(Gy8) Szuha - Bátonyterenye /1 11.35 km, Rajt: 2023. május 27. 09:51
Rallylive.hu - Abszolút - Gy8 - szakasz eredmény
Rallylive.hu - Abszolút - Gy8 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Vincze Ferenc - Percze Nándor
#2 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
41:31.9
|
111.3
|
|
2.
|
Turán Frigyes - Farnadi Ágnes
#33 Volkswagen Polo R5
|
RC2 |
41:58.9
|
+27.0 +27.0 |
110.1
0.35
|
3.
4.
|
Hadik András - Kertész Krisztián
#9 Ford Fiesta R5 MkII
|
RC2 |
42:57.0
|
+1:25.1 +58.1 |
107.6
1.10
|
4.
3.
|
Német Gábor - Németh Gergely
#6 Hyundai I20 R5 Rally2
|
RC2 |
43:04.6
|
+1:32.7 +7.6 |
107.3
1.20
|
5.
|
László Martin - Berendi Dávid
#4 Škoda Fabia Rally2 Evo
|
RC2 |
43:21.9
|
+1:50.0 +17.3 |
106.6
1.43
|
6.
7.
|
Klausz Kristóf - Papp Tamás
#10 Škoda Fabia Rally2 Evo
|
RC2 |
43:40.0
40.0
|
+2:08.1 +18.1 |
105.9
1.66
|
7.
9.
|
Osváth Péter - Adorján Szabolcs
#11 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
44:11.6
|
+2:39.7 +31.6 |
104.6
2.07
|
8.
|
Ollé Sasa - Ollé Rebeka
#8 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
44:17.3
|
+2:45.4 +5.7 |
104.4
2.15
|
9.
10.
|
Tóth Tibor - Szabó József
#7 Škoda Fabia R5 (Rally2)
|
RC2 |
44:55.2
|
+3:23.3 +37.9 |
102.9
2.64
|
10.
11.
|
Bacsa Tamás - Hanyik Gergely
#18 Toyota Yaris GR
|
P14 |
45:49.5
|
+4:17.6 +54.3 |
100.9
3.34
|
11.
12.
|
Határ Attila - Éhn Dániel
#32 Peugeot 208 Rally4
|
RC4 |
45:55.0
|
+4:23.1 +5.5 |
100.7
3.41
|
12.
14.
|
Molnár István - Fekete Zsolt
#24 Mitsubishi Lancer Evo IX.
|
P14 |
46:22.0
10.0
|
+4:50.1 +27.0 |
99.7
3.77
|
13.
15.
|
Marozsi Zsolt - Boros Máté
#19 Hyundai i20 R5 2.0
|
P14 |
46:29.1
|
+4:57.2 +7.1 |
99.5
3.86
|
14.
13.
|
Papp Arnie - Matics Barbara
#44 Lada 2105
|
P13 |
46:31.7
|
+4:59.8 +2.6 |
99.4
3.89
|
15.
17.
|
Kerék Balázs - Váradi Zoltán
#31 Opel Corsa Rally4
|
RC4 |
46:49.8
10.0
|
+5:17.9 +18.1 |
98.7
4.13
|
16.
21.
|
Velenczei Ádám - Vánsza Zsolt
#5 Škoda Fabia Rally2 Evo
|
RC2 |
46:51.3
|
+5:19.4 +1.5 |
98.7
4.15
|
17.
16.
|
Szilágyi Patrik - Érsek Krisztián
#42 BMW M3
|
P14 |
46:55.8
|
+5:23.9 +4.5 |
98.5
4.20
|
18.
|
Hibján József - Szollár Csaba
#36 Ford Fiesta Rally4
|
RC4 |
47:07.8
|
+5:35.9 +12.0 |
98.1
4.36
|
19.
20.
|
Perge György - Kikiny
#14 Škoda Fabia R5
|
RC2 |
47:21.9
20.0
|
+5:50.0 +14.1 |
97.6
4.54
|
20.
22.
|
Berta László - Császár László
#27 Peugeot 208 Rally4
|
RC4 |
47:24.4
|
+5:52.5 +2.5 |
97.5
4.57
|
21.
19.
|
Bertalan Márton Bálint - Paizs Róbert
#26 Peugeot 208 Rally4
|
RC4 |
47:37.2
|
+6:05.3 +12.8 |
97.1
4.74
|
22.
25.
|
Bodogán Ferenc - Sántha Zoltán
#49 Lada 21053 VFTS
|
P13 |
48:01.9
|
+6:30.0 +24.7 |
96.2
5.06
|
23.
24.
|
Vogel Adrienn - Maricsek Miklós
#40 Peugeot 208 Rally4
|
RC4 |
48:03.1
|
+6:31.2 +1.2 |
96.2
5.08
|
24.
