|
 Üveges Sándor -  Szegedi Krisztián
#208 Lada VFTS
|
P12
 |
8:34.1
|
|
102.6
|
|
 ifj.Fogarasi Attila -  Toloczkó Péter
#201 Honda Civic EP3
|
5/RC3
 |
8:35.0
|
+0.9 +0.9 |
102.4
0.06
|
|
 Ruszó Krisztián -  Geró Gábor
#202 Lada 2107 VFTS
|
P12
 |
8:39.4
|
+5.3 +4.4 |
101.5
0.36
|
|
 Vitek Viktor -  Holecz László
#203 Peugeot 208 R2
|
6/RC4
 |
8:40.0
|
+5.9 +0.6 |
101.4
0.40
|
|
 Péter Pál -  Varga Kristóf
#205 Honda Civic Type-R
|
6/RC4
 |
8:41.6
|
+7.5 +1.6 |
101.1
0.51
|
|
 Simon György -  Simon Tímea
#218 Lada 2105
|
P12
 |
8:48.2
|
+14.1 +6.6 |
99.8
0.96
|
|
 Tamás Gyula -  Ábel László
#214 Citroën C2R2 Max
|
6/RC4
 |
8:49.5
|
+15.4 +1.3 |
99.6
1.05
|
|
 Fekete Gyula -  Oláh Róbert
#213 Citroën C2R2 Max
|
6/RC4
 |
8:49.7
|
+15.6 +0.2 |
99.6
1.06
|
|
 Cseke Péter -  Csikós Borbála
#209 Lada 2105
|
P12
 |
8:51.9
|
+17.8 +2.2 |
99.2
1.22
|
|
 Jóna Gábor -  Garam Balázs
#227 Lada 2107
|
EGYD
 |
8:52.5
|
+18.4 +0.6 |
99.0
1.26
|
|
 Bencs Zoltán -  Bencs Gábor
#207 Honda Civic Type-R
|
5/RC3
 |
8:53.8
|
+19.7 +1.3 |
98.8
1.34
|
|
 Ruszkai Attila -  Bodnár Attila
#204 Lada 2101
|
P12
 |
8:56.5
|
+22.4 +2.7 |
98.3
1.53
|
|
 Kovács Gergő -  Csák Alex
#224 BMW E36
|
P13
 |
9:00.1
20.0
|
+26.0 +3.6 |
97.6
1.77
|
|
 Furák Ádám -  Géringer Zoltán
#232 Lada VFTS
|
EGYD
 |
9:06.5
|
+32.4 +6.4 |
96.5
2.21
|
|
 Siteri Sándor -  Holdas Zsolt
#238 Lada 2107
|
EGYD
 |
9:07.5
|
+33.4 +1.0 |
96.3
2.28
|
|
 Borbély Nándor -  Tucsa József
#234 Lada 2105
|
EGYD
 |
9:10.2
|
+36.1 +2.7 |
95.9
2.46
|
|
 Németh Alex -  Polom Gábor
#237 Lada 2107
|
EGYD
 |
9:10.3
10.0
|
+36.2 +0.1 |
95.8
2.47
|
|
 Békési Richárd -  Tóth Gergely
#233 BMW 320
|
EGYD
 |
9:10.7
|
+36.6 +0.4 |
95.8
2.50
|
|
 Borza Balázs -  Borza Gyula
#219 Lada 2107
|
P12
 |
9:13.2
|
+39.1 +2.5 |
95.3
2.67
|
|
 Szabó Zoltán -  Nagyváradi Roland
#223 Lada 2105
|
P13
 |
9:14.8
|
+40.7 +1.6 |
95.1
2.78
|
|
 Krajnyák Petra -  Lukács Zoltán
#215 Ford Fiesta R2T
|
6/RC4
 |
9:15.3
|
+41.2 +0.5 |
95.0
2.81
|
|
 Deli László -  Späth Szabolcs
#210 Lada 2107
|
P12
 |
9:18.7
|
+44.6 +3.4 |
94.4
3.04
|
|
 Kóródi Koppány -  Kapás Attila
#222 Citroën Saxo VTS
|
P12
 |
9:20.2
|
+46.1 +1.5 |
94.1
3.15
|
|
 Molnár Máté -  Molnár Rita
#230 Lada 2107
|
EGYD
 |
9:20.9
|
+46.8 +0.7 |
94.0
3.19
|
|
 Ázsót Szabolcs -  Béres"Unicum" Attila
#216 Honda FN2
|
5/RC3
 |
9:22.8
|
+48.7 +1.9 |
93.7
3.32
|
|
 Jobbágy Krisztián -  Bertók Tamás
#220 Lada VFTS
|
P12
 |
9:23.5
10.0
|
+49.4 +0.7 |
93.6
3.37
|
|
 Baranyi Tibor -  Bakos István
#217 Lada VFTS
|
P13
 |
9:26.7
|
+52.6 +3.2 |
93.1
3.59
|
|
 Szegedi Zoltán -  "Cicu"
#231 Lada 2107
|
EGYD
 |
9:27.6
|
+53.5 +0.9 |
92.9
3.65
|
|
 Juhász Zoltán -  Krajczár Zoltán
#221 Lada VFTS
|
P12
 |
9:40.0
|
+1:05.9 +12.4 |
90.9
4.50
|
|
 Szemán Ádám -  Lukács Bence
#236 Lada 2107
|
EGYD
 |
9:41.7
|
+1:07.6 +1.7 |
90.7
4.61
|
|
 Bartha Nándor -  Farkas Martin
#211 Peugeot 206
|
5/RC3
 |
9:47.6
10.0
|
+1:13.5 +5.9 |
89.8
5.02
|
|
 Fróna János -  dr.Oláh Orsolya
#225 Honda Civic
|
6/RC4
 |
9:51.5
|
+1:17.4 +3.9 |
89.2
5.28
|
|
 Tordai Gábor -  Veres István
#212 Lada 2107
|
6/RC4
 |
9:55.7
|
+1:21.6 +4.2 |
88.5
5.57
|
|
 Molnár Ádám -  Molnár Mózes Tibor
#229 Lada 2107
|
EGYD
 |
10:26.1
|
+1:52.0 +30.4 |
84.2
7.65
|
|
 Buris István -  Poczang Valér
#235 Lada 21013
|
EGYD
 |
10:28.4
10.0
|
+1:54.3 +2.3 |
83.9
7.80
|
|
 Mihályi Zsolt -  Gergely Gábor
#228 Lada 2107
|
EGYD
 |
10:53.4
|
+2:19.3 +25.0 |
80.7
9.51
|