(Gy8) Zagyvaróna - Cered /2 12.4 km, Rajt: 2016. szeptember 18. 16:49
Rallylive.hu - Abszolút - Gy8 - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Matics Mihály - Zejda Viktória #1 Mitsubishi Lancer EVO IX. RS
|
M |
6:58.7 |
106.6
|
|
2.
|
Lovász Pál - Kürti Tamás #2 Mitsubishi Labcer EVO IX.
|
M |
7:08.4 | +9.7 +9.7 |
104.2
0.78
|
3.
|
Rafael Tamás - Szabó Balázs #4 BMW E87
|
M |
7:15.1 | +16.4 +6.7 |
102.6
1.32
|
4.
|
Fenyvesi Gábor - Tóth Tibor #7 Volkswagen Golf IV.
|
M |
7:16.8 | +18.1 +1.7 |
102.2
1.46
|
5.
|
ifj.Kerék György - Kerék Judit #16 Lada VFTS
|
M |
7:34.0 | +35.3 +17.2 |
98.3
2.85
|
6.
|
Huberth István - Köhler Zoltán #10 BMW E36
|
M |
7:49.1 | +50.4 +15.1 |
95.2
4.06
|
7.
|
Novák Balázs - Jagadics Gábor #11 BMW E36 M3
|
M |
7:59.6 | +1:00.9 +10.5 |
93.1
4.91
|
8.
|
Molnár István - Bárdos Péter #15 Citroen C2R2
|
M |
8:09.1 | +1:10.4 +9.5 |
91.3
5.68
|
9.
|
Lajosházi Csaba - Takács Gábor #8 Mitsubishi Lancer EVO VII.
|
M |
9:56.3 | +2:57.6 +1:47.2 |
74.9
14.32
|
Rallylive.hu - Abszolút - Gy8 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Matics Mihály - Zejda Viktória
#1 Mitsubishi Lancer EVO IX. RS
|
M |
43:27.3
|
113.2
|
|
2.
|
Lovász Pál - Kürti Tamás
#2 Mitsubishi Labcer EVO IX.
|
M |
44:20.5
|
+53.2 +53.2 |
111.0
0.65
|
3.
|
Rafael Tamás - Szabó Balázs
#4 BMW E87
|
M |
44:32.2
|
+1:04.9 +11.7 |
110.5
0.79
|
4.
|
Fenyvesi Gábor - Tóth Tibor
#7 Volkswagen Golf IV.
|
M |
45:53.0
|
+2:25.7 +1:20.8 |
107.2
1.78
|
5.
6.
|
ifj.Kerék György - Kerék Judit
#16 Lada VFTS
|
M |
47:54.2
|
+4:26.9 +2:01.2 |
102.7
3.25
|
6.
7.
|
Huberth István - Köhler Zoltán
#10 BMW E36
|
M |
48:22.0
|
+4:54.7 +27.8 |
101.7
3.59
|
7.
8.
|
Novák Balázs - Jagadics Gábor
#11 BMW E36 M3
|
M |
48:47.5
|
+5:20.2 +25.5 |
100.8
3.90
|
8.
5.
|
Lajosházi Csaba - Takács Gábor
#8 Mitsubishi Lancer EVO VII.
|
M |
50:15.3
|
+6:48.0 +1:27.8 |
97.9
4.98
|
9.
|
Molnár István - Bárdos Péter
#15 Citroen C2R2
|
M |
50:37.7
10.0
|
+7:10.4 +22.4 |
97.2
5.25
|