(Gy7) Vizslás - Kazár - Salgótarján /1 8 km, Rajt: 2017. április 30. 09:53
Rallylive.hu - P-12 - Gy7 - szakasz eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Kronome Ákos - Bacsa Tamás #37 Skoda Fabia [P/11]
|
P-12 |
4:19.1 |
111.2
|
|
2.
|
ifj.Kerék György - Bata Zsolt #54 Lada VFTS
|
P-12 |
4:19.8 | +0.7 +0.7 |
110.9
0.09
|
3.
|
Mócsány Zsolt - Gregus Ferens #59 Lada VFTS
|
P-12 |
4:25.3 | +6.2 +5.5 |
108.6
0.78
|
4.
|
Födő Imre - Hetesi Viktor #53 Lada VFTS Kit-Car
|
P-12 |
4:28.9 | +9.8 +3.6 |
107.1
1.23
|
5.
|
Veréb Zoltán - Eperjesi Péter #57 Lada VFTS
|
P-12 |
4:29.3 | +10.2 +0.4 |
106.9
1.27
|
6.
|
Hodosi Gábor - Holló Barnabás #56 Lada 21074
|
P-12 |
4:35.4 | +16.3 +6.1 |
104.6
2.04
|
7.
|
Hernádi Péter - Bodnár János #61 Peugeot 106 Maxi
|
P-12 |
4:50.9 | +31.8 +15.5 |
99.0
3.98
|
Rallylive.hu - P-12 - Gy7 - összetett eredmény
# | versenyző - navigátor #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Kronome Ákos - Bacsa Tamás
#37 Skoda Fabia [P/11]
|
P-12 |
45:44.4
|
111.9
|
|
2.
|
ifj.Kerék György - Bata Zsolt
#54 Lada VFTS
|
P-12 |
46:02.7
|
+18.3 +18.3 |
111.2
0.21
|
3.
|
Födő Imre - Hetesi Viktor
#53 Lada VFTS Kit-Car
|
P-12 |
46:56.5
|
+1:12.1 +53.8 |
109.0
0.85
|
4.
|
Mócsány Zsolt - Gregus Ferens
#59 Lada VFTS
|
P-12 |
47:37.6
|
+1:53.2 +41.1 |
107.5
1.33
|
5.
|
Hodosi Gábor - Holló Barnabás
#56 Lada 21074
|
P-12 |
47:48.7
10.0
|
+2:04.3 +11.1 |
107.1
1.46
|
6.
7.
|
Hernádi Péter - Bodnár János
#61 Peugeot 106 Maxi
|
P-12 |
51:12.1
1:00.0
|
+5:27.7 +3:23.4 |
100.0
3.84
|
7.
9.
|
Veréb Zoltán - Eperjesi Péter
#57 Lada VFTS
|
P-12 |
1:15:45.7
|
+30:01.3 +24:33.6 |
67.6
21.11
|
Információ (2)
Gy7 10:37 | #53Födő Imre - Hetesi Viktor : Bemelegítésnek nagyon jó ez a gyorsasági. |
Gy7 10:37 | #54ifj.Kerék György - Bata Zsolt : Van egy kis probléma: elment a váltónkban a harmadik... Lesz munka a szervizben. |
Büntetések (1)
Gyors |
versenyző - navigátor
#rajt.sz autó |
kat. | büntetés oka |
Gy7 | Hernádi Péter - Bodnár János #61 Peugeot 106 Maxi | P-12 | 1:00.0 1pKorai |