(Gy4) Route de Turini Descente /2 3.95 km, Rajt: 2021. május 28. 10:00
Rallylive.hu - PRO - Gy4 - szakasz eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Varga Zsombor #15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:21.335 |
100.6
|
|
2.
|
Biró-Ambrus Roland #7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:23.641 | +2.306 +2.306 |
99.0
0.58
|
3.
|
Gál Krisztián #16 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
2:25.785 | +4.450 +2.144 |
97.5
1.13
|
4.
|
Tóth Patrik #5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:25.808 | +4.473 +0.023 |
97.5
1.13
|
5.
|
Kovács Márk #10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:28.335 | +7.000 +2.527 |
95.9
1.77
|
6.
|
Gombos Dániel #19 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:28.820 | +7.485 +0.485 |
95.6
1.89
|
7.
|
Szekeres Szabolcs #18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
2:29.363 | +8.028 +0.543 |
95.2
2.03
|
8.
|
Porcs Dávid #27 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
2:35.353 | +14.018 +5.990 |
91.5
3.55
|
9.
|
Pannuska Dávid #20 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
2:37.217 | +15.882 +1.864 |
90.4
4.02
|
10.
|
Kasza Kristóf #2 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
2:52.271 | +30.936 +15.054 |
82.5
7.83
|
11.
|
Varga Martin #669 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
15:00.000 | +12:38.665 +12:07.729 |
15.8
192.07
|
=
|
Fülöp Tomáš #22 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
15:00.000 | +12:38.665 |
15.8
192.07
|
=
|
Martin Márkó #12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
15:00.000 | +12:38.665 |
15.8
192.07
|
=
|
Fónagy Kristóf #8 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
15:00.000 | +12:38.665 |
15.8
192.07
|
Rallylive.hu - PRO - Gy4 - összetett eredmény
# | versenyző #rajt.sz autó |
kat. | idő | kül. | km/h |
1.
|
Varga Zsombor
#15 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
11:03.270
|
99.0
|
|
2.
|
Biró-Ambrus Roland
#7 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
11:08.394
|
+5.124 +5.124 |
98.2
0.28
|
3.
|
Szekeres Szabolcs
#18 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
11:15.357
|
+12.087 +6.963 |
97.2
0.66
|
4.
|
Gál Krisztián
#16 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
11:20.918
|
+17.648 +5.561 |
96.4
0.97
|
5.
|
Tóth Patrik
#5 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
11:22.251
|
+18.981 +1.333 |
96.2
1.04
|
6.
|
Pannuska Dávid
#20 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
11:34.398
|
+31.128 +12.147 |
94.6
1.71
|
7.
8.
|
Kovács Márk
#10 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
11:35.671
|
+32.401 +1.273 |
94.4
1.78
|
8.
7.
|
Kasza Kristóf
#2 Ford Escort RS Cosworth
|
PRO |
11:50.367
|
+47.097 +14.696 |
92.4
2.58
|
9.
|
Porcs Dávid
#27 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
12:06.305
|
+1:03.035 +15.938 |
90.4
3.46
|
10.
|
Gombos Dániel
#19 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
12:07.123
|
+1:03.853 +0.818 |
90.3
3.50
|
11.
|
Fülöp Tomáš
#22 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
35:51.354
|
+24:48.084 +23:44.231 |
30.5
81.58
|
12.
|
Fónagy Kristóf
#8 Mitsubishi Lancer Evolution VI
|
PRO |
36:09.643
|
+25:06.373 +18.289 |
30.3
82.59
|
13.
|
Varga Martin
#669 SUBARU Impreza 1995
|
PRO |
48:16.793
|
+37:13.523 +12:07.150 |
22.7
122.45
|
14.
|
Martin Márkó
#12 Lancia Delta HF Integrale
|
PRO |
1:00:00.000
|
+48:56.730 +11:43.207 |
18.2
161.00
|