(Gy5) Brusné 8.8 km
Rallylive.hu - billentyűzet - Gy5 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Varga Zsombor #116 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2023)
|
PRO |
4:04.058
5.000
|
129.8
|
|
2.
|
Bauer Patrik #99 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2024)
|
Rallyongó |
4:06.503 | +2.445 +2.445 |
128.5
0.28
|
3.
|
Király Gábor #52 Ford Puma Rally1 HYBRID (2024)
|
Rallyongó |
4:25.134 | +21.076 +18.631 |
119.5
2.40
|
4.
|
Ágoston Ádám #253 Ford Puma Rally1 HYBRID (2023)
|
Licences pilóta |
4:26.159 | +22.101 +1.025 |
119.0
2.51
|
5.
|
Dudás Endre #101 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2023)
|
Média |
4:30.348 | +26.290 +4.189 |
117.2
2.99
|
6.
|
Balassa Szabolcs #270 Hyundai i20 N Rally1 HYBRID (2024)
|
Rallyongó |
4:46.471 | +42.413 +16.123 |
110.6
4.82
|
7.
|
Máté Attila #1191 Ford Puma Rally1 HYBRID (2023)
|
Rallyongó |
5:03.055
36.000
|
+58.997 +16.584 |
104.5
6.70
|
Rallylive.hu - billentyűzet - Gy5 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Varga Zsombor
#116 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2023)
|
PRO |
22:46.826
5.000
|
131.7
|
|
2.
|
Bauer Patrik
#99 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2024)
|
Rallyongó |
23:37.972
|
+51.146 +51.146 |
126.9
1.02
|
3.
|
Király Gábor
#52 Ford Puma Rally1 HYBRID (2024)
|
Rallyongó |
24:27.496
|
+1:40.670 +49.524 |
122.7
2.01
|
4.
|
Ágoston Ádám
#253 Ford Puma Rally1 HYBRID (2023)
|
Licences pilóta |
24:47.597
|
+2:00.771 +20.101 |
121.0
2.42
|
5.
|
Máté Attila
#1191 Ford Puma Rally1 HYBRID (2023)
|
Rallyongó |
25:24.806
36.000
|
+2:37.980 +37.209 |
118.0
3.16
|
6.
|
Dudás Endre
#101 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2023)
|
Média |
25:57.212
5.000
|
+3:10.386 +32.406 |
115.6
3.81
|
7.
|
Balassa Szabolcs
#270 Hyundai i20 N Rally1 HYBRID (2024)
|
Rallyongó |
28:53.226
15.000
|
+6:06.400 +2:56.014 |
103.9
7.33
|
Büntetések (2)
Gyors |
versenyző
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy5 | Máté Attila #1191 Ford Puma Rally1 HYBRID (2023) | Rallyongó | 36.000 |
Gy5 | Varga Zsombor #116 Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID (2023) | PRO | 5.000 |