|
Berta József - Losonczi Csaba
-
#211 Honda Civic Type-R
|
5/RC3
|
5:47.6
|
|
98.9
|
|
Péter Pál - Varga Kristóf
#215 Honda Civic Type-R
|
6/RC4
|
5:48.1
|
+0.5 +0.5 |
98.8
0.05
|
|
ifj.Fogarasi Attila - Májer Dávid
#206 Honda Civic EP3
|
5/RC3
|
5:49.4
|
+1.8 +1.3 |
98.4
0.19
|
|
Ruszó Krisztián - Geró Gábor
-
#208 Lada 2107
|
P12
|
5:54.1
|
+6.5 +4.7 |
97.1
0.68
|
|
Mészáros Zsolt - Egerszegi Dávid
#226 Peugeot 208 R2
|
6/RC4
|
5:59.8
|
+12.2 +5.7 |
95.6
1.28
|
|
ifj.Pothánszky László - Pothánszky László
-
#243 Suzuki Swift Gti [P11]
|
P12
|
6:03.0
|
+15.4 +3.2 |
94.7
1.61
|
|
Foczkó Ákos - Madarász Szabolcs
#202 Lada VFTS
|
P12
|
6:04.8
|
+17.2 +1.8 |
94.2
1.80
|
|
Ruszkai Attila - Bodnár Attila
-
#207 Lada 2101
|
P13
|
6:06.2
|
+18.6 +1.4 |
93.9
1.95
|
|
Tóth József - Horváth Attila
-
#234 Lada 2107
|
P12
|
6:06.4
|
+18.8 +0.2 |
93.8
1.97
|
|
Tamás Gergely - Szász Tina
#231 Renault Twingo
|
6/RC4
|
6:08.7
|
+21.1 +2.3 |
93.2
2.21
|
|
Ivony Csaba - Kiss Norbert
-
#232 BMW 318 Ti
|
P13
|
6:09.7
|
+22.1 +1.0 |
93.0
2.31
|
|
Fábián Dániel - Kaszás Zoltán
-
#204 Lada 2105
|
P12
|
6:09.9
|
+22.3 +0.2 |
92.9
2.34
|
|
Fábián Donát - Bencsik István
-
#205 Lada 2107
|
P12
|
6:11.6
|
+24.0 +1.7 |
92.5
2.51
|
|
Rónavölgyi Endre - Kováts Edit
#228 Citroën Saxo
|
6/RC4
|
6:11.7
|
+24.1 +0.1 |
92.5
2.52
|
|
Magyari Beck Szabolcs - Kalapács Zsolt
-
#214 Renault Clio
|
6/RC4
|
6:12.2
|
+24.6 +0.5 |
92.4
2.58
|
|
Balázs Bence - Csató Roland
-
#239 BMW E30
|
P13
|
6:12.9
|
+25.3 +0.7 |
92.2
2.65
|
|
Krajnyák Petra - Lukács Zoltán
#237 Ford Fiesta R1 [7/RC5]
|
6/RC4
|
6:13.5
|
+25.9 +0.6 |
92.0
2.71
|
|
Balogh Péter - Lőrik László
-
#233 Lada 2105
|
P12
|
6:15.2
|
+27.6 +1.7 |
91.6
2.89
|
|
Németh Gergely - Matics Barbara
-
#227 Citroën C2R2 Max
|
6/RC4
|
6:17.3
|
+29.7 +2.1 |
91.1
3.11
|
|
Üveges Sándor - Szegedi Krisztián
#209 Lada VFTS
|
P12
|
6:18.7
|
+31.1 +1.4 |
90.8
3.26
|
|
ijf.Szőke András - Gyabronka Miklós
#224 Honda Civic Type-R FN2
|
6/RC4
|
6:21.9
|
+34.3 +3.2 |
90.0
3.59
|
|
Szetei Norbert - Tisch Gábor
#221 Citroën C2R2 Max
|
6/RC4
|
6:23.5
|
+35.9 +1.6 |
89.6
3.76
|
|
Deli László - Sztanics Márió
-
#217 Lada 2107
|
P12
|
6:23.8
|
+36.2 +0.3 |
89.6
3.79
|
|
Molnár Ferenc - Czinege László
#213 Lada 2106
|
P12
|
6:24.0
|
+36.4 +0.2 |
89.5
3.81
|
|
Janovich Roland - Csáthy Miklós László
#212 Lada 21011
|
P12
|
6:26.6
|
+39.0 +2.6 |
88.9
4.08
|
|
Péli Tibor - Lember József
#261 Citroën C2
|
P12
|
6:27.9
|
+40.3 +1.3 |
88.6
4.22
|
|
Jobbágy Ákos - Nagy Norbert László
-
#244 Kia Picanto [P11]
|
P12
|
6:30.2
|
+42.6 +2.3 |
88.1
4.46
|
|
Simon György - Simon Timea
#229 Lada 2105
|
P12
|
6:32.4
|
+44.8 +2.2 |
87.6
4.69
|
|
-
#230 Opel Astra G 2.0 OPC
|
5/RC3
|
6:32.8
|
+45.2 +0.4 |
87.5
4.73
|
|
Gyöngyösi Marcell - Kollár Károly
-
#210 Opel Astra
|
P13
|
6:37.4
10.0
|
+49.8 +4.6 |
86.5
5.21
|
|
Merényi Zsolt - Merényi Tibor
-
#216 Honda Civic
|
6/RC4
|
6:38.1
|
+50.5 +0.7 |
86.4
5.29
|
|
Darnóvári Sándor - Nagy Gábor
#238 Lada VFTS
|
P13
|
6:40.2
|
+52.6 +2.1 |
85.9
5.51
|
|
Illés Emil - Lénárt Szilárd
#240 Lada 2107
|
P12
|
6:50.4
|
+1:02.8 +10.2 |
83.8
6.58
|
|
Cseke Péter - Csikós Borbála
#218 Lada 2105
|
P12
|
6:52.2
|
+1:04.6 +1.8 |
83.4
6.76
|
|
Danis Tibor - Poczang Valér
#219 Lada 2107
|
P12
|
6:53.7
|
+1:06.1 +1.5 |
83.1
6.92
|
|
Tordai Gábor - Veres István
#222 Lada 2107
|
P12
|
7:06.5
|
+1:18.9 +12.8 |
80.6
8.26
|
|
Molnár Ferenc - Kása Ferenc
#220 Honda Civic VTI
|
6/RC4
|
7:14.2
|
+1:26.6 +7.7 |
79.2
9.07
|
|
Bartha Nándor - Karetka-Ülkei Réka
#223 Peugeot 206
|
5/RC3
|
8:46.5
|
+2:58.9 +1:32.3 |
65.3
18.73
|
|
Illés Zoltán - Diósi János
#241 Peugeot 206 RC
|
5/RC3
|
10:03.5
10.0
|
+4:15.9 +1:17.0 |
57.0
26.80
|