(Gy11) Erdőbénye - Tállya /2 13.5 km, Rajt: 2021. október 24. 13:30
AbszolútERCHUNALLORBORCERC2ERC3ERCJERC3JPeugeot KupaAbarth CupClio TrophyProduction CupORB 2WDORC 2WDORC 2WD+YoungTimer 2WDYoungTimer 4WD
Rallylive.hu - P14 - Gy11 - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Bertalan Márton - Mózes Máté #76 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
P14 |
7:31.5 |
107.6
|
|
2.
|
Foczkó Ákos - Madarász Szabolcs #73 Mitsubishi Evo X
|
P14 |
7:35.1 | +3.6 +3.6 |
106.8
0.27
|
3.
|
Szöllősi Roland - Szilágyi Richárd #77 BMW M3
|
P14 |
8:07.2 | +35.7 +32.1 |
99.8
2.64
|
4.
|
Cseri József - Horváth Péter #74 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
P14 |
8:10.8 | +39.3 +3.6 |
99.0
2.91
|
5.
|
Porkoláb Gergő - Szentpéteri Gábor #82 BMW E36 M3
|
P14 |
8:43.9 | +1:12.4 +33.1 |
92.8
5.36
|
6.
|
Somogyi Zoltán - Bárdos Péter #81 BMW M1
|
P14 |
9:05.6 | +1:34.1 +21.7 |
89.1
6.97
|
7.
|
Szlovák Ferenc - Csernai Zsolt #96 Seat Ibiza Kit-Car
|
P14 |
9:37.4 | +2:05.9 +31.8 |
84.2
9.33
|
Rallylive.hu - P14 - Gy11 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Bertalan Márton - Mózes Máté
#76 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
P14 |
1:31:20.8
|
96.4
|
|
2.
|
Foczkó Ákos - Madarász Szabolcs
#73 Mitsubishi Evo X
|
P14 |
1:36:25.1
1:10.0
|
+5:04.3 +5:04.3 |
91.4
2.07
|
3.
|
Cseri József - Horváth Péter
#74 Mitsubishi Lancer Evo IX
|
P14 |
1:38:57.8
|
+7:37.0 +2:32.7 |
89.0
3.11
|
4.
|
Szöllősi Roland - Szilágyi Richárd
#77 BMW M3
|
P14 |
1:40:11.4
1:00.0
|
+8:50.6 +1:13.6 |
87.9
3.61
|
5.
6.
|
Somogyi Zoltán - Bárdos Péter
#81 BMW M1
|
P14 |
1:45:23.5
1:00.0
|
+14:02.7 +5:12.1 |
83.6
5.74
|
6.
7.
|
Porkoláb Gergő - Szentpéteri Gábor
#82 BMW E36 M3
|
P14 |
1:48:32.0
2:10.0
|
+17:11.2 +3:08.5 |
81.2
7.02
|
7.
8.
|
Szlovák Ferenc - Csernai Zsolt
#96 Seat Ibiza Kit-Car
|
P14 |
2:05:40.0
|
+34:19.2 +17:08.0 |
70.1
14.03
|
Büntetések (1)
Gyors |
versenyző - navigátor
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy11 | Foczkó Ákos - Madarász Szabolcs #73 Mitsubishi Evo X | P14 | 1:10.0 7mLate |