1.
|
Wirtmann Ferenc - Kerekes József
#301 Ford Escort RS
|
D3
|
13:13.4
|
|
106.4
|
2.
|
Balogh Sándor - Taskó András
#304 Fiat 131 Racing
|
D3
|
13:49.9
|
+36.5 +36.5 |
101.7
1.56
|
3.
|
Zsíros Imre - Mészáros Sándor
#308 Lada VFTS
|
E5
|
14:03.5
|
+50.1 +13.6 |
100.1
2.14
|
4.
|
Kreicsi Bálint - Lieszkovszky Gábor
#306 BMW 320
|
D3
|
14:10.1
|
+56.7 +6.6 |
99.3
2.42
|
5.
|
Hoffer Zsolt - Bunkoczi László
#302 Opel Kadett E GSi Gr. A
|
E3
|
14:14.4
|
+1:01.0 +4.3 |
98.8
2.60
|
6.
|
Gyenes András - Horváth Levente György
#309 Lada 2101
|
D2
|
15:02.3
|
+1:48.9 +47.9 |
93.6
4.64
|
7.
|
#310 Lada 21013
|
D2
|
15:10.5
|
+1:57.1 +8.2 |
92.7
4.99
|
8.
|
Németh Gyula - Szokol Péter
#307 Lada 21074
|
E2
|
15:19.2
|
+2:05.8 +8.7 |
91.8
5.36
|
9.
|
Komjáti Ákos - Komjáti Balázs
#320 Lada 2105
|
E1
|
15:41.6
|
+2:28.2 +22.4 |
89.7
6.32
|
10.
|
Kelecsényi László - Kelecsényi Csaba
#318 Lada VAZ 2101 Gr2
|
D2
|
15:50.0
|
+2:36.6 +8.4 |
88.9
6.68
|
11.
|
Hajtós Péter - Pongrácz Ákos
#322 Wartburg 353
|
D0
|
16:14.7
|
+3:01.3 +24.7 |
86.6
7.73
|
12.
|
Tóth István - Bruckner Viktor
#316 Skoda S120S
|
C1
|
16:28.8
|
+3:15.4 +14.1 |
85.4
8.33
|
13.
|
Dornai Tibor - Kováts Edit
#315 Lada 2101-1
|
D1
|
16:37.6
|
+3:24.2 +8.8 |
84.6
8.71
|
14.
|
Auszmann Gyula - Szabó János
#317 Moszkvics 2140
|
E2
|
16:54.4
|
+3:41.0 +16.8 |
83.2
9.42
|