26.
|
Szöllősi Roland - Kapás Attila
#46 BMW M3
|
P14 |
48:44.8
|
+7:12.9 +41.7 |
94.8
5.62
|
25.
27.
|
Kovács Zoltán - Holló Barnabás
#57 Citroën C2R2
|
P12 |
48:48.8
|
+7:16.9 +4.0 |
94.7
5.67
|
26.
28.
|
Petróczy Péter - Nagy Ádám
#25 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
P14 |
48:57.4
|
+7:25.5 +8.6 |
94.4
5.78
|
27.
30.
|
Páhi Csaba - Rezgő Erik
#21 Ford Fiesta Proto
|
P14 |
49:28.3
|
+7:56.4 +30.9 |
93.4
6.18
|
28.
31.
|
Helembai Zsolt - Holecz László
#45 Lada VFTS
|
P13 |
49:29.9
|
+7:58.0 +1.6 |
93.4
6.20
|
29.
32.
|
Veréb Zoltán - Májer Dávid
#52 Lada VFTS
|
P12 |
49:44.4
|
+8:12.5 +14.5 |
92.9
6.39
|
30.
33.
|
Németh8V Péter - Späth Szabolcs
#37 Peugeot 208 Rally4
|
RC4 |
49:56.0
|
+8:24.1 +11.6 |
92.6
6.54
|
31.
34.
|
Nemes Csaba - Nemes Richárd
#54 Lada 2105
|
P12 |
49:58.9
|
+8:27.0 +2.9 |
92.5
6.58
|
32.
35.
|
Hinger Dávid - Hoffmann Hanna
#55 Lada 2107
|
P13 |
50:36.8
|
+9:04.9 +37.9 |
91.3
7.07
|
33.
38.
|
Balla Tamás - Munyu
#20 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
P14 |
51:50.7
|
+10:18.8 +1:13.9 |
89.2
8.03
|
34.
37.
|
Szőnyi András Gábor - Vajnai Dániel
#60 Lada 2101
|
P12 |
51:55.3
20.0
|
+10:23.4 +4.6 |
89.0
8.09
|
35.
29.
|
Tóth-Gili Tamás - Molnár Mózes Tibor
#38 Peugeot 208 Rally4
|
RC4 |
52:44.0
|
+11:12.1 +48.7 |
87.7
8.72
|
36.
39.
|
Hulmann Gábor - Molnár Zsolt
#56 Lada VFTS
|
P12 |
53:07.4
|
+11:35.5 +23.4 |
87.0
9.03
|
37.
41.
|
Tóth Barnabás - Asztalos Márk
#48 BMW E36
|
P14 |
53:31.3
10.0
|
+11:59.4 +23.9 |
86.4
9.34
|
38.
42.
|
Csomor László - Patai Sándor
#63 Lada VFTS
|
P12 |
54:31.7
|
+12:59.8 +1:00.4 |
84.8
10.12
|
39.
40.
|
Tóth Attila - Tóth István
#59 Lada VFTS
|
P13 |
54:56.2
|
+13:24.3 +24.5 |
84.2
10.44
|
40.
44.
|
Kiskókai - Bíró Attila
#58 Lada VFTS
|
P13 |
55:47.8
2:00.0
|
+14:15.9 +51.6 |
82.9
11.11
|
41.
45.
|
Merényi Zsolt - Modrovics Mónika
#67 Honda Civic Vti
|
F4 |
56:29.4
|
+14:57.5 +41.6 |
81.8
11.65
|
42.
46.
|
Parkánszki Balázs - Parkánszki Barna
#64 Lada 21053
|
P12 |
57:17.0
10.0
|
+15:45.1 +47.6 |
80.7
12.27
|
43.
48.
|
Hevesi Norbert - Lipóczky Dániel
#43 BMW E36
|
P14 |
57:22.0
|
+15:50.1 +5.0 |
80.6
12.33
|
44.
47.
|
Péli Tibor - Gergely Zoltán
#65 Peugeot 205
|
P12 |
57:46.2
|
+16:14.3 +24.2 |
80.0
12.65
|
45.
49.
|
Axel - Kulcsár Gábor
#62 Lada 2107
|
P13 |
59:47.5
50.0
|
+18:15.6 +2:01.3 |
77.3
14.22
|
46.
50.
|
Szivák Zoltán - Szivák Ádám
#41 Škoda Fabia R2
|
RC4 |
1:01:50.5
20.0
|
+20:18.6 +2:03.0 |
74.8
15.82
|
47.
51.
|
Tóth Ottó - Ripka Attila László
#61 Lada VFTS
|
P12 |
1:03:17.9
1:00.0
|
+21:46.0 +1:27.4 |
73.0
16.95
|
48.
