(Gy9) Mátraszentimre - Mátrakeresztes /3 - PowerStage 9.55 km, Rajt: 2020. július 19. 19:37
Rallylive.hu - Abszolút - Gy9 - szakasz eredmény
            Rallylive.hu - Abszolút - Gy9 - összetett eredmény
            | # | versenyző - navigátor #rajt.sz autó | kat. | idő | kül. | km/h | 
| 
                                    1.
                                     | Hoffer Zsolt- Bunkoczi László #302 Opel Kadett E GSI | E3  | 1:37:40.8 |   74.5 | |
| 
                                    2.
                                     | Balogh Sándor- Taskó András #304 Fiat 131 Racing | D3  | 1:37:57.0 | +16.2 +16.2 |   74.3   0.13 | 
| 
                                    3.
                                     | Kreicsi Bálint- Lieszkovszky Gábor #306 BMW 320 | D3  | 1:39:05.5 10.0 | +1:24.7 +1:08.5 |   73.4   0.70 | 
| 
                                    4.
                                     | Wirtmann Ferenc- Kerekes József #301 Ford Escort RS | D3  | 1:39:19.6 | +1:38.8 +14.1 |   73.3   0.81 | 
| 
                                    5.
                                     | Mésziati- Paukovics Lilla #303 Lada 2101 Histomobil | D1  | 1:41:54.2 30.0 | +4:13.4 +2:34.6 |   71.4   2.09 | 
| 
                                    6.
                                     | Szőnyi Péter- Váradi Zoltán #312 Suzuki Swift Gti | E2  | 1:43:16.4 20.0 | +5:35.6 +1:22.2 |   70.5   2.77 | 
| 
                                    7.
                                     
                                      8. | Zsíros Imre- Mészáros Sándor #308 Lada VFTS | E2  | 1:46:38.6 | +8:57.8 +3:22.2 |   68.2   4.43 | 
| 
                                    8.
                                     
                                      7. | Németh Gyula- Szokol Péter #307 Lada 21074 | E2  | 1:47:21.7 40.0 | +9:40.9 +43.1 |   67.8   4.79 | 
| 
                                    9.
                                     | Gyenes András- Horváth Levente György #309 Lada 2101 | D2  | 1:48:22.3 30.0 | +10:41.5 +1:00.6 |   67.2   5.29 | 
| 
                                    10.
                                     | Csukovics István- Kari #310 Lada 21013 | D2  | 1:48:34.4 | +10:53.6 +12.1 |   67.0   5.39 | 
| 
                                    11.
                                     | Kelecsényi László- Kelecsényi Csaba #318 Lada VAZ 2101 Gr2 | D2  | 1:49:37.4 | +11:56.6 +1:03.0 |   66.4   5.91 | 
| 
                                    12.
                                     | Dornai Tibor- Péter Gábor #315 Lada 2101-1 | D1  | 1:51:26.1 | +13:45.3 +1:48.7 |   65.3   6.80 | 
| 
                                    13.
                                     | Tóth István- Bruckner Viktor #316 Škoda S120S | C1  | 1:56:51.8 | +19:11.0 +5:25.7 |   62.3   9.49 | 
| 
                                    14.
                                     
                                      15. | Rácz Tibor- Hetesi Viktor #311 Lada 21011 | D2  | 2:00:20.0 10.0 | +22:39.2 +3:28.2 |   60.5  11.21 | 
| 
                                    15.
                                     
                                      14. | Auszmann Gyula- Szabó János #317 Moszkvics 2140 | E2  | 2:02:01.7 1:10.0 | +24:20.9 +1:41.7 |   59.6  12.04 | 
 RallyeRádió - FM103.8 - Információ (14)
RallyeRádió - FM103.8 - Információ (14)| Gy9  20:15 | #317  Auszmann Gyula - Szabó János : Nem volt egyszerű, két defektünk volt egymást után. Köszönjük, hogy itt lehettünk! | 
| Gy9  20:14 | #318  Kelecsényi László - Kelecsényi Csaba : Isteni volt! Kicsit rugdosni kell az öreg lábát, hogy nyomja a gázt! | 
| Gy9  20:12 | #316  Tóth István - Bruckner Viktor : Igazi harc volt. Az a baj, hogy összeengednek 200 lóerős autókat ilyen öregekkel. 46 éve versenyzek de a pálya..... | 
| Gy9  20:11 | #315  Dornai Tibor - Péter Gábor : Jó volt nagyon. Annak idején nem adatott meg egy ilyen Zsiguli. Ha akkor ülhettem volna bele egy ilyenbe akkor másképp alakult volna az életem. | 
| Gy9  20:08 | #311  Rácz Tibor - Hetesi Viktor : Nagyon jó volt csak az előző gyorson 19 percet szereltünk, mert a gyújtáselosztó vezetéke leszakadt! | 
| Gy9  20:07 | #310  Csukovics István - Kari : Nagyon sok problémánk volt, de megoldottuk hálistennek. Sok autó kiesett így eléggé előre kerültünk. 10 másodperc hiányzott az első helyhez. | 
| Gy9  20:06 | #309  Gyenes András - Horváth Levente György : Nagyon élveztük, elfáradtunk. Elhagytuk a lökhárítót és a futómű is kapott egy kicsit az előző gyorson, egyébként minden rendben van! | 
| Gy9  20:05 | #307  Németh Gyula - Szokol Péter : Jó volt. 25 év után visszajöttünk! | 
| Gy9  20:04 | #308  Zsíros Imre - Mészáros Sándor : Nem tudtam, hogy hol saras hol nem saras. Vannak benne cikis részek. Második gyorson befeküdtünk 6 percre és onnantól kezdve mindegy.. | 
| Gy9  20:03 | #306  Kreicsi Bálint - Lieszkovszky Gábor : Az időt nem értem, de mindegy biztos így van. Lényeg, hogy beértünk! | 
| Gy9  20:02 | #304  Balogh Sándor - Taskó András : 2 éve nem értünk célba normálisan, úgyhogy nagyon örülünk, hogy itt vagyunk! Nagyon meleg van! | 
| Gy9  20:01 | #303  Mésziati - Paukovics Lilla : Jó volt, minden rendben van. | 
| Gy9  19:59 | #302  Hoffer Zsolt - Bunkoczi László : Nagyon nehéz volt. Fáj a bal csuklóm. Összességében folyamatos javulás volt és köszönjük mindenkinek! | 
| Gy9  19:56 | #301  Wirtmann Ferenc - Kerekes József : Nagyon küzdelmes volt, de megérte! | 
Büntetések (3)
    | Gyors | versenyző - navigátor #rajt.sz autó | kat. | büntetés oka | 
| Gy9 | Rácz Tibor- Hetesi Viktor #311 Lada 21011 | D2  | 10.0 1pKésés | 
| Gy9 | Auszmann Gyula- Szabó János #317 Moszkvics 2140 | E2  | 50.0 5pKésés | 
| Gy9 | Németh Gyula- Szokol Péter #307 Lada 21074 | E2  | 20.0 2pKésés | 

