|
Neukirchner András - Guzi Róbert
#203 Honda Civic Type-R
|
5
|
4:58.6
|
|
132.6
|
|
Vizelli Károly - Vizelliné Jobbágy Éva
#202 Lada VFTS
|
P12
|
4:58.9
|
+0.3 +0.3 |
132.5
0.03
|
|
Szauer Gergő - Rácz László
#201 Lada 2105
|
P12
|
5:01.4
|
+2.8 +2.5 |
131.4
0.25
|
|
Dékány Sándor - Hegede Tamás
#214 Honda Civic Type-R
|
8
|
5:05.8
|
+7.2 +4.4 |
129.5
0.65
|
|
Kolencsik Balázs - Kemény Zsolt
#207 Peugeot 106 S16
|
P12
|
5:10.7
|
+12.1 +4.9 |
127.5
1.10
|
|
Jánosa Ákos - Brunekker Árpád
#210 Citroen C2 R2 Max
|
6
|
5:10.8
|
+12.2 +0.1 |
127.4
1.11
|
|
ifj.Fogarasi Attila - Toloczkó Péter
#206 Honda Civic Type-R
|
8
|
5:11.0
|
+12.4 +0.2 |
127.3
1.13
|
|
Hibján József - Szurovcsák István
#209 Citroen C2 R2
|
6
|
5:12.0
|
+13.4 +1.0 |
126.9
1.22
|
|
ifj.Fekete László - Fekete László
#233 Citroen C2 R2
|
6
|
5:15.5
|
+16.9 +3.5 |
125.5
1.54
|
|
Kaltenecker Balázs - Köbli Károly
#222 Opel Corsa
|
P11
|
5:16.5
|
+17.9 +1.0 |
125.1
1.63
|
|
Szabó Attila - Ridács Katalin
#221 Lada 2107
|
P12
|
5:16.9
|
+18.3 +0.4 |
125.0
1.66
|
|
Zsebe Gábor - Sándor Norbert
#226 Skoda Felicia (7)
|
6
|
5:17.5
|
+18.9 +0.6 |
124.7
1.72
|
|
Takács Olivér - Kulcsár Dániel
#216 Citroen C2 R2
|
6
|
5:17.5
|
+18.9 |
124.7
1.72
|
|
Sajtós Dénes - Odler Roland
#235 Honda Civic Type-R
|
5
|
5:17.6
|
+19.0 +0.1 |
124.7
1.73
|
|
Kiss Zsolt - Kulcs Márk László
#211 BMW E30
|
P13
|
5:18.3
|
+19.7 +0.7 |
124.4
1.79
|
|
Pethő István - Baranyi Tibor
#213 Lada VFTS
|
P12
|
5:24.1
|
+25.5 +5.8 |
122.2
2.32
|
|
Oberling Krisztián - Ferenczi László
#225 Suzuki Swift GTI
|
P11
|
5:26.1
|
+27.5 +2.0 |
121.4
2.50
|
|
Györkő József - Gálik Kata
#219 Honda Civic
|
6
|
5:26.9
|
+28.3 +0.8 |
121.1
2.57
|
|
Bodogán Ferenc - Molnár Tamás
#205 Lada 2105
|
P12
|
5:33.5
|
+34.9 +6.6 |
118.7
3.17
|
|
Tóth István - Sillye Zsolt
#234 Lada 2107
|
6
|
5:35.4
|
+36.8 +1.9 |
118.1
3.35
|
|
Nagy Péter - Gonda Dániel
#227 Peugeot 205 GTi
|
P13
|
5:36.1
|
+37.5 +0.7 |
117.8
3.41
|
|
Bucsi József - Bartha Nándor
#223 Lada 2105
|
P12
|
5:36.3
|
+37.7 +0.2 |
117.8
3.43
|
|
Nyilas Péter - Janecskó László
#220 Honda Civic
|
6
|
5:37.0
|
+38.4 +0.7 |
117.5
3.49
|
|
Balogh Balázs - Danku Miklós
#212 Lada 2105
|
P12
|
5:44.9
|
+46.3 +7.9 |
114.8
4.21
|
|
Régi Péter - Borsfai Dávid
#231 Suzuki Ignis (9)
|
8
|
5:47.1
|
+48.5 +2.2 |
114.1
4.41
|
|
Godó Tamás - Tóth Szabolcs
#224 Lada VFTS
|
P12
|
5:49.2
|
+50.6 +2.1 |
113.4
4.60
|
|
Szemán Sándor - Horváth Levente György
#229 Honda Civic (9)
|
8
|
5:53.4
|
+54.8 +4.2 |
112.1
4.98
|
|
Nagy Gábor Miklós - Trescsik Ákos
#218 Lada 2107
|
P12
|
5:57.3
|
+58.7 +3.9 |
110.8
5.34
|
|
Erdélyi György - Kovács István
#232 Suzuki Swift (7)
|
6
|
6:01.2
|
+1:02.6 +3.9 |
109.6
5.69
|
|
Baksai László - ifj.Kuncz Dezső
#215 Lada VFTS
|
P13
|
6:30.1
|
+1:31.5 +28.9 |
101.5
8.32
|
|
Sinka Béla - Ratting Tamás
#230 Citroen C2 R2 Max
|
6
|
11:52.3
|
+6:53.7 +5:22.2 |
55.6
37.61
|
|
Gyöngyösi Marcell - Kollár Károly
#228 Opel Astra
|
5
|
17:54.2
|
+12:55.6 +6:01.9 |
36.9
70.51
|