52.
|
Karsai Zsolt - Szilágyi Sándor
#50 Lada 2105
|
P13 |
1:04:31.5
|
+22:59.6 +1:13.6 |
71.6
17.91
|
49.
53.
|
Viszló Csaba - Szegedi Máté
#28 Peugeot 208 Rally4
|
RC4 |
1:07:27.6
|
+25:55.7 +2:56.1 |
68.5
20.19
|
50.
54.
|
Keszler Mátyás - Kugel Tibor Krisztián
#66 Audi S2
|
F6 |
1:16:49.8
|
+35:17.9 +9:22.2 |
60.2
27.49
|
RallyeRádió - FM105,7 - Információ (45)
Gy8 11:18 | #61 Tóth Ottó - Ripka Attila László : Kicsit megizzasztott minket ez a szakasz, de folyik a hűtővizünk... Jó lenne beérni a végén. |
Gy8 11:17 | #41 Szivák Zoltán - Szivák Ádám : Szerintem 50-nél gyorsabban nem mentem sehol - nem fekszik nekem ez a gyors. |
Gy8 11:15 | #62 Axel - Kulcsár Gábor : Élveztük nagyon, hátul téli gumi van. Határozottan tetszik a pálya! |
Gy8 11:14 | #65 Péli Tibor - Gergely Zoltán : Ez nem a kedvencünk.. Próbálunk sportosan végig menni. |
Gy8 11:13 | #64 Parkánszki Balázs - Parkánszki Barna : Bátortalan voltam a felhordások miatt, inkább óvatos próbáltam lenni. |
Gy8 11:12 | #58 Kiskókai - Bíró Attila : Nagyon jó minden, nagyon jó pálya. Próbáljuk kiszolgálni a nézőket, de biztonságosan jövünk. |
Gy8 11:11 | #67 Merényi Zsolt - Modrovics Mónika : Nincs tétje, hogy gyorsan menjünk, óvatosan jövünk ezért. |
Gy8 11:10 | #63 Csomor László - Patai Sándor : Jó volt, végigjöttünk, megúsztunk mindent. |
Gy8 11:10 | #59 Tóth Attila - Tóth István : 8000-en pörög a motor, nem örülök neki. |
Gy8 11:09 | #20 Balla Tamás - Munyu : Jó volt a lefelében, az erdőben kicsit túlcsúsztunk, de nem volt rossz. Próbálunk felnőni a feladathoz, az érzés mennyei! |
Gy8 11:08 | #48 Tóth Barnabás - Asztalos Márk : Jó volt minden, jó a gumiválasztás, nem esik az eső - bízom benne, hogy így is marad. |
Gy8 11:05 | #56 Hulmann Gábor - Molnár Zsolt : Bátrabb voltam szerintem és a tapadást is jobbnak éreztem. |
Gy8 11:04 | #60 Szőnyi András Gábor - Vajnai Dániel : Érzésre barátságosabb volt, mint tegnap és a ceredi sokkal jobban tetszik. |
Gy8 11:03 | #54 Nemes Csaba - Nemes Richárd : Nagyon jó volt, egy-két helyen mondjuk sáros volt. |
Gy8 11:02 | #51 Kovács Gergő - Csák Alex : műszaki hiba miatt kiállni kényszerültek |
Gy8 11:02 | #50 Karsai Zsolt - Szilágyi Sándor : Aránylag letaláltunk, de most csak a cél a lényeg. |
Gy8 10:58 | #55 Hinger Dávid - Hoffmann Hanna : A tegnapi körökhöz képest a mai ég és föld volt. Most már kezd tetszeni ez a pálya. |
Gy8 10:56 | #45 Helembai Zsolt - Holecz László : Most kezdek felébredni! :) Harmadikak vagyunk, célba kell érnünk, nem kockáztatunk semmit! |
Gy8 10:54 | #25 Petróczy Péter - Nagy Ádám : Most sokkal jöttünk képest, magunkhoz képest. |
Gy8 10:52 | #52 Veréb Zoltán - Májer Dávid : Nem rossz szerintem: állítottuk a kocsin, kicsit jobb lett. A pálya viszont annyira nem rossz, mint ahogy beharangozták a többiek. |
Gy8 10:50 | #57 Kovács Zoltán - Holló Barnabás : Kicsit koszosabb volt, mint az előzőn, de itt vagyunk hál'Istennek! |
Gy8 10:48 | #46 Szöllősi Roland - Kapás Attila : Ez nem a kedvencünk, megyünk, ahogy tudunk. |
Gy8 10:47 | #40 Vogel Adrienn - Maricsek Miklós : Tanulós nekem ez még mindig. Amit nem szeretek annyira egy gyorsban, az itt minden megvan. :) |
Gy8 10:40 | #28 Viszló Csaba - Szegedi Máté : Ma biztonságit autózunk, célba akarunk érni. A power stage-re tartogatjuk magunkat. |
