(Gy1) Salgótarján - Vizslás /1 8.1 km, Rajt: 2016. szeptember 18. 07:23
Rallylive.hu - P12 - Gy1 - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Bodogán Ferenc - Molnár Tamás #207 Lada 2105
|
P12 |
4:18.6 |
112.8
|
|
2.
|
Vizelli Károly - Vizelliné Jobbágy Éva #201 Lada VFTS
|
P12 |
4:19.2 | +0.6 +0.6 |
112.5
0.07
|
3.
|
Szauer Gergő - Rácz László #203 Lada 2105
|
P12 |
4:22.0 | +3.4 +2.8 |
111.3
0.42
|
4.
|
Fábián Donát - Bencsik istván #220 Lada 2107
|
P12 |
4:24.7 | +6.1 +2.7 |
110.2
0.75
|
5.
|
Csépe Gábor - Gregus Ferenc #211 Lada VFTS
|
P12 |
4:29.2 | +10.6 +4.5 |
108.3
1.31
|
6.
|
Kisubi - Uborka #219 Lada 2101
|
P12 |
4:41.5 | +22.9 +12.3 |
103.6
2.83
|
7.
|
Foczkó Ákos - Pásztor Tamás #234 Lada VFTS
|
P12 |
4:45.5 | +26.9 +4.0 |
102.1
3.32
|
8.
|
Balogh Balázs - Danku Miklós #222 Lada 2107
|
P12 |
4:54.6 | +36.0 +9.1 |
99.0
4.44
|
9.
|
Tóth József - Krizsán Péter #239 Lada 2107
|
P12 |
4:57.9 | +39.3 +3.3 |
97.9
4.85
|
Rallylive.hu - P12 - Gy1 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Vizelli Károly - Vizelliné Jobbágy Éva
#201 Lada VFTS
|
P12 |
4:19.2
|
112.5
|
|
2.
|
Szauer Gergő - Rácz László
#203 Lada 2105
|
P12 |
4:22.0
|
+2.8 +2.8 |
111.3
0.35
|
3.
|
Fábián Donát - Bencsik istván
#220 Lada 2107
|
P12 |
4:24.7
|
+5.5 +2.7 |
110.2
0.68
|
4.
|
Bodogán Ferenc - Molnár Tamás
#207 Lada 2105
|
P12 |
4:28.6
10.0
|
+9.4 +3.9 |
108.6
1.16
|
5.
|
Csépe Gábor - Gregus Ferenc
#211 Lada VFTS
|
P12 |
4:29.2
|
+10.0 +0.6 |
108.3
1.23
|
6.
|
Kisubi - Uborka
#219 Lada 2101
|
P12 |
4:41.5
|
+22.3 +12.3 |
103.6
2.75
|
7.
|
Foczkó Ákos - Pásztor Tamás
#234 Lada VFTS
|
P12 |
4:45.5
|
+26.3 +4.0 |
102.1
3.25
|
8.
|
Balogh Balázs - Danku Miklós
#222 Lada 2107
|
P12 |
4:54.6
|
+35.4 +9.1 |
99.0
4.37
|
9.
|
Tóth József - Krizsán Péter
#239 Lada 2107
|
P12 |
4:57.9
|
+38.7 +3.3 |
97.9
4.78
|
Büntetések (1)
Gyors |
versenyző - navigátor
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy1 | Bodogán Ferenc - Molnár Tamás #207 Lada 2105 | P12 | 10.0 |