1.
|
 Bacsa Tamás -  Hanyik Gergely
#18 Toyota Yaris GR
|
P14
 |
29:06.3
|
|
101.8
|
2.
|
 Molnár István -  Fekete Zsolt
#24 Mitsubishi Lancer Evo IX.
|
P14
 |
29:38.7
10.0
|
+32.4 +32.4 |
100.0
0.66
|
3.
|
 Papp Arnie -  Matics Barbara
#44 Lada 2105
|
P13
 |
29:39.2
|
+32.9 +0.5 |
100.0
0.67
|
4.
|
 Marozsi Zsolt -  Boros Máté
#19 Hyundai i20 R5 2.0
|
P14
 |
29:52.3
|
+46.0 +13.1 |
99.2
0.93
|
5.
|
 Szilágyi Patrik -  Érsek Krisztián
#42 BMW M3
|
P14
 |
30:06.7
|
+1:00.4 +14.4 |
98.4
1.22
|
6.
|
 Temesvári László -  Soós István
#47 BMW E36 M3
|
P14
 |
30:43.6
|
+1:37.3 +36.9 |
96.5
1.97
|
7.
|
 Bodogán Ferenc -  Sántha Zoltán
#49 Lada 21053 VFTS
|
P13
 |
30:44.8
|
+1:38.5 +1.2 |
96.4
1.99
|
8.
|
 Szöllősi Roland -  Kapás Attila
#46 BMW M3
|
P14
 |
31:11.5
|
+2:05.2 +26.7 |
95.0
2.53
|
9.
|
 Kovács Zoltán -  Holló Barnabás
#57 Citroën C2R2
|
P12
 |
31:12.8
|
+2:06.5 +1.3 |
95.0
2.56
|
10.
|
 Petróczy Péter -  Nagy Ádám
#25 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
P14
 |
31:27.1
|
+2:20.8 +14.3 |
94.2
2.85
|
11.
|
 Helembai Zsolt -  Holecz László
#45 Lada VFTS
|
P13
 |
31:40.4
|
+2:34.1 +13.3 |
93.6
3.12
|
12.
|
 Veréb Zoltán -  Májer Dávid
#52 Lada VFTS
|
P12
 |
31:42.3
|
+2:36.0 +1.9 |
93.5
3.16
|
13.
|
 Cseri József -  Nagy Attila
#23 Mitsubishi Evo 9
|
P14
 |
32:00.0
30.0
|
+2:53.7 +17.7 |
92.6
3.52
|
14.
|
 Nemes Csaba -  Nemes Richárd
#54 Lada 2105
|
P12
 |
32:07.6
|
+3:01.3 +7.6 |
92.3
3.67
|
15.
|
 Hinger Dávid -  Hoffmann Hanna
#55 Lada 2107
|
P13
 |
32:58.4
|
+3:52.1 +50.8 |
89.9
4.70
|
16.
|
 Kovács Gergő -  Csák Alex
#51 BMW E36
|
P14
 |
32:59.8
|
+3:53.5 +1.4 |
89.8
4.73
|
17.
|
 Szőnyi András Gábor -  Vajnai Dániel
#60 Lada 2101
|
P12
 |
33:49.5
20.0
|
+4:43.2 +49.7 |
87.6
5.73
|
18.
|
 Hulmann Gábor -  Molnár Zsolt
#56 Lada VFTS
|
P12
 |
34:12.3
|
+5:06.0 +22.8 |
86.7
6.19
|
19.
|
 Tóth Attila -  Tóth István
#59 Lada VFTS
|
P13
 |
34:30.3
|
+5:24.0 +18.0 |
85.9
6.56
|
20.
|
 Balla Tamás -  Munyu
#20 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
P14
 |
34:38.7
|
+5:32.4 +8.4 |
85.6
6.73
|
21.
|
 Tóth Barnabás -  Asztalos Márk
#48 BMW E36
|
P14
 |
34:52.0
10.0
|
+5:45.7 +13.3 |
85.0
7.00
|
22.
|
 Csomor László -  Patai Sándor
#63 Lada VFTS
|
P12
 |
35:22.2
|
+6:15.9 +30.2 |
83.8
7.61
|
23.
|
 Merényi Zsolt -  Modrovics Mónika
#67 Honda Civic Vti
|
F4
 |
36:35.3
|
+7:29.0 +1:13.1 |
81.0
9.09
|
24.
|
 Kiskókai -  Bíró Attila
#58 Lada VFTS
|
P13
 |
36:40.7
2:00.0
|
+7:34.4 +5.4 |
80.8
9.20
|
25.
|
 Parkánszki Balázs -  Parkánszki Barna
#64 Lada 21053
|
P12
 |
37:11.1
|
+8:04.8 +30.4 |
79.7
9.81
|
26.
|
 Péli Tibor -  Gergely Zoltán
#65 Peugeot 205
|
P12
 |
37:52.8
|
+8:46.5 +41.7 |
78.2
10.66
|
27.
|
 Axel -  Kulcsár Gábor
#62 Lada 2107
|
P13
 |
38:51.0
50.0
|
+9:44.7 +58.2 |
76.3
11.84
|
28.
|
 Hevesi Norbert -  Lipóczky Dániel
#43 BMW E36
|
P14
 |
40:27.7
|
+11:21.4 +1:36.7 |
73.3
13.79
|
29.
|
 Tóth Ottó -  Ripka Attila László
#61 Lada VFTS
|
P12
 |
44:42.9
1:00.0
|
+15:36.6 +4:15.2 |
66.3
18.96
|
30.
|
 Karsai Zsolt -  Szilágyi Sándor
#50 Lada 2105
|
P13
 |
46:49.9
|
+17:43.6 +2:07.0 |
63.3
21.53
|
31.
|
 Hevesi István -  Bottyán János
#17 Mitsubishi Lancer Evo VI
|
P14
 |
54:02.8
|
+24:56.5 +7:12.9 |
54.8
30.29
|
32.
|
 Keszler Mátyás -  Kugel Tibor Krisztián
#66 Audi S2
|
F6
 |
54:51.4
|
+25:45.1 +48.6 |
54.0
31.28
|