Gy8 10:39 | #27 Berta László - Császár László : Nagyon bátortalan volt... Egy kanyart el is írtunk, de próbáltunk óvatosan, finoman menni. |
Gy8 10:37 | #26 Bertalan Márton Bálint - Paizs Róbert : Botrány minőségű a pálya, aki azt kitalálta, hogy pont itt menjünk négyszer, annak csak gratulálni tudok... A megforgás nyilván az én hibám is, de ez akkor is szörnyű. |
Gy8 10:36 | #14 Perge György - Kikiny : Sárosabbra számítottunk, ezért kicsit elóvatoskodtam. Az autó sem százas - nem tudom még, mi a gond. |
Gy8 10:35 | #42 Szilágyi Patrik - Érsek Krisztián : Cereden nagyon jót jöttünk, de a végén megforogtunk sajnos, viszont legalább úton maradtunk.. |
Gy8 10:33 | #19 Marozsi Zsolt - Boros Máté : Kicsit jobban lehet használni a motort, de nem nem sokkal. Megpróbáljuk végig csinálni a napot - semmi nem múlik rajta. |
Gy8 10:32 | #31 Kerék Balázs - Váradi Zoltán : Itt tudok menni, a többin agyonvernek - nem tudom, mi lesz ma még. |
Gy8 10:31 | #44 Papp Arnie - Matics Barbara : Túléltük! Nagyon saras, nehezen találtuk a tapadást, szóval ezen inkább csak legurultunk. |
Gy8 10:30 | #24 Molnár István - Fekete Zsolt : Elég koszosak már a pályák, szerintem romlik annyira a pálya, hogy legközelebb már nem fogunk többet ilyet jönni. |
Gy8 10:29 | #32 Határ Attila - Éhn Dániel : Jóízűen szeretnék menni, de nagyon szétszórt voltam ma kicsit - lett volna még ebben bőven, de nem kell nekem már semmi nagy dolgot csinálnom.,.. |
Gy8 10:27 | #18 Bacsa Tamás - Hanyik Gergely : Nagyon jó az autó, bár a kuplungunk csúszik kicsit. Bízom benne, hogy ezt is meg tudják csinálni a srácok, mert a tegnapiakat mind megoldották.. |
Gy8 10:26 | #7 Tóth Tibor - Szabó József : Biztonságit jöttünk, a következőn kicsit bátrabbak leszünk. |
Gy8 10:26 | #11 Osváth Péter - Adorján Szabolcs : Sokat álltunk a rajtba, szóval kihűlt a kocsi, most meg elment a fékünk.. |
Gy8 10:25 | #8 Ollé Sasa - Ollé Rebeka : Melegszik a vizünk és a fékünkkel is van valami - remélem, végig tudunk menni.. |
Gy8 10:20 | #10 Klausz Kristóf - Papp Tamás : Nem számítottam ennyire jó időre - úgy tűnik, hogy lassító nélkül jöttünk most. Szeretem a nem annyira steril pályákat, szóval nekünk egyre jobb a pálya minősége. |
Gy8 10:20 | #3 Bodolai László - Deák Attila : Rögtön az első kanyarban sáros volt, meghúztam a kézit, és lecsúsztunk, de nagyon mélyre estünk - ennyi. |
Gy8 10:10 | #4 László Martin - Berendi Dávid : Próbáltunk jobban jönni, de Bodolai Laciéknál meg kellett állnunk - most így sikerült. |
Gy8 10:09 | #6 Német Gábor - Németh Gergely : Az elején volt pár rész, ahol jobban csúszott, próbáltunk jól lejönni. |
Gy8 10:07 | #5 Velenczei Ádám - Vánsza Zsolt : Nincs értelme már sietnünk, inkább legurultunk. |
Gy8 10:06 | #33 Turán Frigyes - Farnadi Ágnes : Három kanyart csúsztunk át keresztbe - szerintem a Jóisten tett vissza minket az útra! Defektünk van, de örülök, hogy egyáltalán itt vagyunk. |
Gy8 10:05 | #2 Vincze Ferenc - Percze Nándor : Beestünk egy árokba, mert nem ott vannak a padkavédelmek, ahol a pályabejáráson volt, és nagyon murvás a pálya. Jó lenne, ha ez rendeződne.. |
Gy8 09:56 | nézői baleset miatt a szakaszra mentő ment be, ezért csúszik a rajtoltatás |
Büntetések (1)
Gyors |
versenyző - navigátor
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy8 | Kerék Balázs - Váradi Zoltán #31 Opel Corsa Rally4 | RC4 | 10.0 Lassító |