, defekt, kőkorlátra mászás, de megvan a cél!
|
Büntetés: Végeredmény: |
|
113.4 km |
+5.000 1:04:19.995 |
105.9 |
|
|
23 |
|