(Gy3) Marynka /1 9.25 km, Rajt: 2023. október 28. 12:00
Rallylive.hu - Média - Gy3 - szakasz eredmény
# versenyző
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Krizsanyik Zoltán PC_
#87 Citroën C4 Rally
Média
4:31.878
122.5
2.
Csepela Richárd XBO
#3133 Citroën C4 Rally
Média
4:34.182
+2.304
+2.304
121.5
0.25
3.
Kovács Gábor Tamás PLA
#36 Ford Focus RS Rally 2007
Média
4:53.395
+21.517
+19.213
113.5
2.33
4.
Móni Attila XBO
#1151 Ford Focus RS Rally 2001
Média
4:58.630
+26.752
+5.235
111.5
2.89
5.
Strasser Gábor PLA
#451 Citroën C4 Rally
Média
5:54.435
+1:22.557
+55.805
94.0
8.93
6.
Skuta Dávid PLA
#441 Peugeot 206 Rally
Média
7:07.343
+2:35.465
+1:12.908
77.9
16.81
7.
Godány Attila PLA
#238 SUBARU Impreza (2001)
Média
9:37.288
+5:05.410
+2:29.945
57.7
33.02
8.
Módi Bence PC_
#2076 Ford Focus RS Rally 2001
Média
15:00.000
+10:28.122
+5:22.712
37.0
67.91
=
Horváth Patrik XBO
#1277 Peugeot 206 Rally
Média
15:00.000
+10:28.122
37.0
67.91
Rallylive.hu - Média - Gy3 - összetett eredmény
# versenyző
#rajt.sz autó
kat. idő kül. km/h
1.
Krizsanyik Zoltán PC_
#87 Citroën C4 Rally
Média
19:04.969
123.0
2.
Csepela Richárd XBO
#3133 Citroën C4 Rally
Média
19:07.339
+2.370
+2.370
122.8
0.06
3.
4.
Kovács Gábor Tamás PLA
#36 Ford Focus RS Rally 2007
Média
20:10.494
+1:05.525
+1:03.155
116.4
1.67
4.
5.
Móni Attila XBO
#1151 Ford Focus RS Rally 2001
Média
20:44.551
+1:39.582
+34.057
113.2
2.54
5.
3.
Strasser Gábor PLA
#451 Citroën C4 Rally
Média
20:48.504
+1:43.535
+3.953
112.8
2.65
6.
Skuta Dávid PLA
#441 Peugeot 206 Rally
Média
26:10.274
+7:05.305
+5:21.770
89.7
10.87
7.
Godány Attila PLA
#238 SUBARU Impreza (2001)
Média
29:53.464
+10:48.495
+3:43.190
78.5
16.57
8.
Horváth Patrik XBO
#1277 Peugeot 206 Rally
Média
54:36.088
+35:31.119
+24:42.624
43.0
54.46
9.
Módi Bence PC_
#2076 Ford Focus RS Rally 2001
Média
1:15:00.000
+55:55.031
+20:23.912
31.3
85.74
Információ (2)
Gy3 10:18
#451Strasser Gábor PLA  : Hemperegtünk vagy 8at 6 telin. Utána Teljesen szétestem fejben és hiba,hiba hátán + Defekt. Gratulálok
Gy3 22:42
#1151Móni Attila XBO  : Hát az első féktáv nem sikerült, ott bemutattunk egy 1440-es fordulatot, majd a mókus őrs éppen gyakorlatozó tagjait megzavartuk a fa tetején azzal, hogy bekopogtunk hozzájuk a B oszloppal a földszinten, de szerencsére tudtunk tovább menni.