|
ifj.Szőke András - Somodi Attila
#2 Peugeot 306
|
5
|
21:35.6
|
|
104.5
|
|
#3 Opel Corsa A2R2
|
4
|
21:40.4
|
+4.8 +4.8 |
104.1
0.13
|
|
Jámbor László - Trescsik Ákos
#27 Lada VFTS
|
4
|
21:54.9
|
+19.3 +14.5 |
102.9
0.51
|
|
Huszár Roland - Töreki Bálint
#11 BMW E30
|
6
|
22:05.6
|
+30.0 +10.7 |
102.1
0.80
|
|
Pénzes Csaba - Mészáros Sándor
#8 Lada VFTS
|
5
|
22:08.9
|
+33.3 +3.3 |
101.9
0.89
|
|
Farkas Roland - Kovács Tibor
#4 Lada 2101
|
4
|
22:19.6
|
+44.0 +10.7 |
101.0
1.17
|
|
Aczél József - Aczél András
#6 Honda Civic Vti
|
4
|
22:24.7
|
+49.1 +5.1 |
100.7
1.31
|
|
Kubovics István - Gerendás Ádám
#7 Lada 2107
|
5
|
22:29.8
20.0
|
+54.2 +5.1 |
100.3
1.44
|
|
Zoltán József (Buszos) - Herceg Ferenc
#24 Lada 2107
|
4
|
22:47.8
30.0
|
+1:12.2 +18.0 |
99.0
1.92
|
|
Bognár Gergely - Karizs Péter
#9 Suzuki Swift GTi
|
3
|
22:48.0
|
+1:12.4 +0.2 |
98.9
1.93
|
|
Staudinger Zoltàn - Lovász Rita
#14 BMW E36
|
6
|
22:52.2
|
+1:16.6 +4.2 |
98.6
2.04
|
|
Schmidt Tamás - Kuthy Milán
#41 Suzuki Swift GTi
|
3
|
22:54.2
|
+1:18.6 +2.0 |
98.5
2.09
|
|
Tóth Zoltán - Dubovay Angelika
#10 Suzuki Swift GTi
|
3
|
22:54.2
|
+1:18.6 |
98.5
2.09
|
|
#16 BMW E36
|
6
|
23:05.7
|
+1:30.1 +11.5 |
97.7
2.40
|
|
Jobbágy Ákos - Kása Balázs
#31 Lada VFTS
|
4
|
23:11.2
|
+1:35.6 +5.5 |
97.3
2.54
|
|
Marton Zoltán - Tőke Tamás
#5 Renault Clio
|
5
|
23:32.4
|
+1:56.8 +21.2 |
95.8
3.11
|
|
Kosztolányi Márton - Kapcsoa Tamás
#26 Lada VFTS
|
4
|
23:34.2
|
+1:58.6 +1.8 |
95.7
3.15
|
|
Virág Tamás - Matics Barbara
#33 Lada 2101
|
4
|
23:43.0
|
+2:07.4 +8.8 |
95.1
3.39
|
|
Tokaji Tamás - Novák Jabba Balázs
#20 BMW E36 320i
|
5
|
23:44.0
|
+2:08.4 +1.0 |
95.1
3.41
|
|
Vass Károly - Szabó Lajos
#23 Lada 21013
|
4
|
23:45.7
|
+2:10.1 +1.7 |
94.9
3.46
|
|
Máte Péter - Máté-Szabó Hajni
#22 Renault Clio Rs
|
5
|
23:56.6
|
+2:21.0 +10.9 |
94.2
3.75
|
|
Szóda Ákos - Richtár Róbert
#38 Suzuki Swift GTi
|
3
|
24:02.5
20.0
|
+2:26.9 +5.9 |
93.8
3.91
|
|
Magyari Beck Szabolcs - Török András
#17 Renault Clio Williams
|
5
|
24:08.7
|
+2:33.1 +6.2 |
93.4
4.07
|
|
Biránti Dániel - Farkas Erik
#15 VW Golf
|
5
|
24:09.9
|
+2:34.3 +1.2 |
93.4
4.10
|
|
Jámbor Péter - Heszler Ferenc
#28 Lada 21013
|
4
|
24:31.5
20.0
|
+2:55.9 +21.6 |
92.0
4.68
|
|
Tamtom Gábor - Dr.Tamtom Péter
#25 Lada 21074
|
4
|
24:38.7
30.0
|
+3:03.1 +7.2 |
91.5
4.87
|
|
Lévai László - Ungvárszki Milán
#40 Suzuki Swift GTi
|
3
|
24:47.7
|
+3:12.1 +9.0 |
91.0
5.11
|
|
Tradler Attila - Marcsa Niki
#36 Suzuki Swift GTi
|
3
|
24:48.1
|
+3:12.5 +0.4 |
91.0
5.12
|
|
Kállai Tamás - Lakatos Miklós
#30 Lada 2107
|
4
|
24:53.0
1:40.0
|
+3:17.4 +4.9 |
90.7
5.25
|
|
Kertész Csaba - Sóvágó Ádám
#18 BMW E36
|
5
|
26:09.9
2:30.0
|
+4:34.3 +1:16.9 |
86.2
7.30
|
|
Hoffer Géza - Tóth Zoltán
#29 Suzuki Ignis
|
4
|
28:37.7
40.0
|
+7:02.1 +2:27.8 |
78.8
11.23
|
|
Látó Krisztián - Kótai Gyula
#35 Opel Kadett
|
4
|
29:26.5
10.0
|
+7:50.9 +48.8 |
76.6
12.52
|
|
Kiss Zsolt - Hevesi Gábor
#37 Suzuki Swift GTi
|
3
|
29:52.9
5:10.0
|
+8:17.3 +26.4 |
75.5
13.23
|
|
Hofbauer Tamás - Harmos Gergely
#39 Suzuki Swift GTi
|
3
|
30:50.9
5:50.0
|
+9:15.3 +58.0 |
73.1
14.77
|