1.
|
Ifj.Fogarasi Attila - Toloczkó Péter
#204 Honda Civic Type-R
|
8
|
45.6
|
|
86.8
|
2.
|
Berecz Gábor - Szekeres László
#231 Honda Civic
|
P13
|
48.9
|
+3.3 +3.3 |
81.0
3.00
|
3.
|
Forgács László - Begala Tamás
#218 BMW E36 320i
|
P13
|
1:01.2
|
+15.6 +12.3 |
64.7
14.18
|
4.
|
Szecsődi András - Adamcsek István
#237 Citroen C2
|
6
|
1:03.8
|
+18.2 +2.6 |
62.1
16.55
|
5.
|
Holecz Krisztián - Csáki Richárd
#238 Citroen C2R2
|
6
|
1:05.9
|
+20.3 +2.1 |
60.1
18.45
|
6.
|
Nagy Péter - Gonda Dániel
#214 Peugeot 306 S16
|
P13
|
1:07.3
|
+21.7 +1.4 |
58.8
19.73
|
7.
|
Kovács Zsolt - Bettes Péter
#240 Golf IV GTI TDI
|
P13
|
1:15.2
|
+29.6 +7.9 |
52.7
26.91
|
8.
|
Dékány Sándor - Hegede Tamás
#210 Honda Civic Type-R
|
8
|
1:15.5
|
+29.9 +0.3 |
52.5
27.18
|
9.
|
Fróna János - Bartha Nándor
#229 Honda Civic
|
6
|
1:16.6
|
+31.0 +1.1 |
51.7
28.18
|
10.
|
#219 Lada 2101
|
P12
|
1:23.3
|
+37.7 +6.7 |
47.5
34.27
|
11.
|
Trencsényi Vincze - Pannuska Dávid
#236 Citroen C2R2 Max
|
6
|
1:28.1
|
+42.5 +4.8 |
44.9
38.64
|
12.
|
Nyilas Péter - Janecskó László
#228 Honda Civic
|
6
|
1:32.5
|
+46.9 +4.4 |
42.8
42.64
|
13.
|
Takács Olivér - Kulcsár Dániel
#209 Citroen C2R2
|
6
|
1:33.5
|
+47.9 +1.0 |
42.4
43.55
|
14.
|
Neukirchner András - Guzi Róbert
#202 Honda Civic Type-R
|
5
|
1:34.4
|
+48.8 +0.9 |
41.9
44.36
|
15.
|
Hibján József - Szurovcsák István
#208 Citroen C2R2 Max
|
6
|
1:34.6
|
+49.0 +0.2 |
41.9
44.55
|
16.
|
Szepesi Marcell - Gondos Péter
#216 Honda Civic
|
9
|
1:35.4
|
+49.8 +0.8 |
41.5
45.27
|
17.
|
Tóth István - Sillye Zsolt
#235 Lada 2107
|
6
|
1:40.6
|
+55.0 +5.2 |
39.4
50.00
|
18.
|
László István - Szabó Gábor
#227 Honda Civic Type-R
|
8
|
1:42.9
|
+57.3 +2.3 |
38.5
52.09
|
19.
|
#205 Volvo C30
|
P13
|
1:44.3
|
+58.7 +1.4 |
38.0
53.36
|
20.
|
Borza Tamás - Marcsa Nikoletta
#224 Honda Civic Vti
|
9
|
1:45.8
|
+1:00.2 +1.5 |
37.4
54.73
|
21.
|
Tóth József - Krizsán Péter
#239 Lada 2107
|
P12
|
1:47.7
|
+1:02.1 +1.9 |
36.8
56.45
|
22.
|
Ruszkai Attila - Ruszkai Máté
#217 Lada 2101
|
P13
|
1:55.4
|
+1:09.8 +7.7 |
34.3
63.45
|
23.
|
Jánosa Ákos - Brunekker Árpád
#206 Citroen C2R2 Max
|
6
|
1:56.0
|
+1:10.4 +0.6 |
34.1
64.00
|
24.
|
Berecz Róbert - Jónás Péter
#225 Honda Civic
|
9
|
1:56.5
|
+1:10.9 +0.5 |
34.0
64.45
|
25.
|
Csépe Gábor - Gregus Ferenc
#211 Lada VFTS
|
P12
|
1:57.1
|
+1:11.5 +0.6 |
33.8
65.00
|
26.
|
Kiss Zsolt - Berényi Gábor
#213 BMW E30
|
P13
|
1:59.1
|
+1:13.5 +2.0 |
33.2
66.82
|
27.
|
Gyöngyösi Marcell - Kollár Károly
#215 Opel Astra
|
5
|
2:05.9
|
+1:20.3 +6.8 |
31.5
73.00
|
28.
|
Foczkó Ákos - Pásztor Tamás
#234 Lada VFTS
|
P12
|
2:09.2
|
+1:23.6 +3.3 |
30.7
76.00
|
29.
|
Fábián Donát - Bencsik istván
#220 Lada 2107
|
P12
|
2:13.1
|
+1:27.5 +3.9 |
29.8
79.55
|
30.
|
Bencs Zoltán Péter - Bencs Gábor
#233 Skoda Felicia
|
6
|
2:13.9
|
+1:28.3 +0.8 |
29.6
80.27
|
31.
|
Vizelli Károly - Vizelliné Jobbágy Éva
-
#201 Lada VFTS
|
P12
|
2:17.7
|
+1:32.1 +3.8 |
28.8
83.73
|
32.
|
Szauer Gergő - Rácz László
#203 Lada 2105
|
P12
|
2:18.7
|
+1:33.1 +1.0 |
28.6
84.64
|
33.
|
Bodogán Ferenc - Molnár Tamás
#207 Lada 2105
|
P12
|
2:19.8
|
+1:34.2 +1.1 |
28.3
85.64
|
34.
|
Madari Imre - Haracska Tamás
#226 Renault Clio RS
|
8
|
2:26.3
|
+1:40.7 +6.5 |
27.1
91.55
|
35.
|
Juhász Zoltán - Barati Gábor
#232 Renault Clio
|
P13
|
5:21.6
|
+4:36.0 +2:55.3 |
12.3
250.91
|